2022-04-15, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Få stenar kastade mot sig och gör inte ett piss åt saken. Vem vill bli polis när man blir förnedrad av muslimer med stenar?
vem vill bli polis och skydda dig?
Citera
2022-04-15, 22:06
Medlem
Nej, nu har jag faktiskt gett upp den sista droppen av hopp jag hade. Närmsta 1-2 åren kommer jag att börja nosa på hur jag ska lämna landet. Jag ser inget annat än en mörk medeltid komma i ljusfart emot oss.

Orcherna stormade mot polisen även då varningsskott sköts. Det är kört, sverige har inget att sätta emot muslimerna.
Citera
2022-04-15, 22:07
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Inte särskilt förvånande utveckling att polisen överger fordonen.
Den svenska polisen är på blattarnas sida.

Svennen är fienden som polisen är beordrade att bekämpa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Ja, men hur ska du ändra på någons attityd genom att bränna deras heliga skrift?
Fighting fire with fire?
Paludan är känd islamofob, han hatar muslimer.
Problemet han vill föra upp är muslimerna, han exemplifierar muslimerna genom att bränna en koran och sedan peka på de som reagerar på koranbränningen.
Men om problemet enligt Paludan var de som reagerade på koranbränningen, varför är då inte alla muslimer i Rinkeby, Skäggetorp eller var det nu sker, ute på gatorna och bränner bilarna?
Han lockar enbart ut de mest extrema typerna, och sedan generaliserar en helf olkgrupp utifrån dessa vandaler, precis som alla andra här på Flashback.
Det är en sann bild av de som är våldsamma, men en felaktig bild av den gemene muslimen.

Har du läst koranen? Jag kan citera några utvalda delar på vad det är du försvarar.
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Så här blev det när vi öppnade våra hjärtan.
Citera
Medlem
Statsminister Magdalena Andersson fördömer upploppen som skett i svenska städer

Statsminister Magdalena Andersson fördömer upploppen som skett i svenska städer.

Hon menar att Rasmus Paludan vill se våldsamma reaktioner:
”Det är en rejäl nit att gå på det lockbetet”.

”Jag fördömer i kraftigaste ordalag det våld som nu riktas mot polis och allmänhet i Örebro. I går och under natten såg vi liknande scener i Linköping och i Norrköping.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Or9l83/magdalena-andersson-fordomer-upploppen
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Här uttalar sig en polis öppet på twitter (undrar om det är tillåtet eg.);

"Att mina kollegor som just nu gör allt dom kan för att få stopp på detta haveri, befläckas med epitet som att dom ”springer iväg med svansen mellan benen”, ”inte vågar”, ”är fega” osv.

En underbemannad poliskår som beordras att dra sig undan när dom gör allt dom kan."

Det känns lite som den vanliga visan; "vi behöver mer folk", "ge oss bättre lön", "vi har dålig utrustning" bla bla bla.

Jag skulle nog tro mer på att ändra lite i lagen och gör poliser SKYLDIGA att stå kvar. Dvs. på samma vis som i armen om man springer, är det ren desertering om man springer som polis.

Om alla visste att polisen inte kunde backa skulle inte heller någon våga försöka forcera dem. Det skulle ju vara förenat med livsfara då den tjänstemannen skyddar sin mark till sista blodsdroppen.

++++
https://twitter.com/CalleCK
Sanningen är att det behövs långt fler poliser, men också större befogenheter.
Citera
2022-04-15, 22:08
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Fotbollssupportrar är till största del svennar och då går det bra för polisen att köra hårda tag, men kaos-musslorna ska behandlas med silkesvantar av någon jävla anledning, att musslorna är allmänt efterblivna kände vi till men att polisen har blivit så här satans mesig är minst sagt uppseendeväckande trots allt.
Precis så. Och då snackar vi inte huliganer (som förvisso inte bränner ner saker) Ofta vanliga supportrar råkar ut för skit. Kolla det ärendet polisen la ner nyligen när de pepparsprayade folk och kastade in kvinnor i väggen osv. det var tydligen "helt okej" men inte när det gäller kriminella som skadar folk.

Och folk gnäller på att vi är rasister....
Citera
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Muslimerna kör runt i polisbilarna.
Muslimerna går runt i polisens gasmasker
Muslimerna går runt i polisuniformer
Muslimerna eldar upp 15 polisbilar

Media skriver "oroligheter" och "bråk".
Fint.

Ja. Det enda som fattas nu är att muslimerna kapar en av de två polishelikoptrar som har cirkulerat över Örebro i en timme nu. Eller det kanske är det dom har gjort? Jag har då aldrig hört två av helikoptrarna uppe samtidigt. Den andra helikoptern kanske jagar den första? Som blivit kapad? Låter nästan så...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Vilket jävla skitsnack! Din äckliga kommunistfitta. Det rullades för fan i nyheterna när polisäcklena släpade iväg äldre människor. Din äckliga förrädare. Hoppas du får en sten i huvudet du med.
Ja. då hade dom säkert någon bra anledning till det...ditt spån!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Muslimerna kör runt i polisbilarna.
Muslimerna går runt i polisens gasmasker
Muslimerna går runt i polisuniformer
Muslimerna eldar upp 15 polisbilar

Media skriver "oroligheter" och "bråk".
Fint.
Nytorgsmannen våldtar och det skrivs ingenting!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Nej, jag vill se svensk polis dö, de korrupta jävla svinen. Du kan gärna få joina dom din smutsiga kommunist.

Du kan ju börja med att förstå innebörden av kommunism. Men det är klart är man IQ fiskmås som blivit rumpknullad av polisen förr så är det ju jobbigt, eller hur? Släpp ut lite minkar nu i den gröna tältjackan. Det passar sig bäst så ponny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in