Citat:
Ursprungligen postat av
TompaO
Fattar inte vrf de inte rycker mobilen ur Saras korvfingrar och springer? Lär inte vara mycket friktion i dom om ni fattar vad jag menar och hon lär knappast hinna ikapp. Bryt sönder den och släng den i sjön så slipper de att filmen publiceras iaf.
”Sådä få du nt göa!!! Ja kåmme fån DYMPEN PUNGT ESS E!!!”
Nä, den här skitsajten är bara ute efter att sälja. Hade man verkligen brytt sig hade man infiltrerat darknet-grupper och fångat de riktigt fula fiskarna. Men de är de väl för inkompetenta för. Behövs ingen raketforskare för att catfisha Torsten, 58 som inte haft en sexuella relation sen 80-talet och nappar på allt i ren desperation. Hade vi legaliserat köp av sex hade dumpen inte blivit långvarig. Tror de har gjort max 5 legitima uthängningar, den senaste med han som ville ha barn i bur.
Slår vad om att du i verkligheten ser ut som Brian med en ölflaska. Inte som din avatar.
De har säkert försökt med att infiltrera Darknetgrupper osv. Men ska jag vara ärlig så tror jag att pedofiler är en jävligt o-organiserad grupp över lag...
Det här är ju det första stället jag är öppen om saken i mitt liv någonsin... Jag har aldrig heller stött på någon pedofilring eller motsvarande. Jag blev uppriktigt förvånad över den här Kik-gruppen som basker-killen från Dumpen var med i.
Jag har ibland sett annonser och annat på sex-siter som indikerar att det är en pedofil som söker likasinnande. Det finns vissa kodord och sökbegrepp som jag känner igen. Men annars... Rätt dött.
Personligen tror jag att de flesta pedofiler lever ut sitt liv utan att avslöja saken för sin omgivning. Tror det finns några fåtal som organiserar sig mindre grupper. Delar fantasier barnporr och annat. Men så fort en sådan sak blir för stor tror jag att de blir avslöjade av att någon gör en tavla så att alla åker dit. Därav de här "rassiorna" som man läser om.
Med andra ord... Jag tror det är svårt för Dumpen att komma in i de få pedofil-grupper som finns då de förmodligen är rätt små och kräver att du är mer initierad för att kunna komma in i.