2022-04-16, 10:45
Medlem
Svenskar petar på lejonet med pinne för att provocera och Reta upp..Sådana uppviglare bör arkubuseras utan vidare rättegång
Citera
2022-04-16, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redrik.feinfeldt
Blir lagom skoj för dessa när polisen granskat alla filmer och börjar identifiera och lagföra dessa. Måste handla om hundratals som kommer bli registrerade och få sina straff.
In your Dreams Pedro,in your Dreams
Citera
2022-04-16, 10:46
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Det har snackats i alla andra städer han varit under denna "turné", L-A är inte värre än något annat ställe. Är rätt lätt att snacka en massa.
"muslimkramare" ? Den var ny och ghud vad kränkt jag blev.
Du vet inte vad du snackar om.
Citera
2022-04-16, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Du vet inte vad du snackar om.

Vet exakt vad jag snackar om, men du får tro annat. Puss och kram.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Folk klagar på invandrarna utan att själva kolla sig i spegeln. Det är svenskarna som har tillåtit detta. Varför ska de följa lagar (som f.ö. är groteska) och regler när de kan få som de vill?

Varför motdemonstrerar ingen mot dessa upplop? Mot den inkompetenta poliskåren?

Detta är Sveriges fel men här ryker tagentbordet som bara den! Det kommer fixa saker och ting.

Ni som tror att SD är lösningen behöver en reality check, de blir mer och mer PK för varje dag som går.

Att SD blir mer PK är enda chansen för dem att få tillräckligt stort inflytande för att kunna påverka. AfS, NMR och övriga psykfall kommer aldrig kunna påverka på annat sätt än att i bästa fall lyckas sno 0,5% av SD:s röster.
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
Ska vi gissa att Paludan kommer dö i mystiska omständigheter som Lars Vilks.

Jag skulle inte jämföra de två. Lars Vilks var en duktig konstnär som ofta upprepade att han inte hade något otalt med muslimer. Han dog i en bilolycka när hans chaufför av oklar anledning valde att köra i 180 på en motorväg....

Den kepsbeklädde dvärgpedofilen Paludan är en helt annan historia, misslyckad lowlife som saknar vänner och framgång, osäker med sig själv och därför hatar och hetsar andra människor helt irrationellt.
Citera
2022-04-16, 10:48
Medlem
Inslag nu 10:38 direkt från Örebro på Tv4 nyhetsmorgon där programledaren frågar reportern om vad örebroarna säger om detta. Reportern tänker efter lite, vet nog inte riktigt hur hon ska uttrycka sig men svarar ”inget som jag kan skriva eller säga i tv” programledaren svarar ”vi förstår nog vad dem säger”. Men klippet behöver ses, för det är det som inte sägs, det som förmedlas via ansiktsrörelser framgår otroligt tydligt. Aldrig sett ngt liknande tidigare, en bra förändring.
Citera
2022-04-16, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redrik.feinfeldt
Blir lagom skoj för dessa när polisen granskat alla filmer och börjar identifiera och lagföra dessa. Måste handla om hundratals som kommer bli registrerade och få sina straff.
Spelar ingen roll om man försöker, då de knappast bryr sig om de straff som skulle kunna vänta dem.
Citera
2022-04-16, 10:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Korrekt, och man ska neka den kepsbeklädde dvärgpedofilen sina provokationer, om man följer ordningslagens andra paragraf:

Polismyndigheten får förbjuda att det hålls en allmän sammankomst, om det vid en tidigare sammankomst av samma slag uppkommit svårare oordning vid själva sammankomsten eller, som en direkt följd av den, i dess omedelbara omgivning eller om sammankomsten visat sig ha medfört avsevärd fara för de närvarande eller allvarlig störning av trafiken.

Dansk/Svensken borde ha en manifestation om dagen till denna avsky till religion inte längre är en legitim förevändning till upplopp och att bryta mot våra lagar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Problemet verkar ligga i att polisen just inte använder sina batonger väl. Antingen går det emot deras regler eller så har de för mycket empati/sympati i sig.

Om det handlar om att de har regler om att inte använda våld i det ''kraftiga'' utsträckningen, så bör den regeln ändras. Om polisen bara faktiskt fick använda sina pistoler i detta fall väl, mer än att bara skjuta varningsskott, så hade folk backat.

Eller om det kanske handlar om att polisen inte vill riskera råka skjuta oskyldiga.

Å andra sidan, har jag för mig att en man stod ganska nära polisen och kastade sten. Polisen riktade endast vapen mot denne, men använde inte pistolen. Mannen var helt obrydd och stod kvar i sin plats.

Dessa kriminella, verkade vara medveten över polisens gräns. Annars skulle inte en människa stå kvar, samtidigt som man får en pistol riktat mot sig.

POLISEN MÅSTE FÅ ANVÄNDA ELPISTOL ELLER SINA ''VANLIGA'' SKJUTVAPEN!

