2022-04-10, 14:51
Medlem
peterZiipens avatar
-"Du vill stå där med Mattias i final. Vet du vad, jag ska vara ärlig, det kommer inte hända."
Den där Shevin asså... Gnäller på Facebook att programmet är ihopklippt för att få henne att framstå som en mobbare... ye, right... Obehaglig från topp till tå.

Gluggen är förövrigt en riktig mes. Öppnar käften först efter att Shevin och Jessica kommenterat Joels val. Riktig simp.
2022-04-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
-"Du vill stå där med Mattias i final. Vet du vad, jag ska vara ärlig, det kommer inte hända."
Den där Shevin asså... Gnäller på Facebook att programmet är ihopklippt för att få henne att framstå som en mobbare... ye, right... Obehaglig från topp till tå.

Gluggen är förövrigt en riktig mes. Öppnar käften först efter att Shevin och Jessica kommenterat Joels val. Riktig simp.

Shevin bevisar sig vilken lågpantad person hon är, hoppas något händer med henne under säsongen så hon åker ur.
Se tv.nu , veckans Robinson tävling där någon agerar fel mot deltagare, säkert Shevin.

Har gluggen blvit större för Peter? Typisk sådan person som inte törs stå för något själv, säkert smygbög oxå. Vore verkligen nice om Joel vinner immunitet som förra gången.
Vad slemmig vårtan-jessica börjar bli, usch.
Senast redigerad av appar 2022-04-10 kl. 16:02.
2022-04-10, 20:27
Medlem
Det är ju verkligen ett tråkigt Lag nord kvar efter de intressanta fick åka hem i corona svängen.. Shevin gör inget annat än att mobba ut Joel. Vad var oddsen att Joel vann lagtävligen och stod på sig att lägga sin röst på Mattias? Mer ofta än sällan så styr ju produktionen spelen för att ge mer spänning men boulen är ju svår att "styra" så väldigt sjukt att Mattias fick sin extra röst. Enda intressanta i dagens tävling tror inte Hayes hade röstat ut sig själv om han satt på enda extra rösten.
2022-04-11, 02:08
Medlem
LillTurkens avatar
Ensam i Gränslandet. Det är en situation som inte hör till vanligheterna men vår överlevare verkar ta det hela med ro. Och vem är det som kommer gående på stranden? ”Hoppas det inte är en idiot.”

Sista gillar jag. ”Hoppas det inte är en idiot.”

Jag hade helst sett Angela och Hayes i gränslandet. Hade nog inte fungerat så bra. Och det är ju det som är roligt.

Skicka hem det där corona eller covid-19, eller vad det nu är. Varför ska dom sitta där och inte riskera åka ut. Eller ens behöva tävla?

Men nu är dom ju friska... Jaha...

Angela tror jag kan fungera i Mattias lag. Mattias kan ju det här. Alla tycker om Mattias. Han gör att folk mår bra. Kan glädjas med han när han är glad. Oavsett hur mycket dom än stör sig på Mattias när det inte går bra för Mattias. Så blir alla glada när det går bra för han.

Nu är han lagkapten. Han är en jävel på att vinna. Vinner han inte så förlorar han. Han tycker inte om, accepterar inte att vara tvåa, nästbäst.

Lag Nord: Dom tre vännerna och Joel.

Lag Öst: Dom tre brudarna och Mattias.
Senast redigerad av LillTurken 2022-04-11 kl. 02:40.
2022-04-11, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Ensam i Gränslandet. Det är en situation som inte hör till vanligheterna men vår överlevare verkar ta det hela med ro. Och vem är det som kommer gående på stranden? ”Hoppas det inte är en idiot.”

Sista gillar jag. ”Hoppas det inte är en idiot.”

Jag hade helst sett Angela och Hayes i gränslandet. Hade nog inte fungerat så bra. Och det är ju det som är roligt.

Skicka hem det där corona eller covid-19, eller vad det nu är. Varför ska dom sitta där och inte riskera åka ut. Eller ens behöva tävla?

Men nu är dom ju friska... Jaha...

