2022-04-14, 19:08
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Och nu brinner det i Norrköping, vem är muppen på polisen som godkänt nazistens provokation?

Hur funkar det med dessa tillstånd? Är det samma idiot som godkänt för både Norrköping och Linköping? Eller har varje stad en egen polis som prövar sådana här ansökningar?
Citera
Medlem
Yes polisen upplöser pedofilens Rasmusens koran bränning.

Citat:
18:55 Polisen möttes redan innan den tillståndsgivana sammankomsten i Linköping av ett våldsamt upplopp. Detta hindrade sammankomsten från att börja och nu har tiden runnit ut. . Av den anledningen har det beslutats att upplösa även den till 18:30 planerade sammankomsten i Norrköping.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoInferno9
Du kanske kan säga till dina brushor att lugna ner sig lite då? hahahahaha. Ännu bättre. ta dig pick och pack, samla din talibansläkt och åk hem. Du hör inte hemma i detta land. Du är inte svensk, du kommer aldrig att vara svensk, dina barn kommer aldrig att vara svenskar, dina barn-barn kommer inte vara svenskar. Du som muslim är en cancersvulst på det svenska samhället och en vacker dag kommer ni få vad ni förtjänar. Jävla äckel.

Lite svårt och säga till ” brushor” när man bor inte i Linköping men tragisk att du tycker så men självklart får du tycka de du vill, mina barn-barn kommer leva här😉
Kärlek till dig.
Citera
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Det är inte Paludan som skapar kaos, det är lättkränkta invandrare
Kränkta av vem? Kan man inte kontrollera invandrare, kan man kontrollera Paludan. Ett misslyckande, minst sagt men Sverige ska stå för sitt liberala, självförstörande agenda. VI ÄLSKAR ALLA!!!
Citera
Medlem
TealSeamTixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Och vilken folkgrupp tillhör koranen, menar du?
Kan en bok överhuvudtaget kallas för folkgrupp?

Det är väl boken han bränner, och inga muslimer.

Det står också trosbekännelse, koranen är väl en extremt tydlig symbol för islam. Det är ju svårt att tända eld på en religion, därför jobbas det med symbolik.
Citera
2022-04-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Vi ska försöka vara extra snälla och hjälpa andra.
Vi ska hjälpa fattiga och ge dem mat och pengar och skänka pengar till välgörenhet. Man kan då t.ex. ge pengar till personer som har det svårt eller till moskéer. Profeten (saws) var mer generös under Ramadan än vad han var under annan tid.
läsa Koranen och göra alla våra böner i tid.
Vi muslimer ska egentligen försöka vara snälla, generösa och ska vara goda människor hela tiden och inte bara under Ramadan. Men det är speciellt viktigt att vara så och att göra fler goda gärningar under Ramadan.

Under Ramadan ska vi försöka att vara extra goda och göra goda gärningar
Dessa människor vi tagit hit hade Saudi araberna misshandlad till döds det här är inga muslimer enbart tattare haha Inget konstigt här....Stackars land alltså fy fan.

Fantastiskt, verkligen. Ett riktigt skitland.
Citera
Medlem
okok1s avatar
SVT:
Citat:
Sjukhuset håller stängt
Universitetssjukhuset i Linköping har stängt för besökande på grund av händelserna i Skäggetorp.

– Jag kan bekräfta att US håller stängt och låst som en försiktighetsåtgärd, säger Maria Carlqvist, kommunikatör hos Region Östergötland, till SVT Nyheter Öst.
Citera
Medlem
Dessutom nu när polisens resurser behövs till att lösa de 6 dödsskjutningar som skett dem senaste 10 månaderna. Enormt slöseri, nu har man inkallat poliser från andra regioner runt om i landet till Linköping. Också börjar ett annat upplopp i grannstaden istället.. Avskeda idioten som godkände detta!
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Jag ser hellre adidasriddare än nazister i Sverige.

Det är ju i stort sätt samma sak.
Citera
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Jag ser hellre adidasriddare än nazister i Sverige.

Ja, för det är ju nazister som skapar otrygghet i Sverige och som är överrepresenterade i brottsstatistiken

Som Erik Berglund en gång sa: Jag skulle inte avråda min dotter från att ta en nattpromenad på grund av all nazism som finns i Sverige, det finns andra orsaker till att jag skulle avråda henna från det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Varför använder de inte tårgas, kravallsköldar och vattenkanoner....

Frågan är väl varför det inte används napalm?
Citera
Medlem
Nån annan som sänder live förutom Nina i Norpan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in