2022-04-14, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Precis, muslimer är totalt efterblivna och visar om och om igen att de inte klarar av att bo i ett land med yttrandefrihet!

Men vad kommer nu hända tror ni?

Jo muslimerna kommer få som dom vill, bara vänta och se hur det kommer bli förbjudet med yttrandefrihet för att det inte passar ockupanterna.

Måtte inbördeskriget snart komma, skulle vara underbart att få befria landet från islam!
Håller med, samtidigt känns det lite tudelat då den korkade svensken utan minsta konsekvenstänk är av den naturen att de mycket väl kan bjuda in all världens ohyra på nytt...
Citera
2022-04-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Sett typ 10 klipp från idag... Alltså hur i helvete kan man vara polis och inte rösta SD/MED/AfS?!

Så du menar att högerextrema bättre kommer bekämpa den högextrem som är orsaken till upploppen, dina rader borde belönas med 2022 års imbecilla cirkelresonemang.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Någon som kan arabiska och som kan översätta tiktok klippets kommentarer. Är det påhejande från landsmän?

finns ju många klipp. i ett klipp säger de "gud är stor", "döda svenskarna", "vi ska ta över sverige" och nåt skit om polisen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyrelseProffset
Deras bostadsområden?
Ja, han riktade ju in sig på bostadsområden där han vet att det finns extra många som skulle provoceras av detta.
Jag kallar området jag bor i för mitt bostadsområde. Du kallar inte området du bor i för ditt bostadsområde? Är det det du hänger upp dig på?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Vad menar du då att han var ute efter med att välja koranbränning i just dessa områden? Att titta på en fin eld och sen lugnt gå därifrån, utan reaktioner?

Han visar på problemen, om han har fel visa att det är lugnt och att dom inte kommer och beter sig just så här. Dom visar bara att han har på pricken rätt i det han säger.
Citera
Medlem
Citat:
Vilken religion/folkgrupp provocerar man i grunden när man bränner Harry Potter? Vilken stor folkgrupp har Harry Potter som livsfilosofi och värdegrund?

Googla!
Citera
Medlem
Den här snubben kommer indirekt kosta 100-tals miljoner om han fortsätter sin turné i Sverige. Han behöver ju inte heller göra nått då han inte lär dyka upp på platserna han ska hålla sitt"tal" då det redan brakar loss timmar innan.
Citera
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Nej, men lite konsekvenstänk ska man ha. Jag vill inte ge bort några rättigheter till främlingsfientliga rasister/nazister heller.

Fast, Paludan har all rätt att genomföra sin demonstration/manifestation utan att behöva tänka på "konsekvenser". Det är just därför rätten till yttrande och demonstrationsfrihet finns.

Menar du att muslimernas rätt att slå sönder staden för en kränkning är större än Paludans rätt till yttrandefrihet?

Det finns inga "rättigheter" att ge bort till nazister eller rasister som du kallar det eftersom de redan finns i grundlagen.
Citera
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Nej, jag är inte medskyldig. Jag har inte bidragit till främlingsfientligheten genom att rösta högerextremt.

Högerextremt är det allt höger om KPML(r)?
Citera
2022-04-14, 22:45
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Vad menar du då att han var ute efter med att välja koranbränning i just dessa områden? Att titta på en fin eld och sen lugnt gå därifrån, utan reaktioner?

Han ville visa på hur jävla illa en stor minoritet av befolkningen beter sig och hur lite de respekterar demokratiska rättigheter.

Han vill att svensken skall fundera på hur illa det gått för landet.
Senast redigerad av bertil-the-man 2022-04-14 kl. 22:47.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
finns ju många klipp. i ett klipp säger de "gud är stor", "döda svenskarna", "vi ska ta över sverige" och nåt skit om polisen

Ja det är förjävligt. Parasiter, jag vet vart jag lägger min röst iaf.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Han visar på problemen, om han har fel visa att det är lugnt och att dom inte kommer och beter sig just så här. Dom visar bara att han har på pricken rätt i det han säger.
Vad är det han säger? Att om vi går in i deras bostadsområden och bränner deras heliga skrifter så blir de arga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in