Batonger måste användas väl, precis som du skrev. Det är vad batongerna kommer till användning, eller vad du sa. Polisen har för stora begränsningar!

De kriminella muslimerna var helt orädda för de svenska poliserna, även när en drog en pistol. Sossarnas hen poliskår har helt skämt ut sig, total förnedring.

Vissa muslimer stod på bara några meters avstånd och kastade stora stenar rakt mot poliserna. Var fanns OC och elpistolerna? Kan en svensk polis inte ta något eget initiativ till att skydda sig själv??

Vem vill bli polis i Sverige när de får se poliser springa som rädda får och låta sina polisbilar plundras och brännas upp? Redan polisbrist. Sossarna har förstört hela Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Konstigt då att vår ekonomi just på 1970-talet och 1980-talet var helt körd i botten men nu repat sig och är en av de starkaste i världen vad gäller tillväxt, export och låg statsskuld. Det rimmar lite illa med din tidslinje.

Sen är det oklart vad du får dina siffror ifrån? Röven? Det är ca 25% med utländsk bakgrund i Sverige (ca 2.5 miljoner personer) dvs född utrikes, eller född i Sverige med två utrikes födda föräldrar.

Som grupp betraktat så gör den absoluta majoriteten av dessa 2.5 miljoner personer rätt för sig. Det säger sig själv, eftersom det finns ca 200.000 personer med utländsk bakgrund i Sverige som är arbetslösa.
Invandring som helhet var en positiv affär för samhället fram till början av 90talet. Efter detta är det rena och skära kostnadsposter för staten. Gruppen "invandrare" har alltså vid 90talets inträde förbrukat allt ekonomiskt överskott som 50, 60 och lite av 70talets Invandring tillförde. Så egentligen var Invandringen ekonomiskt negativ redan från slutet av 70talet. Det var först när överskottet tog slut som vi började se de verkliga kostnaden för samhället.

Och du säger "gör rätt för sig", ja. Men en städare som betalar in 25000 i skatter i månaden, men som förbrukar minst det dubbla genom sin belastning på samhällsservice.

Kan du se hur det är ett problem för samhället som helhet och över tid?

Eller är din enda fokuspunkt det väldigt ytliga: så länge en människa ser ut att göra det som förväntas så spelar det ingen roll hur det ser ut under ytan.

Det är en väldigt socialdemokratisk syn på det hela, det var ju ett tag där 1 timme arbete eller praktik i veckan kunde räknas som sysselsättning. På så sätt får man alla systembelastande invandrare som går 30 år i SFI att se ut som rena mönstermedborgare.

Och dessvärre går sådana som du på scharaden, men du kanske vaknar till när du själv blir fattigpensionär och samhällets resurser inte hjälper till.

Då kan du tänka på mig. Och att du har finansierat de stenkastare vi nu sett. Det är ditt pengarna gått och kommer gå. Och det får konsekvenser överallt i samhället och det är därför Sverige är så fattigt i jämförelse med våra grannländer.

Jag har kollegor från den globala södern och de är superlyckade och gör det riktigt bra ekonomiskt. Men så ser jag på de och tänker vilken jävla tur att de inte hamnade i Sverige för där är man så kravlösa tillsammans med en arbetsmarknad som har extremt höga trösklar.

Så i Sverige hade det blivit gängkriminell och utanförskap just för att sådana som du. Sådana som du saboterar alla möjligheter till förbättringar.

Jag hoppas verkligen att du förstår det, att det är du som är problemet. Att din syn på "göra rätt för sig" leder till det samhälle vi har idag.

Men du fattar det säkert inte. Om du hade klarat av att tänka lite större, om du hade haft det kognitiva underlaget så hade du säkert omvärderat dina åsikter för länge sedan.

För som det är nu så tänker du att Sverige kan ha 3 miljoner systembelastande invandrare så länge som 900.000 är städare, pizzabagare och går på SFI i 30 år samtidigt som de förbrukar minst 2 gånger så mycket samhälleliga resurser som en vanlig svennebanan.

Men jag tror inte du fattar. Stackare.
Citera
Medlem
Callebiltes avatar
Hade någon försökt provocera mig som svensk genom att bränna bibel eller Astrid Lindgren böcker skulle jag skratta åt dem så hade de fått stå med dumstruten men dessa lågbegåvade inavlade pedofildyrkarna har ju inte förstånd till detta utan gör exakt vad man förväntar och kaosar och ger sig på oskyldiga istället.

Pinsamt agerande från dialogpolisen när kaosblattarna snor deras bilar och utrustning medan de backar för att inte "eskalera" situationen.. Detta var annars ett ypperligt tillfälle att ta de värsta islamisterna av daga och på så sätt minska lite på bidragsförsörjningen. Dessa människor med luvor som ska "knolla din mursha" kommer aldrig bidra med något positivt till det svenska samhället ändå. Bara att skjuta av när de mopsar sig.

Tror inbördeskriget närmar sig med rasande fart...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in