2022-04-14, 19:14
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
Fantastiskt, verkligen. Ett riktigt skitland.
Sverige är ett tattarläger. Inget annat.
Det här är inga araber utan människor som slängdes ur sina nationer, kriminella klaner och familjer, Jönköping har stora klan problem googla om du ej tror mig.

I andra länder hade dessa människor varit döda men i Sverige går det bra.
Citera
2022-04-14, 19:15
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
SVT rapport hade ett inslag på 10 sekunder och kallade det ”tumult”
Nu förstår jag hur ryska folket har det som endast tittar på statstelevisionen.

Ja, svensk public service är inte på något sätt bättre än rysk sådan. Äckligt att vi tvångsbetalar 9 miljarder om året för smörjan.

Men kul att Paludan alltid får fram sin poäng med att visa allas rätta ansikte.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Nej, väldigt lätt att bli svensk idag.
Aha, trodde du fattade att jag menade svenskar som i "riktiga svenskar". Oavsett vilket tycker jag nog det är viktigare att lagföra dom som förstör polisbilar än dom som skjuter ihjäl multikriminella "svenskar".
Citera
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussee1
Jag själv är muslim och att vandalisera/attackera Polis och polisbilar är oacceptabelt, Rasmus mål är att provocera befolkningen och tyvärr så lyckas han med det..

Rasmus skadar varken religionen eller innehållet på koranen.. Smörja inte hans bröd för det är exakt det personerna i Linköping gör..

Kloka ord!

Citat:
Ursprungligen postat av DiscoInferno9
Du kanske kan säga till dina brushor att lugna ner sig lite då? hahahahaha. Ännu bättre. ta dig pick och pack, samla din talibansläkt och åk hem. Du hör inte hemma i detta land. Du är inte svensk, du kommer aldrig att vara svensk, dina barn kommer aldrig att vara svenskar, dina barn-barn kommer inte vara svenskar. Du som muslim är en cancersvulst på det svenska samhället och en vacker dag kommer ni få vad ni förtjänar. Jävla äckel.

Nu får du väl ändå besinna dig litegrann. Grabben uttrycker ju en korrekt uppfattning av situationen och du vägrar ta det som någonting positivt?
Senast redigerad av Harpy 2022-04-14 kl. 19:19.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
När SVT väl kommer igång med sin livesändning så har allt lugnat ner sig och man intervjuar Daniel Poohl från Expo om högerextremism 😂😂😂

Och folk tror på det.

DET FINNS INGENTING SOM HETER HÖGEREXTREMIST.

Hela jävla vänster-höger skalan är en jävla lögn för att kontrollera den gråa massan.

Men folk förstår inte när deras friheter försvinner. Tappar hoppet. Inse fakta.
Citera
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
I Norge hanteras «svenskar» på det här sättet:

https://www.vgtv.no/video/198285/dramatisk-politijakt-i-oslo-fanget-paa-film
Konstigt att Norge inte har våra problem.

Kolla bara på nationaldagsfirandet Sverige vs. Norge, det säger en del.
Citera
Medlem
Jösses! Maken till rasism har aldrig skådats. Hade detta varit vita människor som samlats för att protestera så skulle det gå lugnt och fredligt till och polisen skulle ha använt enorma mängder våld för att stoppa en demonstration. Nu när babbarna lever ut sina naturliga drifter så står polisen bara och tittar på utan minsta reaktion. De blir till och med nedslagna utan att slå tillbaka.
Jämför det med hur samma polis utan att tveka skjuter på vita svenskar som "uppträder aggressivt".

Så det kan gå med en värdegrundsanpassad polis. Vem kunde ana?
Citera
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treyman
Stort beröm till alla som vågar stå upp mot polisen i dessa tider! <3
Är du batikkärring på riktigt eller trollar du?
Dåligt formulerad ironi?
Citera
2022-04-14, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Ja, Sverige är rasistikt men Sverige vågar inte säga det. En svensk tiger, en svensk är passiv, en svensk är mesig. Därav denna situation.

Du kan inte dra alla Svenskar över samma kant
Vi är alla individer och ursprunget är det enda som skiljer oss.

Jag är ingen som håller tyst utan bemöter folk som de bemöter mig

Har många bosnier som vänner då jag kört taxi och majoriteten av mina bekanta är inte från Sverige

Så skärp dig
Citera
Medlem
De flyr från kaosländer. Ställer sedan till med samma kaos här.

Skicka ut varenda muslim!
Citera
Medlem
ElongatedMuskrats avatar
Sätt in miltiären för fan. Detta är helt klart ryssarna i bakgrunden som drar i trådar för att sätta igång sådant här.
Citera
2022-04-14, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussee1
Jag själv är muslim och att vandalisera/attackera Polis och polisbilar är oacceptabelt, Rasmus mål är att provocera befolkningen och tyvärr så lyckas han med det..

Rasmus skadar varken religionen eller innehållet på koranen.. Smörja inte hans bröd för det är exakt det personerna i Linköping gör..
Ja exakt så är det. Peace out
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in