Citat:
Ursprungligen postat av
Klevenson
Jag skriver på en mobil och rättar till några stavfel för dina ögons skull. Vid ett tillfälle lyckades jag skicka iväg ett ofärdigt inlägg och fixade det på någon minut. Så var det med det.
Nej. Det var min fråga från början som du inte ville svara på.
Analysera på du. Jag får skriva vad jag vill. Förutom allt detta off topic så klart.
Att "garantera" något är inte en synonym för att "tro" något. Nix
Av vilken anledning ligger det sanktioner mot kreml och oligarkerna i ryssland?
Jag skriver också från mobil.
Nej du redigerade inga stavfel. Jag läste ditt inlägg och gick tillbaka och läste det. Du adderade två stycken där de sista stycken var en ny fråga.
Självklart får du skriva vad du vill, vem har sagt något annat? Jag bad dig att inte tala för mig i mitt ställe. Det är en annan sak.
Ja, där har du rätt. Blev förvirrad av virrvarr av hit och dit.
Ska vara tydligare med den.
Jag kan, som en piss i rymden, garantera att sanktioner inte lyfts samma dag Putin drar ut styrkorna ur Ukraina.
De kommer krävas mycket politik och förhandlingar och tuffa garantier från Rysslands sida om några sanktioner ska lyftas. De lär ta sin tid om ens Putin är intresserad. Är väl om någon ny ledare tar över efter honom med lite mer vänlig inställning till väst.
Sanktionerna är lagda för man plockade Krimea och inledde anfallskrig mot Ukraina. Det vet du så jag vet inte varför du frågar.
Är det nu du ska rättfärdiga sanktioner som säkerligen kommer leda till civila, oskyldiga död i Ryssland?
Hade Sverige inlett anfallskrig mot Norge och vi åkt på sanktioner hade jag inte velat att mitt sjuka barn hade dött pga av sanktioner som drabbas civila folkhälsan.