2022-04-13, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buster55
Källa på det, kan inte tänka mej att de betalare
en skuld sominte finns

Men OM det skulle finnas en skuld … varför skulle dom inte betala då , om dom nu var så oroliga för att bergsjö skulle dra detta vidare ? I annat fall hade dom väl stått upp för L ? Då hade väl han varit kvar ?

Om ingen skuld finns … varför vara rädda … varför kasta ut L … ? Varför försöka driva in skulden ifrån J ? Varför betalar inte J ? Han svarat med ett mail om att skuld inte finnes. Om den inte existerar .
Någon har fått en skuld … Någon ska betala ?

Om vi utgår från L ’s brev där det härleder till hand fars tidigare business … Så är det väldigt tydlig att någonting har med J att göra från grund .
Citera
2022-04-14, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firestartah
Men OM det skulle finnas en skuld … varför skulle dom inte betala då , om dom nu var så oroliga för att bergsjö skulle dra detta vidare ? I annat fall hade dom väl stått upp för L ? Då hade väl han varit kvar ?

Om ingen skuld finns … varför vara rädda … varför kasta ut L … ? Varför försöka driva in skulden ifrån J ? Varför betalar inte J ? Han svarat med ett mail om att skuld inte finnes. Om den inte existerar .

Om vi utgår från L ’s brev där det härleder till hand fars tidigare business … Så är det väldigt tydlig att någonting har med J att göra från grund .

Tack. Uppenbarligen ställde dom inte upp för L på grund av 1. Han hade gjort bort sig som medlem. 2. Dom vågade inte bråka med Bergsjön.
Det slutade med att dom betalade
Citera
2022-04-14, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firestartah

Ursäkta men har du läst brevet, där står det ju att skulden på 400000 är betald, 2 presidenter hade ju avfärdat den då E kunde visa papper. förstår inte varför du blandar in J i det hela. Sedan frågade jag på källa att skulden var betald.
Citera
2022-04-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursäkta men har du läst brevet, där står det ju att skulden på 400000 är betald, 2 presidenter hade ju avfärdat den då E kunde visa papper. förstår inte varför du blandar in J i det hela. Sedan frågade jag på källa att skulden var betald.

Men vad vill du ha för källa? Tror du HA eller bergsjöfolket har gjort en intervju med Aftonbladet som går att länka till? Vad pratar du om för källa?
Citera
2022-04-14, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Men vad vill du ha för källa? Tror du HA eller bergsjöfolket har gjort en intervju med Aftonbladet som går att länka till? Vad pratar du om för källa?

Källan är jag. Som har hört det från en av dom inblandade. Tror du jag ska skriva hans namn här? Och även om jag gjorde det, ska du då ringa upp människan och fråga?
Citera
2022-04-14, 13:00
Medlem
Citat:
Källan är jag. Som har hört det från en av dom inblandade. Tror du jag ska skriva hans namn här? Och även om jag gjorde det, ska du då ringa upp människan och fråga?

Du är med på att du argumenterar mot dig själv?
Citera
2022-04-14, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ponyboynation
Du är med på att du argumenterar mot dig själv?

Nej det var en fortsättning på inlägget. Idiot

Vad har jag argumenterat ”mot”
Senast redigerad av hanesbrur 2022-04-14 kl. 13:11.
Citera
2022-04-14, 14:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Jag är en före detta medlem i Good standing. Gamlestan är numera en samling fittor. Vi stängde ner ett chapter i North Laval. Tommy är på väg mot 70 år. Så är övriga HA. Linus var en äkta Hells Angels, Oakland style.

Då är det bäst att låta det vara så kanske. Vilken tråd i övrigt, detta medlandet tillsammans med massa andra som håller på att outa sig själv i tråden.

Vilka stängde ner North Laval? Din FB klubb eller menar du Gamlestan? Eller menar du HA bara?
Citera
2022-04-14, 21:18
Medlem
Hela Berget är ett skämt presidenten är lagerarbetare och packar toapapper, vice presidenten är gatsopare och sekreteraren är där för han var inte önskvärd i Danmark.
Citera
2022-04-14, 21:33
Medlem
Citat:

Hm och vem säger att han talar sanning, kan de vara så att de bara vill skydda sej själva
Citera
2022-04-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Jag är en före detta medlem i Good standing. Gamlestan är numera en samling fittor. Vi stängde ner ett chapter i North Laval. Tommy är på väg mot 70 år. Så är övriga HA. Linus var en äkta Hells Angels, Oakland style.
Linus gjorde sitt största misstag när han valde en vit väst vilket ansågs som en skymf mot en fd mycket ansedd medlem.
Citera
2022-04-14, 22:12
Medlem
Citat:
Hm och vem säger att han talar sanning, kan de vara så att de bara vill skydda sej själva

Skydda sig mot vad? Alla vet att några killar från Bergsjön slog sönder en fullvärdig HA medlem. HA backade inte upp honom, utan slängde ut honom. HA vill knte ha problem med Bergsjön. Vad är det dom ska skydda sig mot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in