2022-04-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Terrorism? Extrem tolkning av islam (salafism, del av sunni slam)
Kriminella? Kulturellt betingat problem.
Upploppsmakare? Kulturellt betingat problem. Hade det varit religiöst hade vi sett samtliga svenska muslimer gå ut och bränna bilar. Det gör vi inte.

Du är trångsynt och autistisk i ditt sätt att se och tolka muslimerna och islam. Bara för att du har en viss syn på det hela betyder inte att muslimer håller med dig eller att det du säger är en världssanning som du verkar tro.

Förstått?

Jag hävdar bestämt att du har alltför många fel i dina inlägg. Felen består av dels rena faktafel och även feltolkningar som nämnt men också okunskap i ämnet, med mera.
Citera
2022-04-15, 21:55
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Intressant att du nämner ”rikedom”….
Viket land har högst BNP/capita? Vad är det för folkslag och vad har dom för religion? Svara på den frågan! Hahaha

Tja, jag lever ett vanligt Svensson liv och plöjer mina skattepengar i bla white trash (fotbollshuliganer) som älskar att delta i upplopp på veckobasis. Det är väl det jag mest har att skryta med.

Det är väl ingen svårighet att vara ett rikt land om man har olja men petrodollarns era är snart över och då blir det andra tider för Saudi och emiraten. Sedan är det ju faktiskt så att allt som byggts upp där står utomstående ickemuslimer för, från byggnadsarbetarna till arkitekterna. Från stålet som behövs i konstruktionen till maskinerna som behövs i arbetet till tekniken samt interiören och möbler. Ja i slutändan handlar det om att allt är importerat eller gjort av utlänningar.

Fråga: Varför flyttar du inte ner till Dubai eller Saudi själv utan går här och betalar en massa skatt till white trash som du säger?
Citera
2022-04-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Eftersom man drar en hel folkgrupp över en och samma kam, vilket är farligt.
Samma sak med nazismen. Den överväldigande majoriteten nazister i tredje riket var fredliga. Så varför skall alla nazister dras över samma kam pga illdåd som begicks av en liten minoritet?
Citera
Medlem
Nu är det nog daltat med denna typ av upplopp. Ge snuten befogenheter och in med militär om så krävs. Lagför alla tomtar som huserar kring dessa platser. Det är nog. Ta i med hårdhandskarna förihelvete!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Kan du ge ett exempel på hur poliserna har pissat på dig..du "vanliga" medborgare!

Din idiot, se vad som hände under coviddemonstrationerna till att börja med. Misshandlar fredliga gamla damer, men går ner på knä för AFA packet och blattarna och suger deras kukar. Du är en naiv liten fitta.
Citera
Medlem
Förresten såg någon videon på polisen som blev träffad av en sten rakt i skrevet?

Där får ni! Är man så fjantig när man dessutom har våldsmonopol så förtjänar ni det
Citera
2022-04-15, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av passport
Vet inte om denna härliga film länkats tidigare? flyger som en vante

https://www.youtube.com/watch?v=_gxZF8n3kW4&ab_channel=Riks

Synd att han inte låg tätare in mot dörren bara.

En snubbe i gubbkeps med svensk brytning tagen från Werner-och-Werner bränner Koraner och en massa blattar-is-going-to-blatt som rullar vidare på landsomfattande turné är ju den perfekta valupptakten. Hoppas det blir nya förortskravaller också.

Väldigt tydligt att vänstern kapitulerat. Typ "OK, OK, ni hade rätt".
Citera
Medlem
SVT: "Oroligheter" och "större bråk"

Jävla journalistjävlar! Kallar ni detta BRÅK?!?!?!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Nu är det nog daltat med denna typ av upplopp. Ge snuten befogenheter och in med militär om så krävs. Lagför alla tomtar som huserar kring dessa platser. Det är nog. Ta i med hårdhandskarna förihelvete!

Du drömmer! Det kommer inte att ske fattar du väl Det där är ett dröm scenario, ett parallellt universum. Lev i detta istället
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1

Nej, börja med att avsätta all poliser och vänsterpolitiker och börja om från början. Svensk polis är skit. De är folkets fiende. De ska INTE ha mer makt i sin nuvarande form.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenILaddan
En anledning:

https://www.youtube.com/watch?v=ZS-iu0M_DnU
Jag kan faktiskt hålla med dig. Jag hoppas dock att dessa apor liksom BLM-tillbedjaren är en minoritet. Det finns säkert väldigt många poliser som skulle vilja ha fullständigt andra metoder. En vacker dag hoppas jag de får fria händer.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Din nolla, har du missat vad som hände under pandemin? Svensk polis misshandlar vanliga medborgare, äldre damer enbart för att de demonstrerar fredligt för sin frihet, men när det kommer till AFA pack och muslimer går svensk polis ner på knä.

Jag kräs på naiva fittor som du. Du kan gott få joina polisen och ta en sten i skallen. Horungar.
Men utan polis så blir det de starkaste gängen som styr allt. Så det är du som är naiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in