Ja mongolerna brukar ju ljuga om ALLT men i det här fallet tror jag dom, blir svårt att hävda att det flyter när det ligger på botten av Svarta Havet. Det kan inte ens RIA förneka.
Ha ha gött
Vad var det någon i ryska ledningen sa om fartygets skick tidigare idag?
” The Russian Ministry of Defense has Announced that the Slava-Class Cruiser “Moskva” the Flag-Ship of the Russian Black Sea’s Fleet that was Claimed to have been Struck by 2 Ukrainian Navy fired Neptune Anti-Ship Missiles, has Sank in the Black Sea while being towed to Port.”
Vad var det någon i ryska ledningen sa om fartygets skick tidigare idag?
"Bibehållen flytkapacitet" tror jag det var
Ja just då kanske det flöt… och som sagt, de har ju en förmåga att minst sagt töja på sanningen. Undra hur många mongoler som följde med ned? Som jag förstod räddades bara ett 60-tal av turkarna.
Ja mongolerna brukar ju ljuga om ALLT men i det här fallet tror jag dom, blir svårt att hävda att det flyter när det ligger på botten av Svarta Havet. Det kan inte ens RIA förneka.
Den sjönk nog redan igår explosionerna var så kraftig att hel havet lystes upp enda till Odessa. Den fick slagsida och sjönk efter en timme när morse nödropet slutade sända är nog det korrekt förloppet.
Ja just då kanske det flöt… och som sagt, de har ju en förmåga att minst sagt töja på sanningen. Undra hur många mongoler som följde med ned? Som jag förstod räddades bara ett 60-tal av turkarna.