2022-04-16, 10:50
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebnie
Jo bokbrännaren är problemet OM bokbrännaren på förhand vet att det kommer bli resultatet av bokbränningen.

Citat:
Och hur skulle han kunna veta det? Är han synsk, är han en spåman eller är han en livs levande profet?

Det är värre än så. Han har själv upplevt det alltför många gånger redan. Paludan vet vad han gör och varför. Tro inget annat.
Citera
Medlem
På ett sätt kan jag förstå muslimerna. För om någon hade eldat upp min minnesbok om min hund hade jag också blivit lite lynnig.
Citera
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Säg något som står dig nära hjärtat. Sen kommer jag med polis skydd och ska förnedra det.
Det är min rätt. Om du nu utövar våld så ska du sitta inlåst. Jag har min rätt.

Jag anser att han ska betala kostnaden för polisnotan. Det är min åsikt.
Om polisen griper någon för upplopp är det polisen ärende.
Han ansökte om detta och polisen såg risken i detta, därför ska han stå för en del av notan då detta drabbade även samhällets beredskap.
Klart regler och lagar ska respekteras.
Samtidigt ska man respektera samhället i sig.

Det är vackert att en sån man får rätt att demonstrera för att vi är fria i Sverige.

Men sunt förnuft enligt mig är att han förstör yttrandefriheten mot andra extrema i framtiden. Tror du detta ger mer röster till SD? Troligtvis tvärtom.

Lås ut han, Frys ut han, ge han fan inte SÄPO skydd som den förra galningen.
varför ska han betala? Inte han som slog sönder dem! Han förstör inte för någon! Han är en trickster som utmanar och testar vår yttrandefrihet. I den aspekten är han fantastisk. Ni svenskar vågar bara inte stå upp för yttrandefriheten jävla rädda kräk är ni. Finns ingen stark tilltro på demokratin längre. SD kommer gynnas av detta när svenskar blir trötta på alla kaozblattar. Många invandrare mer. Kristna asyrier är redan stora hos SD.
Citera
2022-04-16, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redrik.feinfeldt
Blir lagom skoj för dessa när polisen granskat alla filmer och börjar identifiera och lagföra dessa. Måste handla om hundratals som kommer bli registrerade och få sina straff.

Dröm vidare, de flesta kommer få milda "humana" straff som vid tidigare upplopp mot polisen. Muslimerna är sossarnas heliga kor och har frikort till attackera polisen.
Citera
Avstängd
Unobosss avatar
Om folk tycker man ska få tycka till om islam för dom ser ner på kvinnor och har terrorister.
Alkohol dödar väldigt många och gör folk dumma som gör att dom skadar folk i sin närhet. Ja alkohol är djävulen. Testa och vaska familjens sprit innan påskmiddagen så får ni se hus i helvete. Vi måste förstå att vi är olika och vissa saker gör man endast om man vill starta problem. Att ha rätt att starta problem är inte meningen med demonstrations friheten.
Vi slutade ge rätt och reclaim the city just för detta.
Senast redigerad av Unoboss 2022-04-16 kl. 10:59.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Det är så säkerhetsbranschen vill ha det.. allt handlar om att tjäna pengar.. Uppdagas något så tar de inte ansvar, utan de ljuger arslet av sig och fortsätter som förut.

Jo! Man förstår det när står förståndshandikappade araber och har fått makt i en säkerhetskontroll. Det som låta miljöppartiet få vara med att styra Sverige, det kan bara gå åt helvete. Sinnesslöa kvinnor som är MP:are skall steliseras och låsa in på anstalt inte vara partiledare.
Citera
2022-04-16, 10:52
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Att SD blir mer PK är enda chansen för dem att få tillräckligt stort inflytande för att kunna påverka. AfS, NMR och övriga psykfall kommer aldrig kunna påverka på annat sätt än att i bästa fall lyckas sno 0,5% av SD:s röster.
Hyckleri heter det med andra ord. Men det går i takt med svenskens mentalitet, näven i fickan och låt andra köra över dig.
Citera
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
varför ska han betala? Inte han som slog sönder dem! Han förstör inte för någon! Han är en trickster som utmanar och testar vår yttrandefrihet. I den aspekten är han fantastisk. Ni svenskar vågar bara inte stå upp för yttrandefriheten jävla rädda kräk är ni. Finns ingen stark tilltro på demokratin längre. SD kommer gynnas av detta när svenskar blir trötta på alla kaozblattar. Många invandrare mer. Kristna asyrier är redan stora hos SD.
Varför ska klubbar som DIF och MFF betala när deras fans uppför sig illa. Han är högst ansvarig.
Dom corona tokarna fick ju massa bötesbelopp och då var du tyst...
Citera
Medlem
sebnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrilliantFanKnick
Och hur skulle han kunna veta det?

Är inte första gången han gör det. Han är mycket väl medveten om konsekvenserna av sitt agerande, då han har gjort det tidigare och det har haft samma effekt, varje jävla gång.
Citera
Medlem
Prokloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alwaysright
Grundfel:
Vi har tillåtit en för hög invandring av fel sorts människor dvs MENA unga män med muslimska ideal.

Symtom:
- Upplopp i Norrköping, Linköping, Örebro OCH Rinkeby när det kommer en liten gnista som Paludan. Paludan pekar med önskvärd tydlighet vad som är fel och fler borde inse att han är en ögonöppnare.
- Polisen klarar inte av passutfärdande och polisanmäler fotograf som visar hur fel det är

Åtgärd:
- Stäng all invandring utom ukrainare.
- Ställ krav på att de senaste årens invandrare är integrerbara dvs betalar skatt annars krav på återvändande
- Skapa ett Gutanamo i Ruwanda eller liknande dit kaosblattar placeras om de har svenskt medborgarskap
- Återkalla medborgarskap vid upplopp och kriminalitet
- Massarresteringar vid upplopp
- Polis ges rätt att skjuta vid stenkastning och visa vad som inte tolereras
- Skaffa ett hemvärn/milis som hindrar upploppshorder att välla in från notor-zoner och förstöra/plundra villaområden

Kort och gott: Visa var skåpet skall stå! Det har gått för långt! Det är fanken att det behövs en dansk som upplyser oss! Detta borde vi klara själva. Men tack Paludan!

Keep dreaming, and you will never face reality.
Citera
2022-04-16, 10:53
Medlem
highstakess avatar
Varför använder svenska polisen inte sina vapen?
Citera
2022-04-16, 10:53
Avslutad
Det är med stor SHOCK och besvikelse som jag nu har tagit del av filmen där en SVENSK POLIS med berått mod skjuter rakt in i en fredlig demonstration.

Demonstrationsfriheten är en demokratisk rättighet, att polisen uppenbarligen har fått order uppifrån att MÖRDA MUSLIMER är inget annat än genomrasistiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in