2022-04-12, 18:55
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-Pederast-
Fråga om hjälp av din kurator

Hur skall min kurator hjälpa mig Jag vill bara hjälpa dig men det finns ingen fråga.
Citera
2022-04-12, 18:57
Medlem
StigaSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveLakes
Dvärgen skäms väl att han är hälften så lång som alla andra och försöker se lite större ut..

Hahahahaha, tack för skrattet! Jo, det kan det ju också vara, tydligen dreglade han också, jag fokuserade på de där axlarna som om någon drog i dom likt en marionettdocka.
Citera
2022-04-12, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Kloka ord. Undrar vilken diagnos han har med ett ego som är så abnormt att det måste matas med civilpersoners döda kroppar?
Vilken jävla idiot som sätter igång ett krig i Europa.

Någon typ av klinisk psykopati med all säkerhet.
Citera
2022-04-12, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CanisMinor
En till huvudlös i forumet... Oberoende och statskontrollerad media filtrerar man båda, liksom man filtrerar skit som framkommer här.
Den kloka har ingen förmåga att förstå världen utan att uppleva den och det gör man exempelvis av att läsa och filtrera.

Postmodernistiskt feminism flum...
Andras känslor är inte kunskap, inte heller blir dina känslor kring andras känslor vetenskap, din lärare lurade dig, och dina föräldrar misslyckades med att ge dig redskap en 5åring redan bör behärska...

Citat:
Man lär sig den även genom att ha känslor, empati, upplevelse, utbildning, världsvana och mycket därtill. Något du och barnamördaren uppenbarligen känns helt förvirrade med?

Lär dig sedan att stava korrekt för att man ska kunna ta dig på allvar.

Jag är ju inte din mamma så tragedin som är du är ju inte mitt problem......
Citera
2022-04-12, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueOysterPutin
I vårt samhälle är detta nästan omöjligt att greppa. Ryssland är mongoler och till stor del muslimer där detta är en del av rasens DNA.

General Patton förstod det redan han mötte mongolerna:

“ I have difficulty in understanding the Russian is that we do not take cognizance of the fact that he is not a European, but an Asiatic, and therefore thinks deviously. We can no more understand a Russian than a Chinaman or a Japanese, and from what I have seen of them, I have no particular desire to understand them, except to ascertain how much lead or iron it takes to kill them. In addition to his other Asiatic characteristics, the Russian has no regard for human life and is an all-out son of bitch, barbarian, and chronic drunk.”

Kvinnan som uppmuntrar sin man till något sånt borde själv skickas till att gå runt som en rysk fälthora. Sjukt beteende
Citera
2022-04-12, 19:05
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Rysk soldat som får tillåtelse av frun att våldta ukrainska kvinnor så länge han använder kondom:

https://twitter.com/StratcomCentre/status/1513898625071521799?t=HVKDxT0tWR3GcVD6DaY3PQ&s=19
Det är så vidrigt att det inte finns ord.
Citera
2022-04-12, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Länkarna belägger ju inte det du skrev eller fantiserar du bara?

Du tittar ju inte på länkarna. Videon är 27 min lång. Återkom sen.
Citera
2022-04-12, 19:07
Medlem
loisloiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Dom skulle förmodligen bli beskjutna med våra egna beslagtagna pansarskott om dom visade sig där.
Dålig undanflykt 😂
Då får man titta på ZvezdaTv istället.
I Melitopol började körsbärträd blomma. Melitopol-byarna förbereder trädbeskärning. Trädgårdsarbetare klagar på dålig tillgång till gödsel på grund av stoppade leveranser. Krim hjälper Melitopol med mat och medicin.
https://tvzvezda.ru/news/20224112342-3cSJA.html
Citera
2022-04-12, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loislois
Varför åker inte SVT till Melitopol, Kherson och rapporterar?

Rysk lagstiftning, rapporterar du vad du ser=brottsligt,

Det är även skälet till att flertalet icke regimanslutna medier i ryssland stängt ner.
Citera
2022-04-12, 19:10
Medlem
BlueOysterPutins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashmoney85
Kvinnan som uppmuntrar sin man till något sånt borde själv skickas till att gå runt som en rysk fälthora. Sjukt beteende

Du har naturligtvis helt rätt, men vi har svårt att greppa det liksom vi har svårt att förstå serber och muslimer i tråden som hyllar detta. I deras samhällen är det positivt. Vi förfäras över att döda barn, men för en Arab som Moretex i tråden är det helt normalt och accepterat.
Citera
2022-04-12, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Ukraina var så kåta på att gå med i NATO att dom kallt räknade med att Ryssland skulle agera mot dom(ville Ukrainska ledningen medvetet kanske ha en drabbning?). Här är Zelenskyjs närmaste rådgivare Oleksiy Arestovych 2019

https://youtube.com/watch?v=DwcwGSFPqIo

"Kåta", som i sexuell upphetsning? Vilken nivå ligger du på mentalt egentligen? Du verkar inte förstå allvaret i det här överhuvudtaget (eller så är du en psykopat). Jag tycker att du flyttar till ryssland och stannar där. Du har ingenting här att göra.

Anyways. Ja, du skjöt dig själv i foten där. Klippet beskriver ju svart på vitt vilken hopplös situation Ukraina har med ryssland. Om du läser mellan raderna så säger han det alldeles uppenbara att den enda lösningen är att ryssland förlorar. Tack för länken.
Citera
2022-04-12, 19:12
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Det är väl klokt av Putin och Zelenskyj att försöka få bort dessa element genom att kasta dom till fronten i kriget. Zelenskyj är ju den som har störst problem med extremisterna och man får väl hoppas han lyckas rensa bort dom runt honom själv också.

Tycker Putler verkar ha betydligt större problem dels med sin egen filosofi men även t.ex. Wagner Gruppen som brukar beskrivas som hans egen lilla privata armé av legosoldater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in