2022-04-15, 22:21
Medlem
”kato85
Tack för svar.
Men är det bra kritik om det leder till en nota för dig och mig på miljontals kronor?
Kunde man inte gjort det på annat sätt? Typ att gå den parlamentariska vägen, som SD?
Hur många opplopp har SD:s politiska engagemang lett till?”

Otroligt resonemang är den våldsutsatta i ett mål orsaken till de uppstådda kostnaderna om hen anmäler? Eller våldtäktsoffret? De enda som är ansvariga för de kostnader som nu uppstått är våldsverkarna!! Rp följer lagen, det gör inte packet.
Citera
2022-04-15, 22:22
Medlem
fluffypuffys avatar
Vad är det här för skapat partaj? Är det Expo och researchgruppen som vevat ihop ett fredagsjippo för ljugmedia att rapportera om?
Citera
Medlem
Beta-Bums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://www.expressen.se/nyheter/backade-for-att-hindra-eskalering/?referrer=todays-news
"Det var vår närvaro som skapade våldsamheterna" säger polischef Ann-Christine Rehnström.

Då vet vi - polisens fel att muslimerna startade kaoset!
När en viss folkgrupp är ute och härskar så får man inte ha poliser ute. Fy fan alltså.
Att svenska regeringen inte fattar bättre. Poliser gör allt dåligt för hela samhället. Bannlys polisen.
Polisen är det sämsta skitet som finns i samhället. Likaså ambulanser och brandkåren. Fan va de sabbar allt. De bara stör och saboterar alla trevligheter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Du har ju fel, rent faktamässigt. Sveriges ekonomi var totalt konkursmässig på 1980-talet och början av 1990-talet, men är idag starkare än den troligtvis varit någon gång i historien. Om det är något land på jorden som inte är "konkursmässiga inom ett par år" så är det Sverige.

Beror på en uppsjö nya företag som startats senaste åren inte minst inom IT-sektor, tjänster och så vidare. Inte sällan av invandrare och/eller med invandrare som arbetskraft.
Jag menade inte att ekonomin alltid var lysande förr. Jag menade är invandring var en nettovinst fram till 1980.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Vem bygger i Sverige….? Hela öst Europa om du inte visste det.

Svar på din fråga: Jag är stolt svensk medborgare och tänker inte överge mitt land till ett gäng efterblivna, arga, ariska män och misslyckade män.

Ha ha det är rätt spirit. Det är ändå tragiskt att du måste hata invånarna i det land du bor i. Det betyder att du egentligen är på fel plats i tillvaron. Det syns på vad du skriver, du är stolt medborgare, men inte svensk, det är en oerhörd skillnad och sätter egentligen hela mindsetet. Jag skulle aldrig uttrycka mig i termer som medborgarskap. Jag är stolt Svensk, stolt tysk, stolt spanjor eller något annat men medborgare... Hela Östeuropa bygger inte Sverige nej. Inte alls på samma sätt som Gulfstaterna byggs av utlänningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Likväl är det helt sant. Sverige har ungefär 1 % av den rasism som finns i Arabländerna. Innerst inne vet du om det själv. Du uttrycker dig själv öppet rasistiskt mot den veka "svenska" rasen. I arabländerna brukar det dock vara svarta som främst är måltavlan. Slaveriet avskaffades förresten på 1970-talet i vissa arabländer (cirka 100 år efter USA) och det rörde sig då främst om svarta slavar.

Låt mig lära dig lite om den SVENSKA definitionen på rasism. En minoritets grupp kan ALDRIG utsätta en majoritets grupp för rasism.

Har du några vetenskapliga belägg som stödjer din teori om att i Sverige finns det bara 1% av den arabiska rasismen? Referera gärna! Skulle vara intressant att ta del av det. Länka gärna så har jag lite att läsa över påsk.
Citera
2022-04-15, 22:23
Medlem
Svinfarms avatar
Militären ska in i dessa tillfällen.
Det får fan vara slut daddat med dessa nu..
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Ingen har påstått det, och ingen har spammat den här tråden med så mycket irrelevant trams som du.
Jo det skrevs för ett antal inlägg sedan, men jag förstår om du inte orkar söka upp det.
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Så håll käften.
Oj, ett brott mot yttrandefriheten, här måste jag bränna en bok!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Hahah, vad var det jag sade? Örebro verkar ha en av landets sämsta stationer inom Polismyndigheten. Nu är det bekräftat verkligen.

Pinsam insats! Värre än Östgötapolisen igår!
Citera
Medlem
passports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenILaddan
Folk undrar varför polisen inte är tuffare mot dessa apor. Detta är svensk polis:

https://www.youtube.com/watch?v=i2UH41IuTHY

Visserligen gammal video men det är ingen skillnad idag. Vi har en feministisk regering med transor som vill se färre vita, svenska män vid makten.

Inte blir det bättre av att man har anställt massa minikvinnor på 1.55cm i yttre tjänst. Jag såg poliser idag som såg ut som barn. Det måste vara enormt frustrerande att som polis behöva dras med sådana kollegor i skarpa lägen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Polismästare, polischefer och organisationen VÄLJS av sossar och vänsterpacket och svensk polis är idag resultatet av detta. Svensk polis är vår FIENDE!

Nej, svensk polis är inte fienden
Citera
2022-04-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Sjukt att skriva så. Du kan inte vara en hel människa.
Jag hoppas innerligt att han dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in