2022-04-14, 20:17
Medlem
sonofnatures avatar
Löjligt å anklaga paludan

De förstör ju blåsljus bilar var å varannan dag
Bråkar ju jämt med polis

Fattar inte ens hur polisen orkar
Citera
2022-04-14, 20:18
Medlem
Höga polischefer bör avgå i Linköping/Norrköping. Man har underskattat protesterna. Man kan inte lösa alla skjutningar i Linköping osv.

Uselt av polisen.
Citera
2022-04-14, 20:18
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Nu har Morgan Johansson gått ut och sagt att muslimernas beteende ikväll är oacceptabelt. Nu kan vi fredliga svenssons återigen känna oss lugna och återgå till det normala!

https://www.expressen.se/nyheter/valdsamma-protester-vid-hogerextremt-tal/
Citera
2022-04-14, 20:19
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag har en lösning. Vi slutar göra sånt som upprör vissa muslimer, sen blir det fred.

Om vi ska sluta göra och säga saker som upprör människor, så har vi snart förlorat vår yttrandefrihet och demokrati.

Fråga de som bor i Ryssland, Kina och Nordkorea.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Yttrandefriheten verkar inte göra skillnad på religion, politik eller åsikter. Dvs. om man bränner socialdemokraternas flagga på unga örnars sommarkurs är det inte mer kriminellt än att bränna en bibel framför en kyrka. Det här känns onekligen lite besynnerligt då det otvetydigt är en handling som görs för att provocera. Lawline har gått igenom frågan rätt grundligt; https://lawline.se/answers/ar-det-hets-mot-folkgrupp-att-branna-koranen

Med tanke på att mängden av befolkningen i Sverige växer som anser att vissa böcker är heliga växer, kanske lagen också kommer ändras framgent.

Men du ... försöker ju undvika frågan. Jag frågade konkret om dem ämnen jag listade? Ursula Von Der leyden eller vad hon heter håller ju inte med dig. Enligt henne är det ju inte så att man får uttrycka sig fritt, hur ser du på det?
Citera
Medlem
Detta är en skammens dag. Många skyller på den patetiska Pauludan medans de verkliga skurkarna, araberna, ses som offer för allt möjligt skit och får sympatier i pressen och av några få här på flashback.
Polisen kan/vill/får inte försvara sig och våra skattebetalda polisfordon. Islam har tagit makten i Sverige och vi bara sitter och ser på. Ja, jag är inte ett dugg bättre.
Helvete säger jag bara. Helvete!
Citera
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det där är en terrorist-logik. "Synd om du kom i vägen för min bomb, men det måste smälla lite för att folk ska VAKNA". Bader Meinhof-logik.
Någon opinion förändrar man inte, när det finns en avsiktlig brottsprovokation i botten.

Haltande liknelse, alla brottsprovokationer är avsiktliga
Citera
Medlem
Queenofqueenss avatar
Varför aggitera med dessa bränningar? Är inte Sverige redan i gungning av annat skit? , varför pusha på lite mer som Rasmus Pauldun gör. Dessutom diskriminerar han och trakasserar en grupp människor för deras tro och religion.

Förvånar mig att han fortfarande är i god hälsa om man säger så...
Senast redigerad av Queenofqueens 2022-04-14 kl. 20:22.
Citera
2022-04-14, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Varför ska en danskjävel komma hit och skapa skit för att visa hur dumma i huvudet muslimer är?

Paludan har vare sig Danskar eller Svenskars intressen i åtanke när han pysslar med sånt här. Han är ännu en högerpopulistisk plastnationalistisk femtekolonn åt Dugin. Vare sig han är medveten om det själv eller inte. Vad är egentligen värre? Att vara en ovetandes nyttig idiot eller medveten om vems intressen ens idiotier egentligen främjar?
Senast redigerad av torstenferdinand 2022-04-14 kl. 20:22.
Citera
2022-04-14, 20:20
Medlem
Var är tårgasen och vattenkanonerna?
Citera
2022-04-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Var är tårgasen och vattenkanonerna?

Båda sakerna är förbjudna i Sverige.
Citera
2022-04-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Inget blir bättre av Paludans tokerier. Absolut inget. Han häller bara bensin på en redan brinnande brasa. Att svenne varit naiv milt sagt angående det här med den mångkulturella utopin hen inbillade sig skapa när de bjöd hit halva MENA från början är en annan historia. Blöj-höger provokatörer som Paludan gör bara allt värre och spelar allt i händerna på krafter som inte vill Sverige eller Europa väl. Både internt och externt.

Ni flashback-nissar har ju heller ingen lösning. Ni sitter bara här och spyr galla och manar fram mer kaos och elände i er bitterhet och misantropi.

Eller så tycker man upp ogräset med rötterna. Att titta åt andra hållet fungerar inte när andra sidan bara tittar åt ditt håll med avsky.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in