2022-04-15, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 14329
Tänk er när de kapar strömmen. De kommer se ut sådär överallt.
Den förmodade lede fi behöver inte ödsla så mycket kraft på invasion.
Bara att slå ut lite infra så imploderar samhället så sakteliga
Citera
2022-04-15, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Vi kan kalla det trams eller kalle anka.
Paludan kan vara en idiot.
Inget spelar dock någon roll eftersom yttrandefriheten är lika för alla.

Hur många uppeldade bilar kommer det krävas innan muslimerna accepterar yttrandefrihet då? Att syssla med koranbränning är enbart provocerande och kontraproduktivt.
Citera
2022-04-15, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Håller med, dom kan allt vara för jävliga dom med! Men att hoppa på, och bränna upp, polisbilar, eller förstöra annan egendom för skattebetalarna, har dom inte gjort ännu, vad jag hört! Alltså egendom som inte har ett dugg med det dom protesterar mot att göra. Dom kan ju bränna en bibel då, om det ska vara så jävla viktigt att hämnas!

Inget under att SD växer ÄVEN bland invandrare. Andra invandrare hatar dessa kaosbabiarner som förstör det för alla och besudlar imigen även för fredliga, trevliga och flitiga invandrare.
Citera
2022-04-15, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Vi kan kalla det trams eller kalle anka.
Paludan kan vara en idiot.
Inget spelar dock någon roll eftersom yttrandefriheten är lika för alla.

Dom så kallade muslimerna som demonstrerade har uppenbarligen ingen yttrandefrihet. Dom får väl skrika allahu akbar eller gäller inte yttrandefrihet dom? Utan den gäller bara arier med ett svensk klingade namn?
Citera
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Man ska kunna demonstrera EXAKT överallt i Sverige, mot precis det man vill. Helt rätt av Paludan som påvisar hyckleriet och dumheten.

Men de som förstörde polisbilarna, skall inte de ställas till svars? Det är mina skattepengar också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
17:00 i Örebro men först ska han till Stockholm Rinkeby 11:00 idag

Polise har bunkrat upp i Rinkeby, kan bli rätt stökigt där idag.
Citera
Medlem
EggBoxJuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten

Å dom jubelidioterna som ger någon tillstånd för koranbränning borde låsas in på livstid!
Detta är Sverige, inte Irak eller Afghanistan.
Vilka andra rättigheter skulle du vilja ge upp?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Vad är egentligen det största problemet? Att en dansk pyroman eldar en bok eller att landet är fullt av galningar som tycker totalt kaos och anarki är en lämplig reaktion på detta? Sen när blev det okej att reagera med våld och upplopp så folk man inte gillar något? Jävligt skev debatt när man bara talar om Paludan

En retorisk fråga. Alla vet svaret på den frågan..

Jag förstår inte varför man aldrig visar dessa idioter var skåpet står. Varför inte meja ner deras jävla demonstration med pansarvagn?
Citera
2022-04-15, 11:05
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Och hur förklarar du 600 år där vi i väst var motsvarigheten till dessa invandrare idag?

om du åsyftar medeltiden så var det ett skamlöst erkännande av min poäng. tack.

Citat:
Det är kulturellt, dålig uppfostran och ingen vett och etikett. Med vett menar jag inte hjärnkapacitet, hade en invandrare adopterats av en välutbildad svensk familj skulle barnet med stor sannolikhet "lyckas" i livet. För att förtydliga, med välutbildad menar jag ej ett doktorat i genusvetenskap och med familj menar jag inte två flator som vårdnadshavare.

fel. araber och somalier har lägre IQ och sämre impulskontroll än vita. det räcker att jämföra med andra folk t.ex. iranier, som inte har samma genetiska defekter. kan inte minnas att jag sett iranier en masse bränna förorter och polisbilar här. andra generationen araber är lika illa eller värre än första, trots att dom är uppvuxna med gratis sjukvård, gratis skolgång, gratis högre utbildning, fritidsgårdar i mängder och en aldrig sinande ström av bidragspengar
Citera
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakke77
Lät fint. Vem tror du citatet syftar på, muslimerna?
Enligt bibeln så finns det två olika rötter till Abraham. Den ena är alltså ismael, arabernas förfader. Han beskrivs så i bibeln. Alltså som en vildåsna som bråkar med allt och och alla. Det är alltså islams förgrundsgestalt. Som kristen så tror jag inte det är en slump att muslimer kaosar vart hän de är.

https://sv.bibelsite.com/genesis/16-12.htm
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
det börjar om ca 5 min, finns det någon live-sändning må du tro?

Hittar ingen Live-sändning just nu men andra i tråden skriver att Polisen bunkrat upp.
Citera
2022-04-15, 11:06
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Dom så kallade muslimerna som demonstrerade har uppenbarligen ingen yttrandefrihet. Dom får väl skrika allahu akbar eller gäller inte yttrandefrihet dom? Utan den gäller bara arier med ett svensk klingade namn?

Muslimer får skrika Allahu akbar men inte förstöra egendom, gå till handgripligheter mot person, hota någon med våld samt förstöra eller ta annans egendom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in