Citat:
Ursprungligen postat av
reptileking
och herregud igen på din sista. Är du medveten om att de har ett minimiavstånd? Dvs om du råkar skjuta mot en sten framför dig så ska den inte explodera. Går folk på sånt här?
Jag får nog ta i lite extra nästa gång så att min sarkasm inte missuppfattas. Ville mer visa på vilka "bevis" pro-ryssar kommer släpandes med varenda gång. Oftast innehåller klippen de länkar inte alls vad de beskriver. Första klippet blir 2 tanks totalt kvaddade om man ser klippet som publicerats i sin fulla längd. Besättningen gör en resa ut i statosfären innan de landar i köttstycken på asfalten, samtidigt står det i beskrivningen att alla klarar sig oskadda.
Andra klippet väljer han som gjort det att dölja när ammunitionen fattar eld inuti tanken med ett stort textfält. Samtidigt som det som finns kvar av besättningen hoppar ut. Han tror också att den träffar pipan och vet inte hur en N-Law fungerar.
3 klippet försökte jag vara extra tydlig när jag nämnde "inom säkerhetsavstånd".
Det är sådana här klipp kommer släpandes med hela tiden med totalt helt felaktig information. Sen sväljer deras gelikar allt med hull och hår utan att ens bemöda sig med att aktivera 2 hjärnceller.