Citat:
Ursprungligen postat av
StigEngstrom
Jag förstår verkligen inte vad ryska planen är efter kriget är vunnet, om dom vinner.
Är dom där skitområderna i öst värda att hela landet går bankrutt? För sanktionerna kommer ju inte lyftas för att Putler håller ett segertal den 9 maj.
Allt är så jävla korkat och handlar i dagsläget endast om hans ego.
Det som alla ryssar, från högsta ledningen till meniga soldater, och även de små ledsna pruttlerpojkarna här i tråden har gemensamt är just den påfallande bristen på intelligens.
Bristen på intelligens sammanfaller på ett intressant sätt med att alla dessa också ljuger. Vi ser det här i tråden när de småpruttlerpojkarna ihärdigt postar sina totalt meningslösa lögner och propagandalänkar. Ingen, och då menar jag verkligen ingen, med intelligens högre än en amöba går ju på deras infantila texter. Inte ens de själva. Ändå fortsätter de. Det visar att de inte är de vassaste knivarna i lådan för att uttrycka sig diplomatiskt.
De rysstroll som roar mig mest här i tråden är de som postar ganska stora textmassor med en "mjuk" ryssvänlig ton. De kan rentav inleda sina genomskinliga inlägg med milt rysskritiska meningar, men redan efter ett par rader ser man lätt vartåt det barkar. Det som är så skoj med just dessa är att de verkligen tror att de lurar någon med sin "mjuka" och grumliga retorik. Men det gör de ju inte
Alltså sitter de och skriver sina långa textmassor förgäves

Nu är ju hela deras tillvaro förgäves så i praktiken märker de ingen skillnad i sin värdelösa tillvaro
Men sammantaget är allt detta ytterligare ett bevis för en påfallande brist på intelligens hos dessa rysshjärnor. Och verkligen samtliga av dem lider av detta, från högt till lågt.
Eller som du kanske ännu mer träffande sammanfattar det: Allt är så jävla korkat.