Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Ifall du inte förstod saken innebär "pro-Rysk, Ryska" att källan är Rysk och explicit för Ryssland - inga illusioner alls av objektivitet där. Den producerar med andra ord Ryska nyheter och har ganska goda upparbetade förbindelser gentemot det Ukrainsk-Ryska slagfältet sedan typ 2014.
2. Debunkningen är ett skämt i sammanhanget. Det är lite som att debunka att himlen är blå eller att vaniljglass smakar vanilj. Möjligen kanske de vill smutskasta källan genom att göra de "fria" skribenterna till redaktion. De "fria" gäst skribenterna är typ allt från "Hugo Chavez och Fidel Castro" till "Xis lojalister" och "ultra libertarian business interests, dvs. globalisterna 3.0". Som alla kan förstå är inte "gäst skribenternas" världsbilder kompatible med varandra. Det är lite som när Svenska tidningar skriver att skribentens uppfattningar är skribentens och inte redaktionens...
3. Färdigflashbackat!
Jag var med på att det var det du menade med prorysk.
Debunking artikeln avser jag endast med att kasta ljus på skribentens blinda lojalitet mot Ryssland.
Då jag är övertygad att väldigt många inte läser källan med objektiv nykterhet.
Vanilj smakar inte vanilj då de oftast är smaksatta med billigare råvara ,vanillin.
Himlen är inte blå det är en optisk illusion och en reflektion av havet. Ingenting går att slå fast.
Att Ryssland i sina propaganda kanaler för utan anser än propaganda för att det inte går att lite på dem en sekund. Inte ens när de påstår att himlen är blå.
Menade att kalla proryska källan #kremlinkrälare och inte dig om det var så du uppfattade det.
Du tillför intressanta vinklar från båda sidor i tråden. Jag tackar dig