2022-04-15, 22:54
Medlem
En polis kastar tillbaka sten. https://www.instagram.com/tv/CcYmA1sMV4G/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-04-15, 22:54
Medlem
RoyochRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Är det fake rolex och ett par billiga Ray-ban som man visar släkten?

Nä fan, äkta vara tror jag de flesta köper. Men bosnier är inte lika flashiga som araber. De nöjer sig med vanliga märken som Gant.
Citera
2022-04-15, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Därför ni är fega

Brushan väldigt få svenskar bryr sig ett skit om religion. Och de som gör det blir inte som en gråtande ungjävel för att en främling förstör en bok.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Jag har aldrig sagt att kriminalitet eller bidragstagande ska elimineras, varför tjatar du om det? Jag vill eliminera just Menafolk och allt vad dom gör och står för.
Så det är enbart på grund av islamofobi du för dina argument? Ok, då vet jag.
Vidare diskussion undanbedes eftersom jag inte ser något syfte med en som redan har en förutbestämd uppfatttning om en viss folkgrupp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Därför ni är fega

Vi startar inte upplopp om någon säger att jultomten inte existerar på riktigt heller.
Är mer en fråga om intelligens än om mod.
Citera
2022-04-15, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Vilket problem? Kriminalitet? Kriminaliteten dör inte med en folkgrupp.
Eller åsyftar du på bidragstagandet? Samma där, det dör inte med en folkgrupp.
Det marknadsekonomiska samhället behöver både fattiga och rika för att fungera, därför kommer det alltid finnas kriminella och bidragstagare bland de fattiga, oavsett vilken religion eller kultur de tillhör.

Jo för din hypotes är ju väldigt plausibel i superfattiga Norge, Island, Danmark och Finland, Schweiz, Japan, Singapore och Irland som enligt den skulle ha hela kåkstäder av fattiga och kriminella för att deras ”marknadsekonomiska samhälle” ska gå runt. Gängskjutningar och misär överallt haha.

Att deras mordfrekvens och kriminalitet är typ hälften av Sveriges per capita är ju såklart bara en myt.
Citera
Medlem
Citat:
Eftersom jag har besvarat 100 inlägg den senaste timmen.
Följ diskussionen om du vill vara med.
Följt diskussionen och vet att det mesta du sagt inte stämt, tex ditt yttrande om yf och benämningen av muslimer som folkgrupp. Finns inget som kan försvara ”motdemonstranternas” agerande men men.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Om du med svenskar menar Paludan så handlar det om en person. Jag ogillar det han gör, man behöver inte förolämpa andra religioner. Paludan har dessutom bott i Danmark hela sitt liv, han blev helt nyligen svensk medborgare.

Om ni bränner biblar vet jag inte, men ni ställer till med en massa oreda i landet som rån, misshandlar, våldtäkter, bidragsparasiterande, etc. Tänk om svenskarna en dag tröttnar på den behandlingen och börjar att betala tillbaka vad ni gett oss, med ränta dessutom.
Så du är också en sån som lägger alla över en kamm.En nazist?Gör alla invandrare så menar du?inte svenskar som kapten klänning och Anders Eklund?
Citera
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Vad sker med ett samhälle och land när polisen backar undan?
I sig, inte mycket. Men det löser inte heller problemet. En polismakt som alltid tar till kanoner, då snackar vi ryssland. Det finns dock en balans, som ansvariga poliser är särdeles oförmögna att hitta.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Samma sak med armenierna?
Judarna?
Tustierna?
Ugyrerna?
Bosnienmuslimerna?
Rhingyerna?
Ukrainarna?

Du förstår säkert att listan kan göras oändlig, för fascismen är det enda viktiga att det finns en fiende man kan peka på och anklaga för alla ondska här i världen.

Ta bort de s.k. bosniska muslimerna från din lista, de var lika mycket förövare som offer. I kriget i Bosnien dog det ungefär lika mycket muslimer som serber och kroater sett proportionellt till befolkningsstorleken.

Ta även bort rohyngas, visst de behandlas rätt dåligt, men vid varje tillfälle som de fått har de agerat femtekolonnare mot burmeserna. Dessutom är de invandrare från Pakistan, ej hemmahörande i Burma.
Citera
2022-04-15, 22:57
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Men alla muslimer är inte islamister.
Skilj på det.
Islamisterna skall bekämpas och förbjudas, helst.
Muslimer skall inte som grupp dito.
Dessutom är inte muslim samma som troende.
Det finns sekulära personer trots att de föddes som muslimer.
Liksom tex jag som icke troende svensk och född och döpt kristen.
Hur ska du göra skillnad på dem? Hur kan man skilja dem åt? Det går inte. Så länge de inte städar upp i sitt eget träsk och ser till att "dåliga" muslimer skärper sig så drar vi alla över samma kam. Och alla ska ut.
Citera
2022-04-15, 22:57
Medlem
Sladdarens avatar
"Palle" Pauludan visar ju bara på som han har väl upprepat gång på gång sagt att islam är en våldsam ideologi och släpper man in den så tar de över på helt olagliga sätt med komplett orädsla och disrespekt emot rådande lands samhällstyre och kultur med västerlänsk kristen tro eller värdering

"en bok bränning kostar enormt för skattebetalarna"

Är ni inte less ?

https://www.youtube.com/watch?v=tE-iWBzlsio&ab_channel=JohanWid%C3%A9n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in