2022-04-11, 02:41
Medlem
Eeh, så har det alltid varit? Ingen nyhet direkt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Har aldrig gått på bio sen de slutade ta landets valuta som betalning.

Bio går man endast på ute i europa.
Detta.
Låt dem konka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flachkopf
Ge dig minuspoäng i din social credit score med automatisk ansiktsigenkänning.

Det låter skitbra men hur ska dem bevisa nått?
Citera
2022-04-11, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Nej det har verkligen inte varit förbjudet! En bio visar film, det är ingen restaurang. Jag brukar ta med en termos kaffe

Förväntar mig inte att Filmstaden ska sälja pasta eller en medium-rare steak men dem kan ha ett större sortiment om dem vill införa monopol.

Sen så finns det ju biografer som Capitol där dem serverar mat under filmens gång.
Citera
2022-04-11, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G2GO
Eeh, så har det alltid varit? Ingen nyhet direkt
Nej så har det inte alltid varit. Det kanske har varit praxis för dig bara.
Citera
2022-04-11, 02:54
Avslutad
Varför skulle jag vilja betala 200 kr för att se hollywood-kroknäsa-filmer till och börja med?
För de andra, varför skulle man samtidigt köpa en popcorn för 70 kr?
Citera
2022-04-11, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Varför skulle jag vilja betala 200 kr för att se hollywood-kroknäsa-filmer till och börja med?
För de andra, varför skulle man samtidigt köpa en popcorn för 70 kr?

För den summan så borde snacks ingå i priset. En liter popcorn kostar ca. 1,50 i råvaror.
Citera
2022-04-11, 03:48
Medlem
Imalosers avatar
Biografer måste ju verkligen vara nära att konka landet runt nu så desperata som de börjar bli. Inte ska man locka folk med billigare biljetter eller liknande utan man ska skapa strängare regler och gästen ska känna sig lurad och rånad. Biljetter är ju bisarrt dyra för de flesta filmer. Nä, blir nog att sluta gå på bio helt enkelt. Inget man kommer sakna som det ser ut idag.
Citera
2022-04-11, 03:52
Medlem
Rasande-Roses avatar
Skönt att det inte spelar nån roll alls för mig. Går aldrig på bio längre och ser sällan nya filmer öht. Som jag ser det så är både Biografen och Hollywoods filmindustri döende.
Citera
2022-04-11, 03:52
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Biografer måste ju verkligen vara nära att konka landet runt nu så desperata som de börjar bli. Inte ska man locka folk med billigare biljetter eller liknande utan man ska skapa strängare regler och gästen ska känna sig lurad och rånad. Biljetter är ju bisarrt dyra för de flesta filmer. Nä, blir nog att sluta gå på bio helt enkelt. Inget man kommer sakna som det ser ut idag.
Ani-consunerism och bajs regler är fan 2020 talet.
Citera
2022-04-11, 03:54
Medlem
Här är ett annat tips till Filmstaden - begär inte 165:- för en normal biljett och erbjud något sätt att se flera filmer till kraftigt rabbaterat pris. Och då menar jag inte det biokortet som finns/fanns vilket gav halva priset på ett fåtal utvalda mindre filmer.
Citera
2022-04-11, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Här är ett annat tips till Filmstaden - begär inte 165:- för en normal biljett och erbjud något sätt att se flera filmer till kraftigt rabbaterat pris. Och då menar jag inte det biokortet som finns/fanns vilket gav halva priset på ett fåtal utvalda mindre filmer.

Kortet ger halva priset på alla filmer mån-torsd..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in