Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Nu vad det vad som gör att det rör sig kring dessa två herrar och deras eventuella koppling till soldaterna i Azovstal. En blev sparkad och det är snart val i Frankrike. Som jag skrev, vi får väl avakta.
jadu, grumligt ryssvatten, det är tyvärr bättre att hänvisa till aliens, att både vara okunnig och foliehatt är ju inte okej...
Citat:
Jag vet helt enkelt lite mer än dig av en mycket enkel anledning och det är att jag tar del av båda sidors nyheter och propaganda och filtrerar själv.
Det är förmodligen det som är ditt problem, att du bara hanterar nyheter och propaganda....
Citat:
Det är ganska enkelt eftersom jag inte anser mig vara i krig och hatar ryssar.
Precis som Putin då? du är "bara" på en "special operation".....
Citat:
Sen får du dansa kring din upplevda kunskap bäst du vill. Du är säkert smart och kunnig på många områden men tryck inte dit andra för det eftersom det blir osmakligt när du har fel.
Du får gärna presentera något substansiellt, jag är här för att lära mig.
Citat:
Kännner du tex. till historien om Zelenskyjs uppträdande i Grekiska parlamentet idag tillsammans med två Azovsoldater?
Ja, har dock inte sätt det, antar att de inte ströp varsin jude i direktsänding eller hisade svastikan coh läste högt ur meinkampf?
Citat:
Jag tror inte det eftersom statspropagandan inte rapporterar om den fadäsen.
Antar att jag får se den, vore ju synnerligen unikt med 1 jude och 2 nazister talade för grekiska parlamentet och högläste ur meinkampf.....