2022-04-15, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Morgan Johansson skriver att de personer som tagit till våld mot polisen inte är representativa de som bor i de utsatta områdena.
Tankevurpa?

Ja det är ju verkligen mängder med folk som står och drar i dessa killar och tjejer.. Det går ju knappt att urskilja de här stenkastarna för alla goda representanter som Morgan hänvisar till.

Han har såååå rätt... jag menar - det är synd att vi inte ser dessa goda som ruskar om de stenkastande upprörda och förklarar att det går inte att göra så här om man vill vara en del av det här landet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Så du menar att syrianer är samma som muslimer?

Syrianer kom till Sverige under 1960 talet.

Så skäms att du säger sånt

Syrianer och muslimer är också olika ja.

Men en stor skillnad mellan svenskar och syrianer är att de förra inte bryr sig en skvatt om huruvida en judisk sagofigur uppspikad på ett kors var gay eller ej. (Finns givetvis undantag -- Carola?)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting
Blattarna visar sitt rätta jag.Nu kan vi bara hoppas att Sverige s regering gör samma.Finns inga alternativ nu förutom hårdhandskarna..

Hur kan du jämföra kristna som muslimer? Skäms
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Idioten Morgan Johansson fördömer Paludan betydligt mer än han fördömer våldet från invandrarpöbeln. Paludan som har tillstånd och grundlagen i ryggen medan pöbeln skadat tiotals polis, eldat upp och förstört tiotals polisbilar, snott massor av sköldar och poliskläder osv osv. Kastat sten och bangers, kastat sten på hundar. Det är Morgan Johansson inte särskilt upprörd över och nämner knappt mer än pliktskyldigt då han uppenbart sympatiserar med våldspöbeln.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/G3L6a4/morgan-johansson-om-valdsamma-upploppen
Och som vanligt kommer inte oppositionen nämna detta märkvärdiga
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Poliser som retirerar under stenkastning, en kapad polisbuss, och polisbussar som brinner, samt en polis som får en stor sten kastad rakt i pungen...

Dåligt facit.

https://m.youtube.com/watch?v=0xFp4It6df8

Passiv polis. Värdegrundsutbildad.

Annat var det när svenska barnfamiljer demonstrerar mot Covid-pass, då använde polisen batonger, våld och tårgas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Morgan Johansson skriver att de personer som tagit till våld mot polisen inte är representativa de som bor i de utsatta områdena.

Tror lill-tjock-mogge att han för muslimernas talan? Är den 1,4 meter korte fjanten så pass grandios ändå?

Tror inte en enda av sveriges 3 miljoner muslimer accepterar att mogge för deras talan. Mentalt sjuk är han, lille mogge.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STORT10
Låt mig summera:

Du förstår inte att dom där fotbolls matchen du snackar om kanske drar in 200% i skatte pengar och intäkter en vad du och alla andra betalar i skatt för den matchen. Låt oss skicka dig på matte läger över sommaren med inriktning hur skatter funkar

Låt mig summera:

Du har inte gått ut SFI! Du blandar singularis med pluralis. Gå klart SFI först och återkom sen. Patetiskt att en svartkalle ska behöva lära en surströmming ätande banan att skriva på sitt eget språk.
Citera
2022-04-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Yttrandefriheten är inte total. Lagen är inte bokstavlig. Men det kommer den att vara tack vare Paludan.

Ja, det enda Paludan kommer lyckas med är att lagen inskränks ytterligare. Steg för steg, bit för bit, flisa för flisa. Njut av att skriva här så länge det går
Citera
2022-04-15, 20:58
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazislayer
Efter 20 år av konstanta bombräder i mellanöstern, miljontals slaktade, så förstår jag varför dom hatar polisen. Dom vill knappast vara här, men har inget val. Deras länder är förstörda av västerländska bombräder.

Det hade jag också gjort ifall någon bombade sönder allt som betydde något för mig.

Något som svensken inte förstår sig på. Man har aldrig behövt konfrontera verkligheten på det sättet förut. Det tar emot för mycket för svensken att erkänna för sig själv att det är vårat fel att det som sker, sker.

Det är vi som har bombat deras länder, och vi har inte ett smatt att visa upp för det.

Våldet mot polisen är rättfärdigat enligt mig.
Har VI bombat deras efterblivna helvetesländer?
Citera
2022-04-15, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av malmi
Elda upp sin egen egendom blir svårt å få till hets mot folkgrupp…
Danskjäveln har väl inte eldat upp nåt? Däremot hetsat mot andra religiösa.
Citera
Medlem
Alla muslimer måste kastas ut från Europa, det här är bara början. 🐷👍
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Yttrandefriheten är inte total. Lagen är inte bokstavlig. Men det kommer den att vara tack vare Paludan.
Som sagt, handlar inte ens om yf då det är fritt fram å göra vad man vill med egen egendom. Andras däremot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in