2022-04-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bertil-the-man
Helt klart. De har inte förstått att i Sverige får man framföra åsikter som många anser avskyvärda och bränna vilka symboler man vill, till och med den svenska flaggan.

Korrekt. Medeltida sedvänjor och en religion som står över svenska lagar gör dessa idioter icke-integrerbara. De vill inte integreras. De vill infiltrera samhället på alla nivåer.

Barnafödande i massor är garanterat en strategi för att förmera sig och spä ut det västerländska.

Demokrati är ett verktyg för dem att lagligt få större och större inflytande.

Fy fan, jag bävar inför den framtid mina små barnbarn kommer möta.
Citera
2022-04-14, 19:21
Avslutad
Polisen använder tiden som förevändning att man inte ska få demonstrera, använda demokratin, mötesfriheten och yttrandefriheten. Inget i Linköping och nu förvägrar dom grundlagsstiftade rättigheter i Norrköping. Det är att låta pöbeln härja fritt. Demonstrationerna ska ske till varje pris och det är polisens uppgift, men här agerar man alltså mot demokratiska rättigheter.
Citera
2022-04-14, 19:22
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas
Nu är det så, att demokrati måste få kosta.
Paludan må vara ett hur stort svin som helst, men här tydliggör han att vi har fiender i landet som måste fås kontroll på.

Riv av plåstret nu, slut med silkesvantarna.

Hänvisar till min signatur.
Dessutom blir ju bara patrasket styvare i korken om polisen retirerar. De kan väl skicka dit Reinfeldt, Ullenhag och Löfven som medlare? De bär ju det yttersta ansvaret för detta.
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Jag håller med dig det är precis samma människor, nazist som muslim ingen skillnad.

Den ena är en anti-semit som dyrkar krigsherren Hitler, den andra är en anti-semit som dyrkar krigsherren tillika pedofilen Muhammed.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
deras barn föds upp i utanförskap och att lära sig att hata svenskar sen dom föds, är du förvånad över hur invandrare uppfostrar sina barn ??

Hjälper det att man skyddar en rasitiskt provakatör vars enda syfte är det, att provocera?

Finns verkligen yttrandefriheten undrar jag? Får man prata fritt om Covid, Putin, Sionismen, Judar etc?

Uppskattar frågan sen har jag en utmaning till dig.
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Vill man leva ut sin islamofobi finns det gott om länder att välja på. Tjockisen kunde ha stannat i Danmark eller flyttat till Nederländerna eller Frankrike.
Vi har yttrandefrihet i Sverige. Inte sharia.
Citera
2022-04-14, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Konstigt att Norge inte har våra problem.

Kolla bara på nationaldagsfirandet Sverige vs. Norge, det säger en del.

Nästan fem år i fängelse for dessa två svenskar. Dom kommer inte tillbaka till Norge…

https://www.nrk.no/nyheter/domt-for-flere-gullsmedran-1.15069257
Citera
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treyman
Står för mina ord och önskar all form av tapperhet och välgång till de som står upp mot det onda.
Så du menar på allvar att babbarna ska få härja fritt i fortsättningen?
Citera
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Där det här en ny påsktradition med att slå sönder polisbilar på skärtorsdagen?

Kanske blir en ändrat till snittartorsdagen i framtiden.

Aha nej det var visst såndär bokbrännar sammankomst.
Citera
Medlem
Enblandandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Varför släpper man in den där danskjäveln i landet? Bara idioter får för sig att bränna böcker.

Jo visst krävs det en galning till att våga sätta sig upp mot totalitära ideologier!

Intressant att symboliken av bokbränning är så otroligt stark. Hur kan folk inte se att situationen i detta fallet är den helt omvända mot vad vi har lärt oss - den som går till attack mot någon som vill bränna sin bok är den som representerar förtrycket. Inte den som tänder bokbålet.
Citera
Medlem
TealSeamTixs avatar
Är det bara jag som anser att problemet i detta fall ligger på en strukturell nivå och detta är resultatet av en större problem. Vem vill bli polis när detta är polisers liv? Jag har själv svårt att se poliserna ute i fält vill försvara en nazist? Alla omorganiseringar och centralisering har lett till att all känsla för sina städer och befolkning har gått fullständigt förlorad. Att vara något högre än uniformerad polis är att göra politisk karriär idag.
Citera
2022-04-14, 19:24
Avslutad
Polisen förvägrar medborgare rätten att demonstrera i Linköping och Norrköping för att tiden går ut pga deras usla arbete mot kriminella invandrare och ghetton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in