2022-04-16, 00:12
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Det är värre än så, om man läst historia.

Kristendom byggdes på att vända andra kinden till. Det var inte en våldsam religion.

Islam byggdes på att genom svärdet konvertera offer.

Enough said.
Oliver Cromwell, Korsriddarna och den Spanska inkvisitionen var säkert eniga med dig.
Citera
2022-04-16, 00:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Jag avskyr koranbrännare och alla som tycker det är ok att göra det och uppvigla onödiga oroligheter.Dom bör arkubuseras

Jag tycker det är sunt. Dels för att utmana och upprätthålla yttrandefriheten, och dels för att synliggöra och avslöja hur lite hundarna som följer pedofilboken har i civiliserade samhällen att göra.
Citera
2022-04-16, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Här är ett klipp som jag inte har sett förut.

https://www.youtube.com/watch?v=Budh8On4Amo
Påminde väl lite om detta:

https://youtu.be/DdseJ--IT3k

Samma stil, ungefär, tyckte jag.

På slutet av den klippet som jag länkade till kan man se hur polisbilarna såg ut, efter branden.
Citera
Medlem
Man förstår ju varför polisen har svårt att hitta nya rekryter när de som redan jobbar får uppdrag som slagpåsar.
Någon kommer dö förr eller senare i upplopp likt dessa, ser ut att bli en polis då de verkar vara redo offra en egen innan de ger motstånd....
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Kanske den kepsbeklädda dvärgpedofilen, islamisterna och de intoleranta muslimerna, extremhögern och extremvänstern kanske kunde samlas till en stor försoningskonferens, så att mindre skattemedel går åt att betala för deras förstörelse.

Det vore faktiskt en tanke. Jag skulle då skänka en slant för att möjliggöra en sådan försoningskonferens.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Och just det tycker du är viktigt att diskutera här och nu, på riktigt?

Inte att det NU brinner bilar, polisen backar och blir skadade, få blir tagna för brott och stor risk för skadegörelse och liv för oskyldiga?

Märkligt hur olika vi är ändå men det är ett fritt land med yttrandefrihet och du får tycka som du vill. Skönt va? 😉
Eftersom flertalet hycklare regelbundet skriver att det inte blir någon konsekvens av att skända kristendomen i Sverige så kände jag mig tvungen att punktera denna blåsa.
Citera
2022-04-16, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Man ska kunna demonstrera EXAKT överallt i Sverige, mot precis det man vill. Helt rätt av Paludan som påvisar hyckleriet och dumheten.

Alla har rätt att uttrycka sig hur dem vill, men personerna får möta konsekvenserna därefter. Dessa sammankomster ”hets mot folkgrupp” leder aldrig till något vettigt. Försök inte skydda en högerextremistisk psykopat bara för den rättigheten finns, för en vacker dag så finns den inte, när psykopater som han utnyttjar den på fel sätt. Tänk på det att det är du som skattebetalare som får stå för notan, medan du klappar paludan i axeln för hans insats.
Vad är syftet med koranbränningar btw? Har vi blivit klokare nu? Det finns andra sätt och påvisa hyckleri och dumhet, vad sägs om att han istället motarbetar det? Detta visar bara hans inkompetens. Sov sött SD:are!
Citera
Medlem
Polisen i Expressen nyss: Ingen gripen.

Hur är det ens möjligt? Flera hundra våldsverkare men INGEN gripen.
Citera
Medlem
sneebeens avatar
Stackars Magdalena Andersson hon skulle ju vända på varenda sten för att få ordning på dessa kaos:are, min fråga blir då står hon på en strand och vänder sten för det verkar inte som hennes sten vändande ger något resultat.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Ja, allt förmildras här och ingen skuld ska falla på muslimerna och invandrarna.

Fem uppeldade polisbilar, tio skadade poliser där flera har armbrott och andra fått hårt kastade stora stenar i huvudet.

Det är lindriga skador och problem enligt polisen. Om det varit svenskar, fotbollssupportrar eller invandringskritiker så hade det låtit helt annorlunda. Bisarrt och absurt är det minsta man kan kalla det.

Ja hade det varit fotbollssupportrar hade det blivit annat ljud i skällan. Då hade Morgan Johansson inte tvekat att ta till med storsläggan mot våldsverkarna. Men nu handlar det om socialdemokraternas kärnväljare så därför kommer bara väldigt mild kritik att framföras och alla skuld läggs på Paludan.
Citera
2022-04-16, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Lyssnat lite på SVT live..
Det enda hon pratar om..
"Men det är ju deras heliga bok"..

Fyfan våra äckliga medier är så jävla patetiska så man spyr.
Samtidigt får polisen ta emot gatstenar på ansiktet, försök till mord.
Och judas reportern pratar om "helig bok"..

Nej det är ingen helig bok, det är en bok skriven av en psykisk man i en grotta som våldtog barn.
Som bäst är denna boken bra som toalettpapper, har själv en som jag torkar mig med när jag bajsat.
tänk på att vi kan inte veta säkert vilka de är som kastar sten. vem vare som kasta, säg vem de fukking va. enligt media så var det "folket" och "motdemonstranter" som uttryckte sitt missnöje. pss vad är bäst toapapper eller koranen? säger du allauh ahkbar när du använder koranen där bak?
Citera
2022-04-16, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratten777
Hitler var väldigt populär bland i varje fall araber, hur det var med övriga muslimer vet jag tycker inte.

Det var muslimerna som övertalade Hitler att börja förinta judarna verkar många glömma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in