Citat:
Ursprungligen postat av
Patch1
Skojar du? Nog för att jag själv har kastat skit på Le Pen tidigare, men om hon menar allvar med att vilja ta Frankrike ur NATO så vore det riktigt stort. Så även om Le Pen känns rätt mellanmjölk, så är hon nog betydligt bättre än makaronfjanten.
Nej, jag skojar inte. Som sagt, vem bryr sig och vad spelar valresultatet för roll? Förresten hörde jag just på Ekonyheterna att att intresset för politiska val är rekordlågt över hela västvärlden, och att mycket beror på
det rådande världsläget.
Jag brukar ta det mesta från public service med en stor näve grovsalt, men här är de faktiskt något på spåren.
Jag säger bara en sak. Massinvandringen, pandemin, BLM, klimathysterin, galen Putin, krig och folkmord i Ukraina, Kina gnuggar händerna, inflationen, de stigande matpriserna, det ökade våldet, skjutningarna, kaosblattar, rekordhöga skatter, rekordhög diesel, färre arbetare som ska försörja fler arbetslösa munnar, pensionsålder 90+, WEF, Great Reset, ondska, valfusk, game over.. (o.s.v. o.s.v. zzzz) Nu blev det fler än en sak.
Vad ska Le Pen göra åt saken? Lika bra låta Macron köra rakt in i kaklet. Kör bara. Ju fortare vi kraschar, desto tidigare kan något bättre resa sig ur askan.