2022-04-13, 14:35
Avslutad
Började fundera lite. Säg att man skulle vilja förstöra någons liv. Genom Facebook kan man fixa lite bilder. Alternativt att man låtsas vara en snygg tjej som raggar eller något. Hur som helst så skaffar man lite bilder.

Därefter ger man sig ut på sidorna som Dumpen hänger på, och så skickar man dessa bilder, skriver vidriga saker och bestämmer en träff.

Platsen är en plats som den man vill jävlas med brukar hänga på. Arbetsplats vid hemgång, gymmet, fotbollsträning eller liknande.

Hur svårt skulle detta vara att iscensätta?
Citera
2022-04-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Började fundera lite. Säg att man skulle vilja förstöra någons liv. Genom Facebook kan man fixa lite bilder. Alternativt att man låtsas vara en snygg tjej som raggar eller något. Hur som helst så skaffar man lite bilder.

Därefter ger man sig ut på sidorna som Dumpen hänger på, och så skickar man dessa bilder, skriver vidriga saker och bestämmer en träff.

Platsen är en plats som den man vill jävlas med brukar hänga på. Arbetsplats vid hemgång, gymmet, fotbollsträning eller liknande.

Hur svårt skulle detta vara att iscensätta?

Inte svårt alls.
Det är just därför det är viktigt med en seriös instans som kan utvärdera infon.
Citera
2022-04-13, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Inte svårt alls.
Det är just därför det är viktigt med en seriös instans som kan utvärdera infon.
Och då är nästa fråga, har det redan hänt?
Citera
2022-04-13, 14:38
Medlem
huggormenstids avatar
Ok, Tweedy, vilken avskum. Sån otroligt osäker person, men vill spela världsvan. Sån dryg attityd
Citera
2022-04-13, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Ok, Tweedy, vilken avskum. Sån otroligt osäker person, men vill spela världsvan. Sån dryg attityd

100% fjant!
Citera
2022-04-13, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Exakt! Där man bör diskutera eller tala om sin ståndpunkt.

Så det vore bra om du just skötte ditt så slipper vi andra ögna igenom meningslösa upprepanden som antagligen bara går ut på att du ska samla inlägg på hög.

Att vi båda ömsesidigt finner varandra vara idioter är redan statuerat men lämna kan du göra själv.

Det är inga meningslösa upprepanden, det är valid fakta och mellan alla era rövslickande och helt tomma inlägg så är det viktigt att det kommer inlägg med substans.

Dumpen är problematiskt och folk som köper allt rakt av är obildade och tämligen dumma.
Citera
2022-04-13, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det är inga meningslösa upprepanden, det är valid fakta och mellan alla era rövslickande och helt tomma inlägg så är det viktigt att det kommer inlägg med substans.

Dumpen är problematiskt och folk som köper allt rakt av är obildade och tämligen dumma.

Oj.. Substans o obildade alltså.

Nä, man behöver inte köpa allt rakt av. Det finns viss problematik men det faller alltid på den vuxne att avstyra en "dejt" med en unge.

Har du problem med det?
Citera
2022-04-13, 15:10
Medlem
TompaOs avatar
Fattar inte vrf de inte rycker mobilen ur Saras korvfingrar och springer? Lär inte vara mycket friktion i dom om ni fattar vad jag menar och hon lär knappast hinna ikapp. Bryt sönder den och släng den i sjön så slipper de att filmen publiceras iaf.

”Sådä få du nt göa!!! Ja kåmme fån DYMPEN PUNGT ESS E!!!”

Nä, den här skitsajten är bara ute efter att sälja. Hade man verkligen brytt sig hade man infiltrerat darknet-grupper och fångat de riktigt fula fiskarna. Men de är de väl för inkompetenta för. Behövs ingen raketforskare för att catfisha Torsten, 58 som inte haft en sexuella relation sen 80-talet och nappar på allt i ren desperation. Hade vi legaliserat köp av sex hade dumpen inte blivit långvarig. Tror de har gjort max 5 legitima uthängningar, den senaste med han som ville ha barn i bur.
Citera
2022-04-13, 15:17
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Psykopatrik och Sara Satmara är två empatilösa kräk som tror de gör en god gärning. De bryr sig egentligen inte ett dugg om utsatta barn, de vill bara jävlas med folk, varav flera är uppenbart utvecklingsstörda, samt tjäna pengar och framställa sig själva som goda. Personer som mår bra av att andra mår dåligt, oavsett syfte. Riktigt obehagliga personer! Satmaran är sjuk på riktigt, det kan inte vara många synapser som är korrekt kopplade innanför det pannbenet!

