2022-04-16, 03:57
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Inte säkert! Skulle kunna räknas som hets mot folkgrupp….

Så folk med en trosövertygelse är folkgrupp? Jo men tjena. Jag och andra gillar våra doktriner och fan er om ni ifrågasätter. Hets mot folkgrupp.
Citera
2022-04-16, 03:58
Medlem
Kaptagons avatar
Varför kan inte dessa huliganer bara strunta i Paludans koranbränning med vetskapen att gud kommer att straffa honom med helvetet?

https://m.youtube.com/watch?v=nk-qD5ePGDc
Citera
2022-04-16, 03:59
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Om trettio år är svenskar med enbart nordeuropeiskt ursprung en minoritet i landet.

Det enda som kan rädda landet är en samhällskollaps och i efterdyningarna en justering av folkuppsättningen.

Knappast, långt tidigare än så, i ålderskategorierna 0-45 kan jag lova dig att svenskar redan är i minoritet.
Senast redigerad av Mowglino 2022-04-16 kl. 04:02.
Citera
2022-04-16, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prippsblau
Varför är det inte det?
Varför skulle det vara hets mot folkgrupp att bränna koranen?

Om det är kränktheten hos någon som är avgörande för vad som är hets mot folkgrupp, då är jag extremt kränkt av din fråga.
Citera
2022-04-16, 04:00
Medlem
Låt oss gå runt stan med nazi flaggor och samtidigt göra hitler tecken, får se hur glada folket blir då
Citera
2022-04-16, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Så folk med en trosövertygelse är folkgrupp? Jo men tjena. Jag och andra gillar våra doktriner och fan er om ni ifrågasätter. Hets mot folkgrupp.
Rent juridiskt missbtukas lagstiftningen tyvärr på det sättet, som om muslimer, eller invandrare, vore en folkgrupp, med privilegiet att känna sig kränkta med främst svenskar som straffas för det.

Svenskar däremot har inte detta privilegium, eftersom man juridiskt förnekar svenska folkets existens genom att hävda att svenska folket inte är en folkgrupp.
Citera
2022-04-16, 04:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flachkopf
Ordet/orden har en stor makt över svensken.

Det ser man inte minst i den här tråden. Polisbussar brinner i orten och man nojar sig fortfarande över om vänstern kallar dem rasister. Svensken väntar fortfarande på klartecken från sossarna att få protestera ordentligt som riktiga ärkecucks. Skamligaste folkgruppen på jorden.

Nej, svensken är helt hopplös och det kommande lidandet kommer bli så mycket värre. Skall bli ett sant nöje.
Citera
2022-04-16, 04:08
Avslutad
Agera

A G E R A
Citera
2022-04-16, 04:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Rent juridiskt missbtukas lagstiftningen tyvärr på det sättet, som om muslimer, eller invandrare, vore en folkgrupp, med privilegiet att känna sig kränkta med främst svenskar som straffas för det.

Svenskar däremot har inte detta privilegium, eftersom man juridiskt förnekar svenska folkets existens genom att hävda att svenska folket inte är en folkgrupp.
Tacka world jewish congress som drev igenom Lex Åberg 😅
Citera
2022-04-16, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Dxc-
Låt oss gå runt stan med nazi flaggor och samtidigt göra hitler tecken, får se hur glada folket blir då
Jag skulle bli glad om sverige hade lika mycket yttrandefrihet som exempelvus USA, där naziflaggor är tillåtna.

Oavsett åsikt som framförs, eftersom exakt det är poängen med yttrandefrihet.

https://m.youtube.com/watch?v=u2z5fxSLI7U
Citera
2022-04-16, 04:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Agera

A G E R A
Du lyser
Du lyser
Du lyser
Citera
2022-04-16, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptagon
Varför kan inte dessa huliganer bara strunta i Paludans koranbränning med vetskapen att gud kommer att straffa honom med helvetet?

https://m.youtube.com/watch?v=nk-qD5ePGDc
Dessa människor saknar det kognitiva underlaget. Det krävs iallafall något under normalbegåvning för att kunna mentalisera två saker samtidigt för att inte gå in i affekt och raseri.

Men för övrigt så tycker jag det är så jävla kul era dumma hjärndöda svenskar; vad fan trodde ni? Vad fan trodde ni redan för 15-20 år sedan när gruppvåldtäkterna och överfallen började bli vanliga.

Jag minns med friskt minne hur den där bestialiska gruppvåldtäkten i Rissne fick självaste Ruskigbuss att gå ut i försvar av allt från förd politik till förövare (som då inte alls behövde vara ickevita &#129315

Det är liksom nu, iallafall 10 år för sent, när samhällsservice liknar uländer och det är så jävla översvämmat med pack och dålig stämning...

Då börjar människor igen denna klagan på flashback som genom forumets hela levetid snackat om hur jävla illa det är och att någon annan, kanske militär eftersom polisen inte fungerar heller. Någon måste göra något!

Jag bor inte längre i erat eländiga land så jag drabbas inte. Att flytta var det bästa som hänt mig, ekonomiskt, socialt och egentligen på alla plan.

Till er som år efter år bara sitter som fega jävla hundar och skriker efter hjälp på forumet:

Var den förändring du vill se. Jag menar inte att alla ska gå och göra en Breivik, men om ni fega kräk hade haft lite integritet och stått upp för vad som är rätt och riktigt. Då hade vi aldrig hamnat här.

Tänk på att ni alla svenskar som kollektiv har gjort detta mot er själva. Kom ihåg det och kom ihåg att ni alla är skyldiga. Det har inte funnits något motstånd. Det finns en motståndsrörelse, men det är 200 socialt svaga som på sitt bästa grillar korv.

Varje gång jag reser över så ser jag redan på Arlanda att det blivit sämre.

Eländet i Sverige kan faktiskt bara eskalera. Det finns inga politiska lösningar när det faktiskt är fel på svenskarna.

Samhället måste kollapsa helt eller iallafall försvagas enormt ända till dess att det inte går att livea världsförbättrare längre.

Men då kommer det vara långtgånget försent. Ett dött folk på historiens soptipp.

Där finner vi svenskarna om 50-100 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in