2022-04-15, 19:40
Medlem
analkings avatar
Finns ingen live tiktok eller liknande
Citera
2022-04-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Du kan inte ha din primitiva livssyn som utgångspunkt i ett samhälle som har klara och tydliga regler gentemot all religiös terror och tillåter folk att ifrågasätta, kritisera och även håna galna religiösa ideal.

Ni visar gång på gång precis varför man måste ifrågasätta er religion i kraftigaste ordalag, och om ni tar till våld så måste ni även bestraffas med våld.
Ni är så äckliga när ni försöker använda lagarna om vad som är okej eller inte..Det han gör är en klar provokation för muslimer världen över ..Alla religiösa människor vare sig krista,judar eller muslimer tolererar inte att man skändar nån annans bok bara för att provocera..Jag hoppas denna person dör en långsam död
Citera
Medlem
Först nu efter flera timmar vaknar Svt och har startat en livesändning.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/oroligheter-infor-manifestation-i-orebro

Lokaltidningen ringer/kallar hem sina reportrar, för allvarlig situation.
na.se
Senast redigerad av krumeluns 2022-04-15 kl. 19:43.
Citera
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Hur muslimskt rättrogna är packet som angriper polisen i de här orterna egentligen?
Känns mest som "low lifes" i tonåren som tar varje tillfälle att "kaosa". Ett sätt att upprätthålla makten över området, helt enkelt.

Däremot tror jag tyvärr att packets aktioner har ett tyst stöd från stora grupper av muslimsk "vanlig" befolkning.

Polisen måste tiofaldiga sin närvaro i de här stökiga områdena. Om du slänger en sten mot polisen ska du brytas ned på marken. Om fritagningsförsök då görs ska varningsskott skjutas. Vid rusningar mot polisen trots varningsskott, är det fri eldgivning som gäller.

Skippa varningsskottet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Gulligt ändå...

Familjer med barnvagnar som demonstrerar mot Covid-vaccin = grips våldsamt av polis

Muslimer med knivar som kastar sten mot en demonstration = polisen tittar på

Javisst är det jävligt märkligt beteende av polisen!
Antagligen har socialdemokraterna förbjudit polisen att försvara sig mot socialdemokraternas importerade valboskap!

Ni som bor i de drabbade städerna, ut och hjälp polisen för fan, ska muslimerna få döda folk och ingen hjälper polisen?
Citera
Medlem
Nestor Xs avatar
Morgan sa det var oacceptabelt igår. Men just nu händer det ännu värre saker idag. Men följden blir väl ett förbud mot hädelse för att blidka islamistpöbeln vi importerat. Snart är inte detta Sverige vårt Sverige längre.
Citera
Avslutad
5 polisbilar brinner, en stulen polisbil kan nu ha krockat vad jag fattade och brinner eventuellt. Polisen har skjutit varningsskott mot den stulna polisbilen.

Någon kan ha blivit kraftigt misshandlad.
Citera
2022-04-15, 19:42
Medlem
Finns det något på youtube eller någon hornalist som följer detta? Är det sant att man kapat en piketbil?
Citera
Medlem
Haha svensk polis klarar inte av lite demonstranter! Anders thornberg säger att det här är ett angrepp på demokratin, skulle ni tänkt på innan ni släppte in skiten i landet.

Som man alltid trott och vet, svensk polis vill jaga familjer som kör för fort och ungdomar som snattar och röker på.

När det blir allvarligare saker så blir det såhär. Svensk polis, sätt dit oskyldiga istället det är ju det enda ni klarar äckel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Det är ju exakt vad han vill din idiot. Ni gör honom såklart jätteglad när ni låter er provoceras.
Om det är vad han vill så kommer han få som han vill..
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Låt säga att jag går upp till värsta Hammarbyklacken när de marscherar genom stan på väg till ett derby. Det är min yttrandefrihet att gå fram till dem och säga "Fuck Hammarby, era grönvita pedofilbögar". Kommer jag då bli vänligt behandlad av Hammarbyklacken. Nej, sannolikheten är >99% att jag är död inom 15 sekunder.

Det du inte förstår är människor.

En mycket svagbegåvad jämförelse.

Hundratals poliser jobbar varje vecka med att hålla isär fotbollssupportrar.
Inget konstigt alls.

Paludan har ansökt om tillstånd för en allmän sammankomst och torgmöte.
Och då är det polisens skyldighet att upprätthålla ordningen eftersom Paludan och alla vi andra skyddas av yttrandefriheten och mötesfriheten.

Att du i detta läge försvarar vandalisering av vårt samhälle visar ännu en gång din svagbegåvade inställning till att följa svenska lagar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Muslim hotar hela Sverige

https://corren.se/nyheter/artikel/muslimska-foreningen-manade-till-lugn-blev-tvartom-det-har-kommer-smitta-hela-sverige/r389mg2j

Löjligt! Han kan dra och ta de sina med sig den lilla kamelknullaren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in