2022-04-15, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Vart ser jag detta live?
Tiktok, Sök på Örebro och sen Live
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Paludans koranbränning kan enbart leda till tre saker:
1. Sverige annulerar Paludans medborgarskap
2. Sverige ändrar lagen
3. Paludan får fortsätta sin koranbränning och låta skattebetalarna punga ut miljontals kronor innan han antingen blir mördad eller tröttnar på sin aktivism (eller åker fast för pedofili)

Paludans koranbränning leder enbart till splittring i landet, dåligare förhållanden med övriga världen, samt en ökad kostnad för samhället.
De som sitter och försvarar Paludan myser när Sverige brinner och det är kaos på gatorna.
Det går inte att annulera svenska medborgarskap.

Om Sverige ska ändra lagen så måste det ske genom grundlagsändring. Då får dom vara snabba med att göra det en gång innan valet och sen en andra gång efter valet så en lagändring kan ske.
Citera
Medlem
BAB7s avatar
Som i Venezuela eller annat valfritt shitholecountry :https://www.youtube.com/shorts/4DMmSgXIO-4
Citera
2022-04-15, 20:08
Medlem
J0RDGUBBEs avatar
Det är ju närmast farsvarning på polisens insats… hur lyckas motdemonstranterna kapa en polisbuss?!
Citera
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Man kan inte tända en gnista och sen fråga varför det brinner

Jag frågade inte, så vad fan dillar du om?

Svara på frågorna jag ställde istället:

Tycker du att de som eldar polisbilar förtjänar döden?
Förtjänar de som kastar stenar, takpannor och bangers i människors huvuden att dö?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
En mycket representativ kommentar, som säker de flesta rasister här i tråden skriver upp på.

Dock, dessvärre för er så är det <1% av svenskarna som tänker så förvirrat.

Haha, du är en hjärndöd vänsterstolle som gärna ser på när inavlade invandrare förstör Sverige samtidigt som de inkompetenta poliserna flyr i panik.

Varför hatar du Sverige så mycket? Varför vill du att Sverige ska se ut som en blandning mellan Syrien och Somalia? Varför vill du se inbördeskrig?

Öppna ögonen och inse att din älskade vänsterregering har misslyckats totalt med att göra Sverige till ett säkert land. Putin skulle aldrig ha tolererat det här.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, ungefär så. Det blir 1.990.000 som gör allt för Sverige.

Nu ska jag fara iväg och hämta min meza
Gör du det 👍å för guds skull läs inte statestik 😊
Glad påsk säger Jesus.
Citera
2022-04-15, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Menar du att han blev lagförd för sina uttalanden och att det var lagen som utgjorde själva gränsen för vad han sade? I sådana fall beklagar jag saken, jag har svårt att se att han åsamkat några skador utöver feelz. Om du menar att hans yttrandefrihet begränsades i och med att bli ifrågasatt så har vi bara en helt annan bild av vad yttrandefrihet innebär.

Ahh okay, nu är jag med. Du menar att om det blir ett twitter/medie drev som inskränker är det inte samma som lagen? Men samtidigt är det ju dem medier som skriver och värnar om yttrandefriheten? Vad säger det om moralen menar jag?
Citera
Medlem
Efraths avatar
Citat:
Korrekt. 90% av användarna här i tråden känner inga invandrare, och är incels som sitter bakom skärmen, med fördragen gardin och hatar, på grund av sitt eget misslyckande.

Helt onödigt att provocera som Paludan gör, precis lika onödigt som att skända andra religioner, eller till exempel provocera supporterhuliganer till ett visst fotbollslag etc.

Samförstånd och vänskap är alltid bäst.
Varför spelar det någon roll ifall det var "Onödigt" eller inte? Vad försöker ni argumentera? Tycker det inte spelar någon som helst roll, det ursäktar inte våldet som motreaktion, speciellt inte mot samhället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
* 5 poliser skadade i Örebro.
* 5 polisbilar har brunnit.
* 1 polisbuss har stulits och sedan brunnit.
* Man har stulit poliskläder, armbindlar, sköldar och annat från polisbilarna som man går runt med i parken.
* Man kastar stenar och bangers i rena mordförsök på platsen.

Fredens religion.

Återkalla muslimernas medborgarskap och utvisa bums!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Jag frågade inte, så vad fan dillar du om?

Svara på frågorna jag ställde istället:

Tycker du att de som eldar polisbilar förtjänar döden?
Förtjänar de som kastar stenar, takpannor och bangers i människors huvuden att dö?

De borde avlivas eller deporteras. Äckliga muslimhundar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Samma sak har skett när folk kritiserat kristendomen, anser du även dessa vara odjur?
Då kanske du ska kasta ut de kirstna med när du ändå håller på:
https://sverigesradio.se/avsnitt/ecce-homo-nakenbilden-och-kyrkobraket
https://www.qx.se/samhalle/29511/aterblick-ecce-homo-satte-varlden-i-brand/

Hur många poliser blev skadade? Hur många bilar brann? Framkommer inte av dina länkar .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in