2022-04-16, 08:49
Medlem
Lögner. Vi alla vet hur det finns MILJONER uppklädda utav det vita folk muslimer. Gnäll inte:

Det finns rent sagt ÖVERALLT.
Jag är svart och det är bra.
Ni är inte äkta haha det är därför.
Mitt liv är en avatar men egentligen har jag bara lugn och ro
Senast redigerad av MittHederligaSmet 2022-04-16 kl. 08:57.
Citera
2022-04-16, 08:51
Medlem
Unga män har mycket testo speciellt när de är utsatta

Finns drt nån tråd om varför svennepotatis är såna blekfisar?
Citera
2022-04-16, 08:52
Medlem
Gammalhiphopares avatar
När någon väljer att resa land och rike runt och för att våldföra sig på sånt som svenskarna håller kärt kommer vi att knyta näven i fickan och gapa av oss på forum.

Givetvis är den svenska undfallenheten och fegheten idealet.
Citera
2022-04-16, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Jag såg bilder och filmklipp ikväll ifrån Linköping och Norrköping och ifrån Örebro där unga muslimska män beter sig nästan som apor och förstör allt som kommer i deras väg och bränner polisbilar som är en del utav våran trygghet och en offentlig sektor. Människor som har "flytt" ifrån krig i MENA kommer till Sverige och bränner polisbilar och ger sig på svensk polis.

Men varför är den generella muslimen så aggressiv och våldsam? Jag tror att en muslim, oavsett om det är en europeisk muslim ifrån forna Jugoslavien eller en icke europeisk muslim, är lika aggressiv och våldsam om han eller hon lever efter Koranen.
Är det Koranen som gör muslimer så aggressiva och våldsamma?
Är det också en kombination utav Islam och att muslimer ofta kommer ifrån fattiga länder där människor kan vara som vilda? Även Albanien, Bosnien och Hercegovina och Kosovo är ju fattiga och outvecklade länder även om dessa länder ligger i Europa.

Gällande det som händer i några svenska städer, visar detta vad för människor Sverige har fått in? Dom älskar socialkontoren och Försäkringskassan i förorterna och i stadsdelarna, men dom är emot polis och svensk polis. Människor som skall hålla ordning i det svenska samhället.
Är det som hände idag och igår ett exempel på varför andra EU länder inte vill att Sverige skall exportera sin migrationspolitik till dessa andra EU länder?
Sverige får stå sitt kast, alla dessa brännare i förorterna och i stadsdelarna är importerade människor ifrån länder med stort antal muslimer. Sverige har massimporterat muslimer i många år och nu ser vi resultatet utav den massimporten.

De flesta muslimer jag har varit i kontakt med känns helt underkuvade och inte alls aggressiva, det är 5 % av dem som är aggressiva, ungefär 10% av dessa 5% är kriminella. Dock fifflar en hel del med skatten t.ex. De flesta arbetar inom lågstatusyrken och har de firmor så är det inom bygg,flytt,städ,pizza och för att få det att gå runt fifflar dom.
Citera
2022-04-16, 09:00
Medlem
De är inte våldsamma för att de är muslimer, de är våldsamma pga. sin bakgrundskultur och sin genetik. Låg impulskontroll och en stark tro på den egna och familjens heder som sträcker sig till religion.

Sen är religionen åt helvete också, men koranen får dig inte att sparka på polisbilar precis som bibeln inte får dig att stena folk.

Det farliga med religionen som auktoritet är att många av dem går ihop och medvetet försöker pressa sin tro på andra folk för att kontrollera dem. Arabiska brödraskapet betalar t.ex. för moskèer i Sverige och andra europeiska länder. Många sprider myter om vår kultur och våra myndigheter osv.

Det som pågår nu är ett systematiskt övertagande av Sverige av en grupp islamistledare. Partiet nyans som är backat av en rad islamistgrupper och andra politiker från riksdagspartier försöker få reell makt i Sverige för att långsamt avskaffa den västerländska demokratin och dess friheter. Det är ingen konspirationsteori och de gör det överallt i världen.

Det är viktigt att poängtera att majoriteten muslimer inte är med på detta utan fungerar som "nyttiga idioter" (sovjetiskt uttryck) för att sprida islamismen. Majoriteten muslimer är inte våldsamma precis som majoriteten tyskar inte var det. Men det spelar ingen roll i slutändan för resultatet. Ledarna för Islam (muftis mm.) är islamister och sprider med hjälp av andras godtrogenhet sin ideologi.
Citera
2022-04-16, 09:12
Medlem
Inavel? Att envisas med att gänga sig med kusiner måste sätta sina spår.
Citera
2022-04-16, 09:43
Avslutad
Hur många muslimer finns i Sverige idag? 1 miljon? Mer?

Det är en ytterst liten del kaosare som ger sig ut med stenar och flaskor när tillfälle ges. Alldeles för många, men oavsett en extremt liten andel. Kom ihåg det när ni börjar snacka om att inbördeskriget är förestående....
Citera
2022-04-16, 09:45
Medlem
snurresprettiss avatar
Det känns som att dom är väldigt temperamentsfulla i alla fall.
Citera
2022-04-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Inavel som sträcker sig långt bakåt pga kusingifte med mera. Tydliga defekter av inavel är bristande konsekvenstänk, lättkränkthet, låg intelligens, aggressivitet och mycket dålig impulskontroll.

Den typiska muslimen med andra ord.

Jag tycker du har rätt. Jag har haft flera av dem på mina arbetsplatser. Lernia tycker om att anställa dem. Lernia arbetar på uppdrag av regeringen. Lernia är statligt. Det säger väl allt.
Citera
2022-04-16, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Jag tycker du har rätt. Jag har haft flera av dem på mina arbetsplatser. Lernia tycker om att anställa dem. Lernia arbetar på uppdrag av regeringen. Lernia är statligt. Det säger väl allt.
Samma problem gäller även inom offentlig sektor som äldrevård på boende, hemtjänst och sjukhus. Var helst S, C, V och Mp kan klämma in ytterligare äckelafghaner och övriga skräpmuslimer. Inte sällan så finns det många S och V personer anställda på inom dessa områdena varvid de blir bekymrade när muselmanerna kommer. De vet nämligen att majoriteten av dem är unga män med svårigheter att ta instruktioner och empatibrist, speciellt för äldre svenskar.
Citera
2022-04-16, 10:00
Medlem
ConspiracyEyess avatar
De kommer ifrån länder där klankultur råder, dvs ganska laglösa och korrupta länder. I många av dessa länder har det också förekommit en del krig, vilket givetvis påverkar människors mentala hälsa. Sedan tror jag också att inavel är ganska vanligt i mellanöstern, framförallt kusingifte.
Citera
2022-04-16, 10:36
Medlem
Vi är ett aggressivitet folk som gärna offrar våra liv i kampen mot koranbrännarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in