2022-04-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Här firar muslimerna samtidigt som första piketbussen tagit eld, sprider sig sedan vidare till de andra och alla brinner totalt upp.

https://www.youtube.com/watch?v=YFi7-bUjbTI&ab_channel=CHRISRAOUL

Vad kostade detta kalaset som muslimerna ställt till med?
20 miljoner från er skattebetalare? Måste kännas underbart?

Nej usch vilket pissland detta har blivit och detta är bara starten.

Japp, det blir 72 pensionärer som får bli utan pension i ett år .. .men det är det värt

+++
https://www.minpension.se/allt-om-pensioner/pension-och-skatt/hur-mycket-pengar-behover-en-pensionar-2021#:~:text=Medelpension%C3%A4ren%20har%20en%20pe nsion%20p%C 3%A5,l%C3%A5ngt%20arbetsliv%20med%20hyfsad%20l%C3% B6n.
Citera
2022-04-15, 21:33
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Om du såg liven tidigare så brändes det biblar hej vilt bland "demonstranterna". Vart är kaoset från detta? Du pratar ju så dumt att jag tror jag lägger ner diskussionen här. Ingen idé.
Såg inte just den delen, men om så är fallet så var det såklart lika fel som att bränna koranen.
Citera
2022-04-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av passport
Vet inte om denna härliga film länkats tidigare? flyger som en vante

https://www.youtube.com/watch?v=_gxZF8n3kW4&ab_channel=Riks
media tolkar
"Polis körde över fredlig religiös protestant vilket startade upploppet"

lite offtopic om sandeunuckernas besatthet med flyga och pass
https://m.youtube.com/watch?v=vWDslK7xNG0
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Så alla som vill skydda sin trosuppfattning är att betraktas som kriminella? Ok jose

Om man skyddar sin trosuppfattning, (om att en gubbe sitter i himlen och känner sig kränkt för struntsaker), genom skadegörelse, mordförsök och mord....ja då kan man betraktas som kriminell...och korkad som bara faan!! Den danske killen har inte tänkt elda upp någon muslim levande heller!!
Citera
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passport
Vet inte om denna härliga film länkats tidigare? flyger som en vante

https://www.youtube.com/watch?v=_gxZF8n3kW4&ab_channel=Riks

Trots att det känns bra att någon karma utdelas, även i misstag, så kommer jag inte ifrån frustrationen över att se hur totalt nonchalant han och de andra rör sig kring polisbilen som de håller på att vandalisera, trots att det kommer en annan polisbil.

Hade de haft den respekten gentemot poliser som behövts, för att detta våld inte skulle kunna eskalera så som det gjort nu, så hade de börjat springa genast som de såg den andra polisbilen.
Nu reagerade de i det närmaste inte alls, och han som blev i kläm på eget bevåg, brydde sig verkligen inte om att en ny polisbil närmade sig.

Polisledningen och politikerna får se till att ge polisen fria händer att hålla ordning med vilka medel som helst gentemot folk som använder våld och vandaliserar.
Mycket mera och råare våld kommer Sverige ändå att få leva med under kommande år, så det är bäst att sätta ner foten snarast möjligt innan man återigen skuffat fram problemet.
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Tobias Andersson (SD) kommenterar dagens kaos:

https://www.youtube.com/watch?v=ST4MACha4Hs

"Jag är genuint förbannad, det har gått fruktansvärt långt nu"

Här är han riktigt bra. Han har steppat upp den redan tidigare skarpa retoriken. Otroligt vältalig och sund politiker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Nu är det över, alla tio personer har gripits och fått varsitt armband istället för fotboja

Där fick dom så dom teg
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Du påstår att alla muslimer har jobb och bidrar till samhället. Bevisa det.
Nej jag påstår inte att alla muslimer har jobb och bidrar till samhället.
Men andra påstår att alla som demontrerar mot koranbränningen inte har jobb eller bidrar till samhället, vilket bör bevisas.
Citera
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Vad är problemet?
Svenskar vill ha invandrare från tredje-världen, nu har man fått detta.
Oerhört rasistiskt att klaga på deras värderingar när man vill ha hit dom.
Kaos upplopp, våld, rån, misshandel, döds-skjutningar, gruppvåldtäkter o.s.v.... är en del av tredje-världen, som svenskar har önskat att få, så sluta klaga nu för fan.

Dom som har röstat för detta sitter inte på flashback en fredagskväll, dom sitter bänkade framför TV4 med chips och dipp och bryr sig föga om vad som pågår ute i samhället.
Citera
2022-04-15, 21:35
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Vad är problemet?
Svenskar vill ha invandrare från tredje-världen, nu har man fått detta.
Oerhört rasistiskt att klaga på deras värderingar när man vill ha hit dom.
Kaos upplopp, våld, rån, misshandel, döds-skjutningar, gruppvåldtäkter o.s.v.... är en del av tredje-världen, som svenskar har önskat att få, så sluta klaga nu för fan.
Ja, svenska folket får skylla sig själva som valde det här...
Citera
2022-04-15, 21:35
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Det gör jag, men är lösningen att bränna koranen?
Lösningen ligger någonannanstans, exempelvis att sära på denna gruppering, och eventuellt få bort de tyngst kriminella.
Som ngn skrev innan upplopp har skett tidigare utan koranbränning, vad är då syftet med koranbränningen förutom att starta upploppen?
Kommer invandrarna att försvinna om alla bränner koraner över hela landet?
Vad är syftet, vad är konsekvensen, det jag vill veta här.
Om ingen härinne vet det, varför hejar ni på koranbränningen?
Det enda som det lett till nu är enbart skadade poliser, brända bilar och en fet nota för oss skattebetalare

Vad får dig att tro att jag håller med koranbrännaren. Han är en provocerande idiot och kanske ska man förbjuda honom. Men säger lagen att han får göra det, då kanske vi får ändra lagen vad vet jag?

Men vad gör man åt orten som kravallar så fort de inte får som de vill? Tro mig, vad har vi lärt dem nu? Mer våld så får vi som vi vill, det är ett problem.

Oavsett vad, dessa kravaller har fört oss i ett läge Sverige inte sett innan.
Citera
2022-04-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Helt jävla otroligt. Men träffsäkert gällande sakernas tillstånd i denna Bananrepublik.

Och svensk media går all in och skriker "HÖGEREXTREMA".
Ja när den förrädande svensken känner sej hotad skriker den det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in