2022-04-15, 01:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Keep telling yourself that.. återigen.. den riktiga smärtan har ju inte ens börjat för honom... kanske var en läxa från ovan att.. sluta vara så arrogant vite man?

Snacka om hjärntvättad...

Vad är mest troligt?
Att ett magiskt väsen finns.
Att magiska väsen inte finns.

Dumfan.
Citera
2022-04-15, 01:54
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Det är du och Paludan som förespråkar en våldspiral. Sluta projicera nu. Du vill att muslimerna ska vara arga och vill skapa en sorts abrahamisk psykos och våldspiral i Skandinavien. Åt helvete med det. Skit ner er.

Yttrandefriheten är ingen gråzon.
Den regleras i europakonventionen för mänskliga rättigheter.
Antingen står du upp för den, eller inte.

Det är du som tjatar om Paludan. Jag skiter i Paludan.
Yttrandefriheten skapades just för att människor blev ihjälslagna när de hade fel åsikter.
Du vill reglera friheten, det vill inte jag.
Oavsett hur många polisbilar som blir sönderslagna.

Jag är glad att inte du stiftar lagar i dagens Europa.
Citera
2022-04-15, 01:55
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Har jag redan förklarat. Men du som anser dig själv klokare än mig, kan du förklara hur detta gynnar det svenska samhället på något vis?

Allt kommer bara relativiseras bort och skyllas på onda svenne rasse nasse som vanligt. Det vet ni egentligen.

I grunden handlar det endast om att i en mogen demokrati så kan du bränna vilken bok du vill eller vilken flagga du vill utan att någon reagerar på det. Jag skulle bara rycka på axlarna om någon brände svenska flaggan eller bibeln tex. Jag menar världen är full av idioter som gör idiotiska saker. Varför bry sig?
Citera
2022-04-15, 01:57
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Flumvänster-svenne bryr sig inte. De är för hjärntvättade alternativt hariga och whataboutar om "extremhögerns provokationer" istället. De kommer aldrig erkänna för sig själva att det här med att vara socialkontor åt hela världen var fåfängt och självdestruktivt. Allt är bara "illvilliga högerpopulisters" fel ser du.

Är du högerliberal?
Citera
2022-04-15, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Yttrandefriheten är ingen gråzon.
Den regleras i europakonventionen för mänskliga rättigheter.
Antingen står du upp för den, eller inte.

Det är du som tjatar om Paludan. Jag skiter i Paludan.
Yttrandefriheten skapades just för att människor blev ihjälslagna när de hade fel åsikter.
Du vill reglera friheten, det vill inte jag.
Oavsett hur många polisbilar som blir sönderslagna.

Jag är glad att inte du stiftar lagar i dagens Europa.

Word! Precis så.
Citera
Medlem
Snarare en krigshandling mot samhället och vilka har släppt in avskrapet?

Sverige är och förblir ett land med kravaller om inga krafttag görs omgående. Polisen måste
sätta in militären etc vid sådana händelser, försvarsmakten har över 400 styrkor att tillgå.

Den kortväxta Morgan Johansson fördömer
händelserna och kallar våldet ”oacceptabelt”.
https://www.expressen.se/nyheter/anton-juholt-om-upploppen-i-linkoping-och-norrkoping/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Kan vi enas om att både höger och vänster tycker muslimerna gått för långt? Kan höger och vänster enas om att sånt här muslimskt beteende måste slås tillbaka hårt?

Det skulle i så fall vara ett viktigt budskap till våra politiker att samhällets stöd för att slå ner sånt här beteende hårt finns hos folket!

Nej, det är 100 % sjuklöverns fel som aktivt skapat detta medvetet och artificiellt.
Citera
2022-04-15, 01:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Minns Ådalen, Wickman !! Ladda, sikta och SKJUT!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datorsimulering
skål! 😂
Nu skulle det sitta fint med en rondelhundsburgare med extra bacon.

Buntband, vattenkanon och knäskott hade varit rätt taktik från farbror blå.. för skäggbarn får man inte slå!
Den grillar vi förstås över glöden från några härligt nybrända Koraner, så smakar det extra gott en dag som denna.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Härligt att se hur vår svenska polis med kraft slår tillbaka mot marodörerna.

Wtf, hur kan man som polis springa & lämna sina sönderslagna fordon bakom sig. Har inte den svenska polisen skjutvapen? Vrf används dom inte?

Pinsamt att som polis inte våga bemöta våld med våld. Men slå mot obeväpnade & fredliga demonstrationer kan dom, typ anti covid-pass demonstranter etc.

Pinsamt.

Hade det varit fotbollshulliganer tex så skulle du ha sett på fan men polisen är så skitnödig när det gäller muslimer
Citera
2022-04-15, 02:00
Medlem
Vad har Lars Vilks och vart han hamnar i graven med detta att göra?

Jag vill veta hur dessa bråkmakare lyckats övermanna och råna polisen på deras utrustning. Behövs en ordentlig omorganisation inom myndigheten.
Citera
2022-04-15, 02:00
Medlem
Citat:
Men jag anser ju själv att Paludans tokerier inte är en ursäkt för detta kaosande. Men de tar varje ursäkt de får att kaosa. Då är det efterblivet av er och Paludan att ge dem denna ursäkt, hur tunn den än må vara för er att få kaosa. Ingenting blir bättre av att antagonisera dem och trissa upp dem. Ingenting.

Men ni vill inte lösa detta egentligen. Ni vill att det ska spåra ännu mer. För ni ser kaos och elände som den enda lösningen. Var ärliga nu. Antingen är ni bara extremt korkade som inte fattar konsekvenserna av Paludans idioti eller så är ni bara illvilligt inställda mot samhället och subversiva femtekolonnare. Jag börjar luta åt det senare. För så här korkade är ingen. Inte ens kloak-högern på flashback.

Om du på riktigt tror att jag vill ha det så här, att jag vill lägga skatteepengar på att städa upp efter att horder av avskräden har dragit fram och förstört så är du antingen extremt korkad eller så insupen i hur du vill att det skall vara så att du inte kan ta in annan information.
Jag vill INTE ha ett samhälle där en stor grupp människor kaosar loss totalt för en laglig kränkning av en religion. Min lösning på det är dock INTE att ta bort den lagliga kränkaren utan att ge lättkränkta pöbeln ett val mellan att acceptera att det är lagligt eller flytta till ett land där det är förbjudet så att risken för att det slår slint i skallen är mindre.

Om de tar varje tillfälle att få kaosa så ska de låsas in tills de ändrat sitt beteende, inte skyddas mot provokation.

Jag vill ha ett land där Life of Brian kan visas på TV utan att en grupp Pingstvänner ger sig ut på torget och eldar upp en brandbil i protest.
Jag vill att Ricky Gervais skall kunna stå på scenen och hånfullt skratta åt konstigheter i berättelser han läser taget ur Bibeln utan att att en hord präster springer ut på en närliggande parkering och hoppar på alla biltak.
Enligt dig är då lösningen att inte sända Life of Brian och att tysta Ricky Gervais?
Senast redigerad av HalfRunar 2022-04-15 kl. 02:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in