2022-04-15, 22:26
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Varför släpper man in den där danskjäveln i landet? Bara idioter får för sig att bränna böcker.
Dansken har väl inte begått något brott? Hur i helvete kan man ha sådan syltrygg att man viker sig för galna muslimer din jävla landsförrädare!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keepcalm51
PHONY Har börjat läsa om kravallerna i senare delen av tråden. Jag har läst dina inlägg och kan bara säga sök HJÄLP du kommer att döda någon i framtiden med dit hat till samhället.

Gör han det så kan han och vi alla skylla på att staten har varit så jävla oansvarig som skapat folks psykiska sjukdomar genom invasionen, lögnerna, mörkandet, våldtäkterna, morden, rånen, bidragsbluffarna, fake news media och listan kan göras 10 sidor lång med hur rövknullade vi har blivit i decennier.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmi
Där intellektet tar slut tar invektiven vid som vanligt…
Ok professorn
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av passport
Inte blir det bättre av att man har anställt massa minikvinnor på 1.55cm i yttre tjänst. Jag såg poliser idag som såg ut som barn. Det måste vara enormt frustrerande att som polis behöva dras med sådana kollegor i skarpa lägen.
Tänkte också det, säkert 25-30% av polisen såg ut som barn bland polismännen. Hjälmarna såg ut som jävligt stora ut på 1.50cm längderna.
Citera
2022-04-15, 22:27
Medlem
MeMajks avatar
Det jag undrar över är varför det inte kastas in ett par koraner i de brasor som muslimerna redan tänt?
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det bör inte bevisas alls. Det är en ointressant metadiskussion om irrelevanta tramsigheter.

Det handlar inte om några fredliga demonstranter, öppna för dialog eller debatt här. Det handlar om, företrädelsevis, unga män med bakgrund i MENA som utmanar det demokratiska samhällets rättssystem i allmänhet och polisens våldsmonopol i synnerhet. Detta gör de med tydliga religiösa och ideologiska förtecken i syfte att kväsa grundfundamenten i vår demokrati.

DET är vad det handlar om.
Man kan även hävda att det är herr Paludan som utmanar yttrandefriheten och ställer den på sin spets, vilket kan fåtill följd att spetsen bryts och lagen blir mera grovhuggen ie. auktoritär.
Citera
Medlem
Fantastisk insats av Örebroarna!

https://imgur.com/a/r1ZsDye
Citera
2022-04-15, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Hjärtart?hjärtat heter det
Ursäkta jag stavade fel bra att du uppmärksammade det läs lite verser i koranen nu eller så kan elda den också
Citera
Medlem
Svinfarms avatar
Citat:
Jag önskar över allt annat att någon fångar in den där koranen brännaren och får han levande

Bra svenska... förstod nästan vad du menade..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Det stämmer ej.
Men bara för att man har rätt till något, betyder det inte att man skall utnyttja denna rätten om den inskränker en annan part.

Behöver inte handla om koranbränning, finns massa andra saker man har lov till som man inte bör göra, som att gå naken i lägenheten med öppna fönster som man bor bredvid ett dagis

Men antar att Rasmus inte skulle ha något emot det https://aktuelltfokus.se/paludan-om-sexchatten-med-barn-vi-ar-libertarianer/
Vad stämmer ej? Du citerar och argumenterar som en kratta.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Låt mig lära dig lite om den SVENSKA definitionen på rasism. En minoritets grupp kan ALDRIG utsätta en majoritets grupp för rasism.

Har du några vetenskapliga belägg som stödjer din teori om att i Sverige finns det bara 1% av den arabiska rasismen? Referera gärna! Skulle vara intressant att ta del av det. Länka gärna så har jag lite att läsa över påsk.
Helt fel. Rasism är när man nedvärderar grupper av andra personer, inte utifrån deras agerande, utan genom deras utseende. Det har ingenting med majoritet eller minoritet att göra. Den som lärt dig det är en fiende.
Citera
2022-04-15, 22:29
Medlem
Citat:
Jag är en europeisk kille din fjant

Har haft många turer med rabiata bosniska och albanska horungar. Tvii
Senast redigerad av VidrigaSvenskar 2022-04-15 kl. 22:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in