Citat:
Ursprungligen postat av
Lysturken
Eller så vänder man på det.
1. Han tar kontakt med henne
2. Han har hittat henne i gruppen Mys
3. Han skriver att hon "inte ser ut som 14 på sin profilbild"
Han verkar helt enkelt inte ha något emot att hon är 14 år. Det är solklar grooming. Behövs faktiskt inte mer. Jag tycker definitivt vi kan hjälpa till att slå ihjäl honom. Så mycket gott som han har ätit i sina dar. Så mycket njutning han fått uppleva som en trasig flicka aldrig kommer att komma i närheten av. Om vi anlägger snittet strax ovanför pungen och slutar vid bröstbenet väller nog bukinnehållet ut. Han kan gott dela med sig.
Håller med dig helt, tycker det är skrämmande hur många i denna tråd som försvarar dessa peddogubbar. Är det för ni känner er träffade? För jag tycker det dumpen är svinbra, för det får killar kanske att tänka till som tar kontakt med barn, ATT GE FAN I DET!
ALLA som de tagit fram, har tydligt fått till sig att flickan är ett barn, även om de säger att flickan ser äldre ut på bilderna betyder det INGENTING! De säger så bara för att kunna försvara sig själva om de skulle åka fast.
Hur många gånger tror ni inte män som dessa säger, när de åker fast IRL, att de trodde tjejen var över 15? VARTENDA GÅNG! Kan jag säga då jag känner folk som jobbar inom rättsväsendet.
När en tjej säger hon är mindreårig, då säger man tack och hej! Punkt slut. Samt inled inte en konversation med någon som är under 18 om du är vuxen, det är inte svårare än så.