Citat:
Attans gulligt att du finner mig rörig.
Det alla här kan se och påpekar flr dig, är att du är en grav virrpanna.
Nej! Du svarade naturligtvis inte på min fråga, utan fortsätter som vanligt att vinkla det hela bort från fakta och verklighet.
Varsågod ett försök till;
Har medborgare i ryssland levt under sanktioner som gjort att deras liv varit i fara tidigare?
Du hävdar att inga tidigare och kommande sanktioner kommer hävas om och när Putin/Kreml börjar bete sig som människor. Då får du ta och bevisa det. Inte kräva det av mig.
Det alla här kan se och påpekar flr dig, är att du är en grav virrpanna.
Nej! Du svarade naturligtvis inte på min fråga, utan fortsätter som vanligt att vinkla det hela bort från fakta och verklighet.
Varsågod ett försök till;
Har medborgare i ryssland levt under sanktioner som gjort att deras liv varit i fara tidigare?
Du hävdar att inga tidigare och kommande sanktioner kommer hävas om och när Putin/Kreml börjar bete sig som människor. Då får du ta och bevisa det. Inte kräva det av mig.
Jag förstår vad du menar och vad du sysslar med. Jag tror de flesta börjar se igenom fasaden också även om de håller sig i hörnet där de får flest ryggdunkningar och "ata boy".
Det är först och främst ganska intressant att du i varenda inlägg måste påpeka vad folk tycker om mig, hur de upplever mig eller vart de tycker jag står.
Får du bekräftelse av detta? Känns det liksom bra att du och andra tramspellar hela tiden kan trolla runt?
Jag bjuder på den isåfall.
Du ändrade din fråga, igen. Du svarade inte på min, som vanligt. Jag förstår verkligen inte vad du vill uppnå genom att ens diskutera med mig? Varför diskuterar du inte med de övriga moraliskt överlägsna?
"Varsågod ett försök till;
Har medborgare i ryssland levt under sanktioner som gjort att deras liv varit i fara tidigare?"
Detta var inte din fråga. Jag märker också att du redigerar dina poster i eftertid nästan varje gång. Det blir väldigt svårt att diskutera när du beter dig så.
Men jag svarar på dina nya fråga:
Nej, mig veterligen har Ryssland inte levt under sanktioner som satt deras liv i fara tidigare. Enligt informationen som delades av en annan användare är det brist på komponenter till viktig medicin, b. la diabetes.
Detta med sanktionerna i nutid.
Om du redigerar ditt inlägg igen, vilket du förmodligen kommer göra, så orkar jag inte svara på en ny. Då får du sitta där och fnissa och ta den som en win.
"Du hävdar att inga tidigare och kommande sanktioner kommer hävas om och när Putin/Kreml börjar bete sig som människor. Då får du ta och bevisa det. Inte kräva det av mig"
Skrev du.
Du sa att Ryssland kan stoppa sanktionerna när som helst. Då ligger väl ändå den bevisbördan på dig? Jag hävdade inte, jag _tror_ verkligen inte att de kommer lyfta sanktionerna om Putin ens skulle dra sig ur idag.
Men jag kräver inget svar. Tror inte du är på forumet för att få ut något eller lära dig något nytt. Du är bara här för att trolla omkring.
Ja, jo, jag vet. Du och andra användare tycker si och så om mig och så vidare. Du behöver inte dra till den igen.
I fortsättningen vill jag helst att den här användaren svarar på samtliga inlägg skrivna av mig då han uppenbarligen talar för er. Sparar på tråden.
.
absolut ingenting går enligt plan, ryssarna har förlorat 15-20.000 tonårs-soldater som blivit ditlurade av en vidrig regim. Hela världen hatar dem, de ekonomiska sanktionerna leder dem till stenåldern och de är snart totalt isolerade likt Nordkorea. Putin har misslyckats med att ta över Ukraina, det står helt klart.