2022-04-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazislayer
Efter 20 år av konstanta bombräder i mellanöstern, miljontals slaktade, så förstår jag varför dom hatar polisen. Dom vill knappast vara här, men har inget val. Deras länder är förstörda av västerländska bombräder.

Det hade jag också gjort ifall någon bombade sönder allt som betydde något för mig.

Något som svensken inte förstår sig på. Man har aldrig behövt konfrontera verkligheten på det sättet förut. Det tar emot för mycket för svensken att erkänna för sig själv att det är vårat fel att det som sker, sker.

Det är vi som har bombat deras länder, och vi har inte ett smatt att visa upp för det.

Våldet mot polisen är rättfärdigat enligt mig.
Snickelisnicksnack, ta på dig vad du sj vill men lägg inte något påhittat ansvar på andra. Om man nu varit med i krig och allt borde man inte lärt sig av det istället och göra allt för att undvika våld? Annars är man väl inte bättre än de man säger sig ha flytt ifrån? Puss på dig
Citera
Medlem
Fyfan vilka äckliga jävlar, se här hur de attackerar en brandkårsbil som dessutom backar. De här "folken" gillar verkligen att slå på allt och alla som är svaga och försvarslösa!
Video
https://www.youtube.com/watch?v=9fKaAN6gY5A
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
Sa jag det? Naturligtvis finns det 100.000 tals Mena som har extratjänst 1-2 år. Ska bli intressant vad de ska kalla det för nu när det upphört. Sen glömmer du alla mammor och barn, jobbar de? Det intressanta vore ju att veta hur många I arbetsför ålder jobbar, då är det inte 2 miljoner och av den siffran är 700.000 på bidrag så att mina skattepengar går till förstörda polisbilar och människor som inte bryr sig om Sverige, ja det tycket jag inte om. Förlåt.

4.7 miljoner jobbar i sverige 1 miljon pensionärer, 1 miljon i skolan ,gissa resten- vi är runt 11 miljoner

En som uppbär lön eller dylik ersättning från skattepengar är en parasit
Citera
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Det är snarare en otroligt äcklig reaktion på en handling.

Att skada en annan människa genom att kasta stenar, takpannor och bangers i deras huvuden är djupt rubbat. Helt orimligt. Och sjukt.

Japp. Det är den sunda, mänskliga slutsatsen. Men det var länge sedan svensken var sund och hade moral.
Citera
Medlem
Vilken energi gossarna har, tänk om vi skickade dom till ukraina

Fast vi är ju också korsriddare och vikingar
Citera
2022-04-15, 20:43
Medlem
leckerleles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazislayer
Poliser och militärer är psykopater. Det finns en anledning till varför dom hamnar där. Dom vill "ge igen" eller "ha status" genom att visa brickan och uniformen.

Men under uniformen så gömmer sig en vek liten mes.

Polisens förtroende är dött. -De är inget annat än politikernas bodyguards.

Folk snackar om gängkrimiminalitet. Då kan ni börja med polisen, det är det största gänget i samhället.

Ursäkta men såg inte att du va en nyreggad användare!
Men håll kvar vid den tanken när du själv utsetts för brott, att polisen är största gången osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Varför har polisen inte tillgång till sköldar? Ser det aldrig längre?..

Instämmer helhjärtat. Det kanske är en del av någon sorts de-eskalerings metodik utvecklad på Örebro universitet av en grupp socionomer och psykologer som förstår sig på hur stora folkgrupper tänker och agerar. Verkar fungera kalasbra Jag gillar i synnerhet den nya taktiken att lämna fordon bakom sig så man inte blir jagade - smart avledning
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av malmi
Snickelisnicksnack, ta på dig vad du sj vill men lägg inte något påhittat ansvar på andra. Om man nu varit med i krig och allt borde man inte lärt sig av det istället och göra allt för att undvika våld? Annars är man väl inte bättre än de man säger sig ha flytt ifrån? Puss på dig
You know I'm right...man skördar det man sått.
Citera
Medlem
Fyfan vad härligt det kommer bli för blattarna som blir anhållna och omhändertagna efter dom här kravallerna, nöjet är på polisernas sida.
Citera
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Bevisa att de gör det.
De bryter mot våra lagar och kränker vår kultur när de har sina upplopp just nu...
Citera
Medlem
cerns avatar
Fyfan det här blir en Påsk man sent kommer glömma!
Citera
2022-04-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Rena dumheter.

Du kan inbilla dig att invandring räddar Sverige men du har helt fel på många sätt.

Men detta är bekvämt accepterat, att Svenskar minskar i antal då man inte klarar/vill föröka sig? Bestrider du detta menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in