2022-04-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Når var det møtet på Futurum?
Jeg har ikke lest noe nøyaktig tidspunkt for møtet. Noen her spekulerte i at møtet kunne ha vært ferdig da TH ringte kl 10.06 til AEs mobil, men det er jo bare en spekulasjon.
TH var vel opptatt en tid i en telefonsamtale med en forrretningsforbindelse el.l., men når det var, vet jeg ikke.
TH var i kontakt med ett (eller 2?) av barna på telefon i løpet av arbeidsdagen.

Det hadde vært fint med en oversikt over tidspunkter for dette, om noen har det.
Citera
2022-04-11, 20:05
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Aner ikke. De fleste biler kan vel brukes til å sperre en utgangsdør slik?

Det er altså denne døren inn til huset du snakker om? Døren som ikke vises på dette bildet.
At en bil skal ha terset fronten inn og blokkert døren, er det det du mener?

https://www.aftenposten.no/norge/i/AdreMn/forsvinningssaken-gjoer-nye-undersoekelser-i-sloraveien-4
Citera
2022-04-11, 20:22
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremadura

ja, fraværet av medhjelpere, hvor og hvem er de ?

Er det noe som indikerer fravær av medhjelpere da?
Senast redigerad av Skaanseth 2022-04-11 kl. 20:35.
Citera
2022-04-11, 20:38
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg har ikke lest noe nøyaktig tidspunkt for møtet. Noen her spekulerte i at møtet kunne ha vært ferdig da TH ringte kl 10.06 til AEs mobil, men det er jo bare en spekulasjon.
TH var vel opptatt en tid i en telefonsamtale med en forrretningsforbindelse el.l., men når det var, vet jeg ikke.
TH var i kontakt med ett (eller 2?) av barna på telefon i løpet av arbeidsdagen.

Det hadde vært fint med en oversikt over tidspunkter for dette, om noen har det.

Boka angir at møtet skal ha startet 9:45 og vart til ca. 10:40, altså frem til TH ringte MN.
Samtidig vet vi at han prøvde å ringe AE midt i dette møtet, selv om han (igjen i følge boka)
har sagt han ikke prøvde å ringe henne før kl. 13.
Citera
2022-04-11, 20:46
Avslutad
Citat:
Er det noe som indikerer fravær av medhjelpere da?
Reises en straffesak mot TH, så må aktor forsøke å svekke alibiet til TH, klarer han/hun ikke det, må aktoratet(politi) sannsynliggjøre at TH har benyttet innleide medarbeidere. Det kan ikke bare komme med "vi tror" . Person(ene) må også stilles for retten, tiltalt for drap/kidnapping. Kryptomannen er jo en aktuell kandidat i dette "pengerigget, jeg aner ingenting om hans alibi rundt forsvinningen , men der har nok Politet stålkontroll" . Hvor tror du at denne saken ender ? Får vi vite sannheten noen gang?

Personlig antar jeg påtale-folka ikke har nok kjøtt på beinet til å føre en Hovedforhandling mot TH, men det er mye vi ikke vet....
Senast redigerad av Extremadura 2022-04-11 kl. 20:53.
Citera
2022-04-11, 20:54
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Reises en straffesak mot TH, så må aktor forsøke å svekke alibiet til TH, klarer han/hun ikke det, må aktoratet(politi) sannsynligg...

Jeg vet hvordan en aktor jobber, det er ikke det jeg spør om.
Citera
2022-04-11, 20:58
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Reises en straffesak mot TH, så må aktor forsøke å svekke alibiet til TH, klarer han/hun ikke det, må aktoratet(politi) sannsynliggjøre at TH har benyttet innleide medarbeidere. Det kan ikke bare komme med "vi tror" , /Person(ene) må også stilles for retten, tiltalt for drap/kidnapping. Kryptomannen er jo en aktuell kandidat i dette "pengerigget" . Hvor tror du at denne saken ender ? Får vi vite sannheten noen gang?

Det er jo åpenbart at det ikke kan reises noen straffesak mot TH uten at de
enten knekker alibiet hans først, eller at de finner medhjelper(e) som beviselig
kan knyttes til forsvinningen i den grad at det kan reises tiltale for medvirkning.
Citera
2022-04-11, 21:03
Avslutad
Citat:
Jeg vet hvordan en aktor jobber, det er ikke det jeg spør om.
Ja , du spør om TH har medhjelpere , har jeg forstått deg rett.
Jeg aner ingenting om det, kun om denne Kryptomannen som er siktet. Vet du noe mer enn det som kommer fram i media?
Citera
2022-04-11, 21:17
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ja , du spør om TH har medhjelpere , har jeg forstått deg rett.
Jeg aner ingenting om det, kun om denne Kryptomannen som er siktet. Vet du noe mer enn det som kommer fram i media?

Du aner ingenting om det, så hvordan kan du si at ingenting tyder på at han har medhjelpere?
Citera
2022-04-11, 21:20
Avslutad
Citat:
Du aner ingenting om det, så hvordan kan du si at ingenting tyder på at han har medhjelpere?
Nei det er mulig, hvorfor ikke komme med det her, eller send meg ei privat melding. Jeg har faktisk taushetsplikt
Citera
2022-04-11, 21:43
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Nei det er mulig, hvorfor ikke komme med det her, eller send meg ei privat melding. Jeg har faktisk taushetsplikt

Såh.., fram til at du kommer med noe her som viser at TH ikke hadde medhjelpere, slik du påstår, så lener jeg meg til politiets hypotese.
Citera
2022-04-11, 22:00
Medlem
Citat:
Såh.., fram til at du kommer med noe her som viser at TH ikke hadde medhjelpere, slik du påstår, så lener jeg meg til politiets hypotese.

Politiets hypotese er det den som TH er siktet for drap eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in