2022-04-15, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Ha ha det är rätt spirit. Det är ändå tragiskt att du måste hata invånarna i det land du bor i. Det betyder att du egentligen är på fel plats i tillvaron. Det syns på vad du skriver, du är stolt medborgare, men inte svensk, det är en oerhörd skillnad och sätter egentligen hela mindsetet. Jag skulle aldrig uttrycka mig i termer som medborgarskap. Jag är stolt Svensk, stolt tysk, stolt spanjor eller något annat men medborgare... Hela Östeuropa bygger inte Sverige nej. Inte alls på samma sätt som Gulfstaterna byggs av utlänningar.

Hata invånarna i landet jag bor i??? Hahahaha du måste fan ha druckit för mycket brännvin! Jag vet vad du tycker och hur din mindset är men per definition så hatar du också invånarna i landet som du bor i. Så med din hjärna så är du den som hatar invånarna i landet som du bor i och det gör dig i så fall till osvensk. Vill inte höra ett långt utlägg om hur du gör skillnad på invånare och invånare, för det där skinhead snackat kan vi redan.
Citera
Bannlyst
För mycket kvinnliga poliser i Sverige, ser man på detta klipp.
Alla backar och står och gömmer sig 🐣🐣😂😂👮🏽‍♀️👮🏿

https://www.instagram.com/tv/CcYmA1sMV4G/
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Eftersom det skändar den religion denna skrift förespråkar.
Är det olagligt enligt svensk lag? Nej
Är det fel? Upp till vem man frågar, frågar du mig så är det helt klart fel.

Är syftet att visa samhället att muslimer är våldsamma så är det fel, eftersom det är långtifrån alla muslimer i dessa orter som går ut för att demontrera emot koranbränningen.
Religioner bör ifrågasättas/skändas.
Citera
Medlem
Jaså förlåta finns i koranen det märks ju idag hejdå gonatt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Har haft många turer med rabiata bosniska och albanska horungar. Tvii
Har dom knullat din syster eller frugan innan dig eller vadå
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Du är den som måste förstå att om en människa är så dum att åka till ett område fullt med muslimer bara för att bränna koranen och sen tro att allt är frid o fröjd då måste man vara en jubel idiot.Man åker inte till ställen där det bor stor andel muslimer och bränner deras bok bara för skojs skull.Är du helt av båten elle

Huvudproblemet är väl att muslimerna flyttat till ett sekulariserat land. Vill de vara muslimer och yla Allan ackbar får de gärna åka till ett muslimskt land. Men där kan de inte leva på bidrag och skulle de försöka slå poliser där skulle de bli dödade. Då är det plötsligt inte lika kul längre?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Troligt är att det kommer att bli ett resultat av dessa kravaller.
Aldrig att det händer. Googla "Ådalen 31", blev en katastrof
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Håll käften och sitt i båten din nollkupong. Vem fan ska rycka ut när araben knullar dig i röven?

Ja, uppenbarligen inte polisen väl?! Ni? Har visat er kompletta oduglighet.

Polismyndigheten verkar kapat sedan decennier. Lägre antagningskrav, mer könskvotering och massa ”värdegrund” och HBTQ.

Nog att ledningen och ordrarna är helt åt helvete, men enskilda poliser gör ju inte sitt jobb ens. De överger sina fordon för att ”tycket blev för stort”. Utan att ens skjuta varningsskott som de blivit instruerade att göra.

Det är bara massa pussies. Läste fö det ”öppna brevet” från en anonym polis i skäggetorpsinsatsen som lämnade oskyldiga människor i sticket. Bland det mest patetiska jag läst. ”De kastade sten mot oss… snyft. En sten snuddade hjälmen, jag överlevde… snyft”.

Hur fan ska ni kunna skydda Sverige vid en ytterligare eskalering? Erat förtroende sjunker som en sten.

Ni måste omorganiseras från grunden, många måste bytas ut och ni måste i princip börja om från noll.
Citera
Medlem
revodnebs avatar
Så polisen tappar kontrollen fullständigt. Märkligt att man bara tillåter folk att kasta stenar utan att avlossa ett enda skott. En sten kan vara livsfarlig om den träffar rätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Du är den som måste förstå att om en människa är så dum att åka till ett område fullt med muslimer bara för att bränna koranen och sen tro att allt är frid o fröjd då måste man vara en jubel idiot.Man åker inte till ställen där det bor stor andel muslimer och bränner deras bok bara för skojs skull.Är du helt av båten elle

Du är helt av båten och faller för betet som den idiot du är. Hade mussarna gett fan i att kravalla hade de vunnit, nu fick koranbrännaren sin agenda dit han ville. Nämligen att muslimer är irrationella, aggressiva apor som inte fattar grundlagar och yttrandefrihet. Gör din läxa idiot!
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Så tycker du också att alla svennebananer är ett problem, för att några procent av svennebananerna kaosar och slåss?

Rent empiriskt så verkar det som att invandring av den karaktär som Sverige har haft sedan 1980-talet är en ekonomisk vinstaffär,..

Arbetslösheten bland invandrare är mycket högre än bland svenskar.
Därmed är invandringen en förlustaffär för svenskarna.
Om vi däremot tittar på invandrare från västeuropeiska länder så är Arbetslösheten exakt samma som för svenskar.
Frågan är dock komplex, eftersom den helt enkelt är svår att räkna på.
Citera
Medlem
leckerleles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Hahaha fan jag vill verkligen se polisen lida. Det känns så jävla bra efter allt de gjort mot oss vanliga medborgare.

O gud vad jag verkligen hoppas att sånna som dig blir utsatt för ett grovt brott, sen sitter o lipar o skriker efter hjälp.

Omöjligt att du är en vanlig medborgare om du tycker att polisen behandlat dig illa ditt AFA slödder(alt negerspöke).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in