2022-04-15, 13:00
Medlem
Nestor Xs avatar
Nu står stollen Paludan i Rinkeby och vräker ur sig att här i Sverige tror vi inte på idioten Muhammed utan "vi" tror på Jesus som är bäst.
Nuförtiden tror de allra flesta av oss skandinaver inte på annat än sådant som går att bevisa vetenskapligt och då framstår alla de monoteistiska religionerna inklusive nya testamentet och koranen som en massa hopkok av vidskepliga skrönor som allra äldst från 4-5000 år tillbaks i tiden.
Paludan skall ha en godkänd juristutbildning men hans uppträdande här och nu framstår enbart som en naiv tonåring som försöker provocera sina åhörare så gott det går.
Att han försöker att elda upp några gamla böcker ingen orkar läsa är irrelevant.
Citera
2022-04-15, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeNickolay
Det tror jag inte på. Och med tanke på hur invandrare beter sig här dagligen så skiter dom i både vad myndigheterna men också vad deras egen morsa säger.

Det spelar ingen roll vad deras mor säger iaf. För hon har inte tillåtelse att uppfostra dom på något sätt alls. Hon är kvinna, så hon ska bara göra som han vill, o resten av tiden ska hon lida 😔
Du sett på tv och jag bor med de människorna och du vet bäst 🤣

Säg nåt om deras mammor och se hur mycket kvinnorna är egentligen värda?? 😀
Citera
Medlem
passports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Är Järvafältets mussar lugnare än nere i Östergötland? Inte hört om att något kaos utbrutit i Rinkeby, och jag som trodde att Malmö/Stockholm hade fått de värsta exemplaren.

Det blev ett jävla liv på liven nyss, sen stängde dom ner. Så vi får se hur det utvecklar sig.
Citera
Medlem
Relevants avatar
Funderar seriöst på om man kan anmäla polisen för något? De har ju bevisligen inte gjort sitt jobb.
Citera
2022-04-15, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knurra666
Dansk partiledare bränner religiösa böcker i Sverige: Vad gör han här? Får han inte bränna böcker i Danmark?

Han är svensk medborgare.

Vad fan gör dessa kaosbabianer här? Vilka av dem är svenska medborgare?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutPrada
Ja?

Men det var inte vad som diskuterades eller vad jag svarade på. Läs hela diskussionen.

Vet du att man kan vara enögd och fortfarande kunna gå på toaletten?
Jag har gjort det, antingen missförstår jag.

Men någon skrev att det fanns kristna och muslimer bland dom som gjorde upploppet.
Då skrev du att du inte såg någon vithyade där ibland dom?

Då svarade jag att man kan va kristen och icke vit och med det menade jag att man kan vara kristen, brun och från Mellanöstern.

Så vad menar du med din kommentar om att du inte såg några vithyade och kristna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Är Järvafältets mussar lugnare än nere i Östergötland? Inte hört om att något kaos utbrutit i Rinkeby, och jag som trodde att Malmö/Stockholm hade fått de värsta exemplaren.

Dom sover fortfarande.
Vaknar vid 14.00
Citera
2022-04-15, 13:04
Medlem
HBStoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Du kanske skulle hålla dig till tråd-topik….

Du har postat text som tydligt visat upp väldigt okunnighet om fakta, därför blir du nu störd när dina okunniga inlägg citeras igen.

Att svensk media försöker vinkla, skyla över och förflytta focus i sin rapportering av dessa protestkravaller är pinsamt. Det kommer sannolikt kritiseras mycket framöver.

Sanningen är ju att Paludan faktiskt lyckats ge dessa kaos-demonstranter rep - som de själva hänger sig med.

Paludan behöver inte försöka bevisa att dessa människor inte respekterar lagar, att de saboterar materiell utrustning som finansierats av våra skattepenga och att tre poliser faktiskt redan blivit skadade fysiskt när de försökte upprätthålla ordning.
Att dessa kaos-demonstranter så lätt kan provoceras till allt detta av en så liten gnista som att någon säger sig inte dela deras religion eller inte uppskattar deras religiösa skrift och därför offentligt gör sig av med sitt exemplar av boken.
Q I D = det som skulle bevisas.

Det du citerade hade naturligtvis varit mer on-topic om komentaren jag svarade på var det.
Citera
2022-04-15, 13:05
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Nu står stollen Paludan i Rinkeby och vräker ur sig att här i Sverige tror vi inte på idioten Muhammed utan "vi" tror på Jesus som är bäst.
Nuförtiden tror de allra flesta av oss skandinaver inte på annat än sådant som går att bevisa vetenskapligt och då framstår alla de monoteistiska religionerna inklusive nya testamentet och koranen som en massa hopkok av vidskepliga skrönor som allra äldst från 4-5000 år tillbaks i tiden.
Paludan skall ha en godkänd juristutbildning men hans uppträdande här och nu framstår enbart som en naiv tonåring som försöker provocera sina åhörare så gott det går.
Att han försöker att elda upp några gamla böcker ingen orkar läsa är irrelevant.

Fattar du inte att det inte är innehållet som är grejen utan att man ska kunna säga det utan att någon stenåldersreligion har något att säga till om via våldskapital? Paludan har inte en skrivit manus, det är inte det det handlar om utan yttrandefriheten.
Citera
Medlem
JeffHardys avatar
Polisen bör vid det här laget för länge sedan veta vad hans idioti leder till. Hur i helvete kan de ge tillstånd till denna provokation. Hans enda syfte är att uppvigla till upplopp.

Inget försvar till våldsverkarna deras gärningar är helt vidriga. Men för fan sluta ge galningen tillstånd. Låt han stå ensam och leva ut sin psykos.
Usch..
Citera
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Fast de som kriminella är oftast födda här dvs Sveriges ansvar?? 😀
Nej, för att en Zebra är född på Kolmården betyder det inte att det är Zebrans naturliga miljö och att den hör hemma här. Det mest humana för både svenskarna och invandrarna själva är att de skickas tillbaka till sin naturliga miljö. Sedan finns det såklart undantag men majoriteten måste hem.
Citera
2022-04-15, 13:06
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetname
Jag har gjort det, antingen missförstår jag.

Men någon skrev att det fanns kristna och muslimer bland dom som gjorde upploppet.
Då skrev du att du inte såg någon vithyade där ibland dom?

Då svarade jag att man kan va kristen och icke vit och med det menade jag att man kan vara kristen, brun och från Mellanöstern.

Så vad menar du med din kommentar om att du inte såg några vithyade och kristna?

Varför skulle kristna - oavsett hudfärg - löpa amok och bränna polisbilar i protest mot att Paludan kritiserar islam…?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in