2022-04-08, 16:05
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
för medelålderdsgubbar i skinnväst som kör MC ansågs som farliga 2016, idag så finns det betydligt aggresivare gäng i samhället som inte har problem att skicka en 17 åring att skjuta, det skulle inte "Pelle" 49 år som kör MC + har familj göra.
Dom lever på sitt utseende, gamla meriter samt att man sköt ett pansarskott i skåne 2016 ( eller när det var ).

HA har säkert lagar och regler, det har inte blattegängen
HA skulle inte gå in på ett gym dagtid att skjuta någon, det gör blattegängen utan problem och kommer undan med det

där är skillnaden

Haha HA har ju inte funnits i decennier för att dom är osmarta elle?
Citera
2022-04-08, 16:35
Medlem
Citat:
för medelålderdsgubbar i skinnväst som kör MC ansågs som farliga 2016, idag så finns det betydligt aggresivare gäng i samhället som inte har problem att skicka en 17 åring att skjuta, det skulle inte "Pelle" 49 år som kör MC + har familj göra. Dom lever på sitt utseende, gamla meriter samt att man sköt ett pansarskott i skåne 2016 ( eller när det var ).

HA har säkert lagar och regler, det har inte blattegängen
HA skulle inte gå in på ett gym dagtid att skjuta någon, det gör blattegängen utan problem och kommer undan med det

där är skillnaden

Pansarskottet var väl snarare 1996
Citera
2022-04-08, 17:03
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Haha HA har ju inte funnits i decennier för att dom är osmarta elle?
absolut inte, men då fanns det inte så många som utmanade dem samt var villiga att döda för liten peng, idag finns det 17åringar med vapen, som inte drar sig för att skjuta dig i huvudet dagtid bara den som vill ha dig död lägger upp rätt pengar för jobbet.
Citera
2022-04-08, 17:35
Medlem
killerboots avatar
Citat:
absolut inte, men då fanns det inte så många som utmanade dem samt var villiga att döda för liten peng, idag finns det 17åringar med vapen, som inte drar sig för att skjuta dig i huvudet dagtid bara den som vill ha dig död lägger upp rätt pengar för jobbet.

Man tjänar inga pengar på att döda eller dödas låt adidas gangstrarna hållas, tror nog oxo att klubbarna gör exakt vad som behövs och inte ett dugg mer
Citera
2022-04-08, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzfunk
Dom vågar säkert, men kanske såg detta som en chans att få honom utslängd efter allt vad han ställt till med? Vi vet ju inte vad som är sant eller falskt i denna soppa, men jag tror ( och det är min tanke) att en hel klubb och dess avdelningar i Sverige och kanske t .o.m Norden, INTE har fel vad det gäller den här Linus, det finns säkert nånting som dom har stört sig på, eller upptäckt att han kanske eventuellt gjort affärer i Ha s namn utan att redovisat till klubben,,

Obs min tanke bara, inget jag vet

Men vi säger att det skulle vara som jag skrev här nu. Så har jag FULL FÖRSTÅELSE Att Hells Angels slängde ut honom,

För då är man inte lojal, och pålitlig,
Och där är jag på Hells Angels sida,
Är du medlem i Ha så vet du lagar och regler och dom följer man, annars har du inget där att göra,
Men det är konstigt att ex Göteborg så har ju medlemmar blivit out och sen de som skötte uteslutningen blir senare out. Som en stafett.
Menar du att man blir rutten efter ett tag?
Citera
2022-04-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
För att han förmodligen redan var out eller att det skulle röstas under mötet om han skulle bli out.

L & J är/ var mycket väl medvetna om varför dem blev OUT! Så vad dem än säger i den frågan stämmer inte. Dem visste exakt
Citera
2022-04-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coke0
Men lite sjukt ändå att en så stor organisation inte vågar backa sin medlem mot ett blattegäng, är dom så fega??

Handlar inte om att HA inte vågade backa dem! Dem gör vad som är ’ rätt’ och i denna situation så hade L gjort fel!
L & J HATAR k*ister K*rlsson och vill sätta dit honom för allt som går! E*ik och J*ocke har / hade företag tillsammans som från början var E*iks och K*isters ryktas det om ? Oklart vad som stämmer där egentligen men J*ocke sågs en del i Trollhättan
Citera
2022-04-08, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
SMC är mycket farliga och besitter ett stort våldskapital, dom finns numera i små byar med, dessutom är Kalmar deras nästa mål.

