2022-04-07, 19:42
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavertass
Så om någon vill ta alla dina saker så är det alltså bara att göra det, pissa på dig? Hur fan föds man med så lite balle som du?

Ja ”megabajs” är ju en riktig cuck. Vilket resonemang.

NATO kan ju bara be Ryssland avsätta sin envåldshärskare så anfaller de inte Ryssland - för att spara liv så är det ju enligt ”megabajs” bara för Ryssland att göra som de blir tillsagda.
Citera
2022-04-07, 19:42
Medlem
Peskov får ju Bagdad Bob att framstå som trovärdig. Ryssland är ju fan ett helt sanslöst land, om man en kan kalla den katastrofen för ett land.
Citera
2022-04-07, 19:43
Medlem
JamesWebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TasteMyGlock
Ja, äntligen kan inte ens de mest inbitna Putinkuksugarna längre förneka ryska förluster. Putins Spokesman - Dmitry Peskov - significant losses.

https://news.sky.com/video/ukraine-war-putin-spokesman-dmitry-peskov-says-it-is-a-tragedy-that-russia-has-suffered-significant- losses-12584592

Nu har vi det svaret på starten till denna tråd. Nej, det var inte propaganda från väst, det går jävligt dåligt för Ryssland.

Media från väst har haft rätt i det mesta, de publicerar även skit som Ukraina gjort.
Rysk media däremot och alla telegramkanaler som rysstrollen runkar till är ett stort jävla skämt.
Citera
2022-04-07, 19:43
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megabajs
Vad är det med Ryssar folk inte gillar här. Jag känner ingen ryss själv så jag fattar det inte.
Och varför föredrar alla krig? Är det inte bara ge upp o bli invaderad och sedan leva i fred? Spelar det så stor roll vem som styr egentligen? Alla styren är väl diktatur oavsett?

Ja, vi anfaller Ryssland så ger de upp. De är ju så trevliga och fattar ju vinken direkt.
Citera
2022-04-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ja, äntligen kan inte ens de mest inbitna Putinkuksugarna längre förneka ryska förluster. Putins Spokesman - Dmitry Peskov - significant losses.

https://news.sky.com/video/ukraine-war-putin-spokesman-dmitry-peskov-says-it-is-a-tragedy-that-russia-has-suffered-significant- losses-12584592

Ja ryssarna måste ju hitta på något. Specialoperationen kan inte fortsätta. Dessutom är nog större delen av det ryska folket medvetna om att det inte går så bra.
Nu handlar det väl antingen om att förklara krig och kalla in värnpliktiga, eller så måste man kanske erkänna att detta inte gick så bra och försöka dra sig ur på något sätt.
Citera
2022-04-07, 19:45
Medlem
Citat:
Peskov får ju Bagdad Bob att framstå som trovärdig. Ryssland är ju fan ett helt sanslöst land, om man en kan kalla den katastrofen för ett land.

Detta baserar du på vad, Aftonbladets trovärdiga reportage? Tvärtom går det framåt för Ryssland enligt plan. Telegram är en bra källa av många, som visar sanningen som väst blundar för. Det är Väst som sjunker och är desperata. Ryssland har planerat väldigt väl får man säga.
Citera
2022-04-07, 19:47
Medlem
Citat:
Så om någon vill ta alla dina saker så är det alltså bara att göra det, pissa på dig? Hur fan föds man med så lite balle som du?

Jag tänker mig så att om man kokar kaffe o gör 7 sorters kakor till fienden så blir man kompisar. Aggressionen lägger sej. Men jag kan ju ha fel.
Citera
2022-04-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Detta baserar du på vad, Aftonbladets trovärdiga reportage? Tvärtom går det framåt för Ryssland enligt plan. Telegram är en bra källa av många, som visar sanningen som väst blundar för. Det är Väst som sjunker och är desperata. Ryssland har planerat väldigt väl får man säga.
Det basera jag på vad han själv säger, har du missat han intervjuer eller är dom också fake? 🙈 Eller menar du att dom hade planerat betydande förluster och en ekonomi i fritt fall. Dra nått gammalt över dig rysstroll, det blir bara mer och mer pinsamt hur Ryssarna beter sig för varje dag.
Citera
2022-04-07, 19:50
Medlem
Citat:
Jag tänker mig så att om man kokar kaffe o gör 7 sorters kakor till fienden så blir man kompisar. Aggressionen lägger sej. Men jag kan ju ha fel.
Du grabben, knarka är bajs, sluta upp med det så kanske du kan göra dig förstådd.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, vi anfaller Ryssland så ger de upp. De är ju så trevliga och fattar ju vinken direkt.

Jag tänkte mer så att de som är små kan ge upp mot de större. Till exempel Taiwan kunde låta Kina ta Taiwan. Och sedan kan de leva i fred .
Tills slut har ett imperium tagit alla länder på jordklotet utan att någon dött. Och så behövs inga vapen längre. Men det är liksom bara ett filosofiskt resonemang.
Citera
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:

Ja det har du - inte lite naiv…
Citera
2022-04-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Hallå??
Det är ju för fan sky news som intervjuar han..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in