2022-04-16, 02:18
Avslutad
Största skandalen i kväll är inte the monkey bonfire utan världens sämsta troll GobbeE och QARevenge.
Citera
2022-04-16, 02:19
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Sånt gör bara svenskar enligt dom eller?

Ser vi på hur det ser ut i samhället, vilka ungdomar som begår grova våldsbrott etc så finns det en jättelik överrepresentation åt ett håll så att säga.
Citera
2022-04-16, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Om du automatiskt ser citatet "vackra som pärlor" som inbjudan till könsumgänge med pre-pubertala pojkar så säger det mer om dig än om profeten Mohammed.

Du kanske är på fel forum och skriver?

De är den manliga motsvarigheten till de 72 jungfruarna, houris.
Citera
2022-04-16, 02:21
Medlem
Ja läskigt är det, dessa avarter blir skogstokiga när man kritiserar deras pedofila sagofigur, undrar hur lång tid det tar för dessa varelser blir normaliserade.

( fritt tänkt av den store filosofen Sven Andersson 2022-04-16 )
Citera
2022-04-16, 02:26
Medlem
Citat:
En reaktion ger alltid en motreaktion. Fysikens lagar.Det kan aldrig ändras

Mer eller mindre?
Citera
2022-04-16, 02:33
Medlem
Citat:
En reaktion ger alltid en motreaktion. Fysikens lagar.Det kan aldrig ändras

Så sant, Svensken är tålmodig och hyffsat snäll men när det väl barkar i väg så lär det bli hett för musli.
Citera
2022-04-16, 02:37
Medlem
Citat:
När Ryssarna kommer så kommer jag stå till tjänst. Och sånna som dig kommer ses som nazister det betyder ingen nåd kommer visas dig

Grejen är väl att vi får hämta er för ni har varken fungerande fordon och de som fungerar har inget bränsle.

När jag hämtar dig, ska jag ta med lite mat? Du lär ju vara ganska hungrig...

Glöm inte att ta med ett vitt tyg utöver kalsongerna för de lär ha en annan färg...
Citera
2022-04-16, 02:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tantr
Jag är realist.
Du missade alla mina frågeställningar.

Finns ingen logisk förklaring att ta sig hela vägen till Sverige när man passerar så många länder som passar än bättre. Som delar samma tankesätt och kultur.

Vem som helst fattar ju att man väljer att åka hit för att få mer pengar i plånboken.

Eller valde din familj Sverige för Stockholms vackra öar & kalla klimat?

Absolut inte.
Så genomskinligt.

Nå? Varför Sverige? Sverige, ett land som är så långt i från den kultur som finns i mellanöstern och många andra länder.

Det finns inget att hämta här för er.
Ni kan tyvärr inte bli rika här som ni verkar tro. Om ni inte ändrar inställning. Det krävs utbildning, oftast på en högre nivå för att landa ett bra jobb.

Vad jag kan utläsa av statistik så orkar man inte ens gå klart SFI.
Vilket leder till 0, nada, inga kvalificerade jobb.

Så varför flyttar man hit?

För mig så känns det logiskt att säga att svaret är bidrag.

Joe Rogan hade en smart kvinna som lämnat islam på hans podd och han frågade varför muslimerna tar sig till Europa, och det enkla svaret var gratis sjukvård och bidragen.

Majoriteten av dom är ekonomiska flyktingar...

Så man får nog tvinga dessa individer ut ur Europa om man ska bli av med problemen.
Citera
2022-04-16, 02:41
Medlem
Citat:
Let them try
De kan säkert identifiera flera av våldsverkarna på filmerna och ta in dessa för att så småningom åtala dem.
Citera
2022-04-16, 02:42
Medlem
tantrs avatar
Citat:
Bra,stick nu,se så

Mina resonemang och tankar är dock logiska jämfört mot dina. Av dig kontras jag med konstanta stavfel, svordomar & fula ord.

Jag gissar på att du är mellan 19-24 år gammal, garanterat outbildad(woot spot on??).

Men fortsätt du att kriga i denna tråd. Du verkar ha suttit här hela dagen. Gissar på att du sitter här hela natten med.

Ett tips är att komma med något också
Citera
2022-04-16, 02:43
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DViking
Korrupta länder helt utan innovation som lever på att sälja råvaror (olja/gas) till den utvecklade världen.

De nutida araberna har inte uppfunnit någonting alls. Svenska kvinnor har mångdubbelt fler patent än hela arabvärlden. Nämn ett företag från något av länderna som har någon betydelse?
Saudi Aramco, världens näst största företag (efter Apple)
Citera
2022-04-16, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
De kan säkert identifiera flera av våldsverkarna på filmerna och ta in dessa för att så småningom åtala dem.
Du tror så,jag tror inte något kommer hända,max någrq stackare som döms till skyddstillsyn eller böter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in