Citat:
Ursprungligen postat av
tactile
>>>Essäerna har jag läst på engelska. Översättning har jag fått tillgång till i ett annat forum. Att ryss kramare eller supporterar inte läs dessa är otroligt intressant.
För det bevisar att Ni inte vet vad Putina talar om/eller vill.
Прочтите, чтобы понять!
Slava Ukraini!
Är dom annorlunda än Putins tal då, du som läst? Du har inte läst något alls mer än rubriker och du har inga länkar. Vem trodde annat. Jag skulle ju kunna be dig citera något från texterna men bryr mig inte för det gör du knappast för jag skulle ju kontrollera dom citaten och du vet det.
Rysskramare, Ukrainakramare, Afgankramare, USA-kramare ... att ni orkar.
Jaså, du har bevisat något tycker du? Självklart läser jag inte texter på ryska översatt i något forum av vem som helst med du har inga problem med det eftersom du inte verkar kunna tänka kritiskt. Jag tror knappast hans eventuella texter skiljer sig så mycket från han tal och vad han tidigare sagt. Men visst, en kunskapslucka där hos mig om du nu tycker att Putins tankar är så viktiga att du måste läsa dom. Själv bryr jag mig inte så mycket om Putin eftersom han är gammal och hans makt begränsas mer och mer av det faktumet. Orsaken till att jag tyckte vi skulle vänta ut honom och även tvinga Ukraina till att göra det. Vissa har bråttom med att sticka världen i brand.
Själv använder jag inga barnsliga slagord. Jag önskar man hade möjlighet att säga samma om mitt land, "Ära till Sverige" och vifta med flaggan. Det tangerar nästan hets mot folkgrupp numera och man skulle få stämpeln rasist, tyvärr.