2022-04-15, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Vi är inga vilddjur. Att försvara civila och den allmänna ordningen är polisens jobb och nu kanske folket ser vilka galningar vi har släppt in.

Då får ni också ta konsekvenserna av detta. Alla folk i alla tider har fått stå upp och försvara sina länder. Det är inget som kommer gratis eller som polisen alltid kan göra åt er. Världen fungerar inte så.
Citera
2022-04-15, 19:11
Medlem
Nu borde det ju snart vara skottpengar på muslimerna. Så här kan vi ju inte ha det längre. Ska vi behöva ta lagen i egna händer, för det har vi rättigheter till enligt demokratin. Snart är det dags eller? Vilka är med att rensa ut skiten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
Fler än du anar som förstår precis vad det handlar om, fascismen fula ansikte har fler skepnader. Polisen ska i detta läge avbryta arbetet med att låta genomföra demonstrationen, det skulle dom gjort för länge sen.

Skicka hem Rasmus Paludan med sina barnvakter.

Lite svårt att skicka hem en med svensk medborgarskap.
Citera
Medlem
Förstå nu för en gångs skull att invandrare behöver inte ta något som helst ansvar i något läge överhuvudtaget. Svenskar behöver ta ansvar i alla lägen, men inte invandrare. Invandrare ska enbart ha rättigheter, inga skyldigheter.
De behöver inte bete sig civiliserat i något läge, de behöver inte anpassa sig till samhället och bidra. De kan dessutom bete sig precis hur barbariskt och ondskefullt de känner för. Yttrandefriheten är dessutom helt oviktig, det enda som är viktigt är att du inte kritiserar statsmakten och inte kritiserar invandrare.

Hur svårt ska det vara att förstå?

/Valfri sjuklöverväljare.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Jag utmanar dig att beskriva när jag har skrivit något ointelligent i någon tråd. Jobbar man på ett multinationellt företag som jag, och arbetar med så blandade personer, så är det helt enkelt omöjligt att vara inskränkt rasist.

Du ifrågasätter yttrandefriheten och mänskliga rättigheter.
Det säger väl allt?

Står du på Paludans eller upploppsmakarnas sida?
Citera
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Någon live? Länka.
https://vm.tiktok.com/ZMLVBjyYt/
Citera
2022-04-15, 19:12
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jettz
Varför attackerar de polisen? Vad har polisen gjort dem? Det är ju oprovocerat våld mot tjänsteman, borde väl vara strängt straff för det?

Det är väl två orsaker:
1. Polisen ses som att den skyddar Paludan att utföra sina hemskheter mot världsreligionens viktigaste symbol
2. Tyvärr har polisen inte gott rykte bland invandrarkretsar, då många övergrepp begåtts på rasistisk grund genom åren, men detta håller på att förbättras.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
Fler än du anar som förstår precis vad det handlar om, fascismen fula ansikte har fler skepnader. Polisen ska i detta läge avbryta arbetet med att låta genomföra demonstrationen, det skulle dom gjort för länge sen.

Skicka hem Rasmus Paludan med sina barnvakter.

Vad får jag skratta åt? Vad ska jag äta? Vilken bil ska jag köra osv. Frågar dig allsmäktige, ty i din värld finns inga fria val.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Vi är inga vilddjur. Att försvara civila och den allmänna ordningen är polisens jobb och nu kanske folket ser vilka galningar vi har släppt in.

Tror du t.ex. Ukrainska män hade låtit utlänningar bete sig såhär i deras städer utan att göra något?
Citera
2022-04-15, 19:13
Medlem
4 poliser skadade, 8 st totalt om jag förstått det rätt och vandalisering för miljontals kronor. Det betalar vi knegare, vi betalar inkräktarnas leverne och för vandaliseringen de åstadkommer.
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Samtliga ryssar får ju stå till svars för Putins agerande mot Ukraina. Jag förväntar mig att samma generalisering nu kommer gälla för alla muslimer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Det är väl två orsaker:
1. Polisen ses som att den skyddar Paludan att utföra sina hemskheter mot världsreligionens viktigaste symbol
2. Tyvärr har polisen inte gott rykte bland invandrarkretsar, då många övergrepp begåtts på rasistisk grund genom åren, men detta håller på att förbättras.
Du måste vara efterbliven,hur känns det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in