2022-04-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Varför lämnade poliserna bara bilarna?

Kanske för att 200 orcher kom springande.
Ponera att poliserna hade skjutit verkanseld (inte mig emot) och kanske råkat ha ihjäl 3-4 st av dom kriminella... Hur tror du då att resten av landet hade sett ut ikväll?
Lkpg-polisen fick förstärkning från andra orter.
Hur skulle detta lösas om kravallerna skulle spridas till 10-20 andra städer i Sverige?

Snöbollen är i rullning.
Den växer sig större och större och inget kan stoppa den.
Majoriteten av svenskarna har hjälpts åt att rulla den ut för kanten. Bra jobbat!!
Citera
2022-04-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Normala människor kommer bara tycka du verkar sjuk i huvudet och ringa polisen.

Om någon börjar kasta sten på dig är deras ansvar och deras primitiva beteende.
Precis, jag skriker något och jag får ta konsekvensen att polisen kommer och säger hej.
Citera
2022-04-14, 22:57
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Att råna en bank är inte yttrandefrihet nej, där har du tänkt till.
Om jag står på gatan och skriker till alla vita kvinnor att de är horor t.ex. så kommer jag ju få ta konsekvenserna av det. Eller du tror inte det heller?

Tror inte det blir några konsekvenser av att skrika att alla vita kvinnor är horor. Kanske någon himlar med ögonen lite när du inte ser
Citera
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Men det är polisens problem. Därför bör alla hans ansökningar avslås.

Vilket de givetvis inte bör göra eftersom vi har rätt till demonstrationsfrihet. De har heller inte rätt enligt lag att avbryta en pågående demonstration.
Citera
Bannlyst
Sätt in militär för helvete eller ge polisen motmedel som fungera. Gör en Ådalen 31 med detta kriminella pack som inte gillar ytrrande friheter. Äckliga kommunistsvin.

Det finns napalm, det finns gummikulor och det finns vattenkanor. Bara att nedkämpa packet som inte gilla vår demokrati.

Men framförallt borde man filma dessa kriminella elementen som ställer till med upplopp, och sedan ha ett socialkredit system. Delta man såna här antidemokratiska aktiviteter, så skall man inte eller ha CSN lån, socialbidrag, A Kassa eller får rätt till sjukvård. Då har man valt ställa utanför samhället, då bör också samhället straffa dem.
Senast redigerad av 53280 2022-04-14 kl. 23:07.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
För ett antal år sedan var det en rotad tradition som upprätthölls av svenskar vid nyår och påskhelger, sedan satte lagen stopp och svenskarna började glatt måla ägg istället. Tänk vad traditioner kan ändras på så kort tid...
Det var ett jävla lipande förr om att man inte borde leka med smällare och raketer kring påsk och nyår för att ljuden skulle vara alltför påfrestande för de krigsskadade flyktingarna.

Har inte hört det argumentet på några år nu.
Citera
Medlem
duden83s avatar
jävla as.. inte en Svensk närvarande på videon jag såg.. svart som natten.
Citera
Avslutad
Citat:
Har inte sagt att reaktionen på provokationerna var ok.
Är född och uppväxt här, så vet inte var du menar att jag ska åka hem. Visserligen född i Sthlm, men bor inte där nej.

Om du inte gillar demokrat, yttrandefrihet, grundlagarna med mera bör du ju överväga att bo i ett land som är som du förespråkar.
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ok, om böckerna om Harry Potter är er livsfilosofi ni bygger hela er värdegrund och mening med livet kring får det stå för er. Finner det dock helt osannolikt.

Harry Potter är så in i satans mycket bättre att bygga sin livsfilosofi på än Koranen. Byt ut alla muslimer mot Potterheads och vi har fred på jorden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Ja, du får skrika det hur mycket du vill och då är det upp till polisen att avlägsna dig från platsen för att du stört allmänheten, detta givetvis utan att någon ska ge sig på dig fysiskt.
Precis, då är det inte konsekvensfritt. Konsekvensen blir att polisen kommer och flyttar på mig.
Att andra kommer bli arga förstår jag så klart också, eftersom jag har ett konsekvenstänk som vissa här verkar sakna.
Citera
2022-04-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinso
Den här snubben kommer indirekt kosta 100-tals miljoner om han fortsätter sin turné i Sverige. Han behöver ju inte heller göra nått då han inte lär dyka upp på platserna han ska hålla sitt"tal" då det redan brakar loss timmar innan.

Eldar han inte bara en bok åt gången? Kan väl inte vara så dyra??
Citera
2022-04-14, 22:58
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Han har stöd i grundlagen, vad är det du inte förstår ärthjärna?

Andra människor har också rättigheter. Varför ska deras rättigheter offras för en pedofil-nazist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in