2022-04-16, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Görs så, detta kanske kan få svenska folket att vakna ur sin slummer.
Ni har aldrig varit vakna,ni hade inte vågat eftersom ni svenskar är ett fegt folk
Citera
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaliyuga14
Kolla hur polisen beter sig mot fotbollssupportrar, och jämför med hur de betedde sig idag:

https://www.youtube.com/watch?v=il6cwfvVnnY
https://twitter.com/LindbladSigge/status/1445283334175735810

De var inte tillräckligt våldsamma. De får gå på kurs i förorten hur man hanterar polisen till nästa match.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Se gott folk, det här är anledningen till att ni som folk håller på att utrotas. SMÄDAR profeten och tror att ni kommer undan med det. När vi tagit över ska vi tvinga flashback att ge oss din identitet, när vi har den ska ni aldrig mer kunna skriva något.

Haha ja det blir nog bra. Jag reggar mig alltid med mitt rätta namn, adress och mail.
Citera
2022-04-16, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Nyans bårde få smaka på egen medicin om dom håller torgmöte under valet 2022. Dvs man slå sönder deras valarbetare . Nyans är systemhotade brottslingar och hotar vår demokrati.

Förstår din känsla 53 utan tvekan och jag står nästan med tändaren själv. Dock håller jag inte med; demokrati betyder att vi ska tillåta ALLA tala och försöka vinna röster. Till och med Barnmördarpartiet från Piteå (om det skulle grundas ett sådant).

Det Viktiga i sammanhanget är att andra partier kan ge tydliga, enkla och motiverande tal som får muslimer att INTE vilja rösta religiöst utan mer med tanke på det fantastiska land de kan vara med och bygga nu.

Motivera... motivera .. motivera. Och går inte det.. ja då får man väl börja elda upp saker och låta samhället falla ner i anarki, men det vore kul att prova det här med demokrati ett tag till.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Nej. Han begår inget brott.

Varför försöker du resonera med en orch?
Citera
Bannlyst
Det är inte Paludan som sänder fet nota, utan det är polisen oförmåga att hantera sitationen som sänder fett nota. Man har inte dom verktyg som behövs för att hantera ett upplopp. Man har inte har inte vattenkanner och man har inte gummikulor, verktyg man skulle ha skaffa redan för 20 år sedan vid Göteborgs kvallarierna. En poliskår som verka bestå av kapten klänningar, så förstår man detta.

Hade man haft en Mk 19 monterat på ett lämpligt fordon, ladda med tårsgas och gummikulor, då hade här varit ett icke problem.

Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Skrivit det flertalet gånger i tråden under kvällen men kan göra det igen...
Det jag vänder mig emot är inte kritiken mot upploppen, det är åt helvete.
Tankevurpan man gör är att klappa Paludan på axeln samtidigt som hans "insats" sänder en fet nota till skattebetalarna för alla nedbrända polisbilar och poliser som måste lägga ned tid på saker de kunde lagt på att lösa andra, mer allvarliga brott.
Det blir en märklig dubbelmoral när man å ena sidan klagar på invandrarna för att de bränner polisbilar, å andra sidan myser till att Sverige sakta men säkert försvinner in i ett mörker.
Senast redigerad av 53280 2022-04-16 kl. 01:28.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Nej. Han begår inget brott.
I muslimernas ögon jo
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Ni har aldrig varit vakna,ni hade inte vågat eftersom ni svenskar är ett fegt folk

Kanske, men inte lika fega som flertalet av er.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Försök att locka väljare från Socialdemokraterna.
Försöker med Sdare och höger istället..
Citera
2022-04-16, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Varför försöker du resonera med en orch?
Jag vill stå upp för yttrandefriheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
En hund som är en råtta? Du är ju helt osammanhängande ditt vrak.

Angående efterblivna påhopp på min mamma så kan jag inte bry mig mindre hahaha.
Det är så jävla svenskt att inte bry sig om sin mamma..Muslimer älskar sin mamma
Citera
Medlem
MrsEjPKs avatar
Jag tycker det är jävligt allvarligt att polisen visar sig så svaga.
Bunta ihop dom.Slå med batonger eller be om förstärkning och snör dom i häkte för skadegörelse.
Detta ÄR ju pinsamt !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in