Föredettingen och lögnhalsen Psykopatrik överlevde ju tyvärr både den självförvållade bilolyckan och sjukdomen han fick i höstas men hoppas både han och Satmaran blir brutalt mördade av nån som tänder till under en konfrontation. Då kommer skumpan ställas på kylning. Likaså den dagen de hamnar bakom lås och bom.

Och nej, detta inlägg ska absolut inte tolkas som ett försvar för pedofiler.

Vad ville du med ditt äckliga inlägg om det inte var att försvara pedofilsvin?
Citera
2022-04-13, 15:25
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Fattar inte vrf de inte rycker mobilen ur Saras korvfingrar och springer? Lär inte vara mycket friktion i dom om ni fattar vad jag menar och hon lär knappast hinna ikapp. Bryt sönder den och släng den i sjön så slipper de att filmen publiceras iaf.

”Sådä få du nt göa!!! Ja kåmme fån DYMPEN PUNGT ESS E!!!”

Nä, den här skitsajten är bara ute efter att sälja. Hade man verkligen brytt sig hade man infiltrerat darknet-grupper och fångat de riktigt fula fiskarna. Men de är de väl för inkompetenta för. Behövs ingen raketforskare för att catfisha Torsten, 58 som inte haft en sexuella relation sen 80-talet och nappar på allt i ren desperation. Hade vi legaliserat köp av sex hade dumpen inte blivit långvarig. Tror de har gjort max 5 legitima uthängningar, den senaste med han som ville ha barn i bur.

Slår vad om att du i verkligheten ser ut som Brian med en ölflaska. Inte som din avatar.

De har säkert försökt med att infiltrera Darknetgrupper osv. Men ska jag vara ärlig så tror jag att pedofiler är en jävligt o-organiserad grupp över lag...

Det här är ju det första stället jag är öppen om saken i mitt liv någonsin... Jag har aldrig heller stött på någon pedofilring eller motsvarande. Jag blev uppriktigt förvånad över den här Kik-gruppen som basker-killen från Dumpen var med i.

Jag har ibland sett annonser och annat på sex-siter som indikerar att det är en pedofil som söker likasinnande. Det finns vissa kodord och sökbegrepp som jag känner igen. Men annars... Rätt dött.

Personligen tror jag att de flesta pedofiler lever ut sitt liv utan att avslöja saken för sin omgivning. Tror det finns några fåtal som organiserar sig mindre grupper. Delar fantasier barnporr och annat. Men så fort en sådan sak blir för stor tror jag att de blir avslöjade av att någon gör en tavla så att alla åker dit. Därav de här "rassiorna" som man läser om.

Med andra ord... Jag tror det är svårt för Dumpen att komma in i de få pedofil-grupper som finns då de förmodligen är rätt små och kräver att du är mer initierad för att kunna komma in i.
Citera
2022-04-13, 15:32
Medlem
Sommargays avatar
Helvete vad seriöst ni tar allting. Som att det är världens undergång om vissa av gäddorna inte har eller kommer förgripa sig på barn. De får stå till svars för vad de skrivit i chatten bara. Punkt.

Det är veliga Ville. KinkyBrian. CandymanKent och Snömorfar. Garva åt skiten istället för att lajva kriminologer.

Den här tråden hade varit så jävla mycket roligare om många av er inte tog er själva på så stort allvar.
Citera
2022-04-13, 15:43
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskaren i dagens uthängning
träffa fel folk o mina päron tog dåligt hand om mig
Är inte det här en dead giveaway på att man chattar med en 70-talist, eller har "päron" fått en renässans bland yngre tonåringar?

Jag gjorde ett (föga vetenskapligt) experiment på min egen 11-åring och h*n fattade inte ordet utan uppenbara ledtrådar/kontext. Men det är kanske olika i olika delar av landet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in