Sedan har dom nära kontakter med Syd Amerikaner, blir jobbigt för den svenska polisen att behöva jaga både MC gänget samt klanerna som även dom tillhör samma sfär...

Många klaner har numera gått ihop dessutom så jag hade klassat SMC som Sveriges farligaste grupp just nu.

Med våra klena lagar har dom fritt spelrum...
Trams
Blattar kan inte hålla ihop, men litar inte varandra, därutav tex decennier av kusingifte, men resultat av förståndshandikappade individer som inte kan tänka själv.
Däremot är HA sammansvetsade (förutom girigbukarna som outar sig själv) jag manar det är fan medlemmar från gamlestadens mc som fortfarande hänger kvar. Blattar tänker inte längre än den dealen de har framför näsan i stunden, man tänker inte till nästa deal. Varför tror du det skjuts blattar i stort sett varje helg? Skjuts det HA medlemmar varje helg? Blattar och niggers kommer aldrig att bestå i en konstellation , de litar inte på sina egna och därutav kommer ALDRIG SMC ta någon mark i Sverige . De förgör sig själv, de imploderar inifrån pga bristen på regler och disciplin.
Citera
2022-04-08, 18:34
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgbrud
L & J är/ var mycket väl medvetna om varför dem blev OUT! Så vad dem än säger i den frågan stämmer inte. Dem visste exakt

Jag påstår inget annat, spekulerade bara på varför L inte fick följa med på mötet, förmodligen för att han redan var utslängd eller att det skulle röstas för det.
Citera
2022-04-08, 19:07
Medlem
BMC64s avatar
Det finns alltid två sidor av ett mynt, likväl som det finns två sidor av en träta, Linus var ingen bandykille
å HA är ingen bandy klubb, så om vi alla slutar tramsa om sånt, så kan man ju fundera på om 99999 inlägg på flashback om vem som har störst kuk eller vem som spottar längst är viktigt överhuvudtaget ?

Jag har ett förslag till alla skjutglada , sök in i Ukrainas främlingslegion SLAVA UKRAINA, där får ni skjuta ohämmat hur mycket å hur länge som helst, problemet är bara att ryssen skjuter tillbaka, bortsett från det så är det lugnt

off topic: mitt nick BMC64, har inget med Bandidos å göra Commondore PC BMC64 is da shit
Citera
2022-04-08, 19:54
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Trams
Blattar kan inte hålla ihop, men litar inte varandra, därutav tex decennier av kusingifte, men resultat av förståndshandikappade individer som inte kan tänka själv.
Däremot är HA sammansvetsade (förutom girigbukarna som outar sig själv) jag manar det är fan medlemmar från gamlestadens mc som fortfarande hänger kvar. Blattar tänker inte längre än den dealen de har framför näsan i stunden, man tänker inte till nästa deal. Varför tror du det skjuts blattar i stort sett varje helg? Skjuts det HA medlemmar varje helg? Blattar och niggers kommer aldrig att bestå i en konstellation , de litar inte på sina egna och därutav kommer ALDRIG SMC ta någon mark i Sverige . De förgör sig själv, de imploderar inifrån pga bristen på regler och disciplin.
Håller med dig att HA tänker som ett företag och dom andra inte.
Inte sagt nåt om det, men i antal just i Sverige är invandrarna fler.
HA är absolut mer organiserade dock.
Citera
2022-04-08, 19:59
Medlem
Handlar inte om att HA inte vågade backa dem! Dem gör vad som är ’ rätt’ och i denna situation så hade L gjort fel!
L & J HATAR k*ister K*rlsson och vill sätta dit honom för allt som går! E*ik och J*ocke har / hade företag tillsammans som från början var E*iks och K*isters ryktas det om ? Oklart vad som stämmer där egentligen men J*ocke sågs en del i Trollhättan

Ta reda på vad som är sanning eller hörsägen! Inget av vad du säger stämmer. Ingen av dom har haft något företag ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in