Angela tror jag kan fungera i Mattias lag. Mattias kan ju det här. Alla tycker om Mattias. Han gör att folk mår bra. Kan glädjas med han när han är glad. Oavsett hur mycket dom än stör sig på Mattias när det inte går bra för Mattias. Så blir alla glada när det går bra för han.

Nu är han lagkapten. Han är en jävel på att vinna. Vinner han inte så förlorar han. Han tycker inte om, accepterar inte att vara tvåa, nästbäst.

Lag Nord: Dom tre vännerna och Joel.

Lag Öst: Dom tre brudarna och Mattias.
Lag Syd dom 2 kvarvarande plus Hayes o Gorm.
2022-04-11, 09:16
Medlem
Barnsligt av Shevin att inte ens kunna prata med Joel dagen efter.
2022-04-11, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Ja det var ju vinnaren och inte gruppen som skulle bestämma.
Sedan kunde dom väl ha haft en lite längre diskussion på en mer dämpad nivå där icke vinnarna sakligt och logiskt förklarar för Joel hur dom tänker och hur gruppen och (framförallt) Joel skulle vinna på deras val.
Men som sagt det stod ju explicit i brevet att vinnaren bestämmer så Joel gjorde inget fel.
Risken är väl att Joel är gravt immunitetsberoende framöver om lag nord skulle upp i öråd.
2022-04-11, 11:59
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Lag Syd dom 2 kvarvarande plus Hayes o Gorm.

Kanske blir så. Men nu består laget av två personer. Om laget nu får delta i tävlingar och riskera att hamna i Ö råd. Så blir det ett konstigt Ö råd. När det bara är 2 personer som får rösta i ett Ö råd. Så blir det oavgjort eftersom man inte får rösta på sig själv. Efter Ö rådet så kommer det bara vara en person kvar i laget.

Kanske löser dom det genom att alla i gränslandet omedelbart får komma tillbaks i Robinson... igen.

Eller så får lag Syd ännu en vecka där dom inte riskerar att hamna i Ö råd.
2022-04-11, 13:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appar
Shevin bevisar sig vilken lågpantad person hon är, hoppas något händer med henne under säsongen så hon åker ur.
Se tv.nu , veckans Robinson tävling där någon agerar fel mot deltagare, säkert Shevin.

Har gluggen blvit större för Peter? Typisk sådan person som inte törs stå för något själv, säkert smygbög oxå. Vore verkligen nice om Joel vinner immunitet som förra gången.
Vad slemmig vårtan-jessica börjar bli, usch.
Lite komiskt ändå att den enda med styrka åkte ur lag öst och ersattes med lilla Angela men Joel fick såklart ingen upprättelse av rultiga och värdelösa Shevin. Vafan ska det tävlas för om att ge andra laget en extraröst. Kunde lika gärna struntat i tävlingen och sagt att laget bestämmer.
Som natt och dag i tävlingar där det behövs styrka med Hayes eller Angela.
Synd det klickade så bra både i öst och gränslandet med nya deltagarna. Det är roligare med konflikter. Nåväl, när smekmånaden är över och det måste börja fixas mat lär både Hayes och Gorm börja lacka till på varandra och Linn och Angela kanske är lite för lika.

Är Joel bög?
2022-04-11, 13:31
Medlem
UppsalaJannes avatar
Angela ser fin ut med tanke på att hon fött 5 ungar. Får för mig att hon har förfinat vissa delar av kroppen
2022-04-11, 13:45
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är Joel bög?

Det tror jag inte, han är nog bara en inbiten gamer som vill känna sig sedd. (Tycker han är väldigt gullig förövrigt, ser bra ut gör han oxå) . Statistiskt sett har det dock alltid funnits minst en homosexuell i varje säsong. Tänker att det var Bella som den inkvoterade butchen i år!
Senast redigerad av peterZiipen 2022-04-11 kl. 13:47.
2022-04-11, 17:43
Medlem
Hayes utelämnar många detaljer om örådet inför Gorm och förminskar Mattias upplevelse.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in