2022-04-07, 09:09
Medlem
Hur kan de vara så kassa på 4-i-rad? Gorm såg inte att Angela kunde avgöra i den tredje matchen efter att han lade sin bricka på fel ställe. Jag såg det.
2022-04-07, 09:41
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Skevt att kokettera med sin smarthet, samtidigt som man är inkapabel att se när man vunnit i fyra-i-rad. *host* Gorm *host*
ja och nu visade sig med eftertryck att det intet annat var än ren flax och/eller en lika kass motståndare. Tror på allvar att Anna spöat dem bägge
2022-04-07, 09:49
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Och i dagens gränsland ser det ut som det hänger en ny klase bananer med en aning mindre bananer. Jag är inte helt säker då kameran kanske ljuger.

Jag tror Heyse sölade med flit, det är en fulspelare.
Ja han sölade ju helt klart med bränslet. Hällde ju för tusan massor utanför fastän Anders påpekade, eller nog just därför, att varje droppe var av största betydelse. Klumpigt å andra sidan av Mattias å låta Hayes ta det ansvaret men kanske Hayes i egenskap av lagledare bestämde vilka uppgifter var och en skulle ha i tävlingen. Hade Mattias haft Hayes uppgifter och låtit Linn klättra upp till Hayes i tornet så hade lag Öst vunnit.

jag tror det är samma bananklase som väl hänger där för å mogna
2022-04-07, 11:10
Medlem
Känns ganska äckligt med Joels mössa. Tänk den värmen och fukten. Varför ens ha en mössa i den värmen. Okej att det kan vara till nytta på natten men han lallar runt i den rätt ofta. Jäkla fjant!
2022-04-07, 11:18
Medlem
Så dåliga tv4 är på att välja vad de ska visa. I slutet på torsdagens avsnitt ser man klart och tydligt vem som vunnit immunitetstävlingen när de visar "i nästa avsnitt".
2022-04-07, 11:31
Medlem
Just som jag trodde Joel kommit in i gänget så verkar det bli bråk nästa avsnitt. Hayes saboterade kanske medvetet tävlingen för att bli av med Mattias. Undrar varför han vill slita av armen av Mattias i örådet.
2022-04-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Och vi vet nog vem det är. Så de har spoilat örådet andra gången i rad nu.

Man hejade på nåt sätt på Angela när de hade sina dueller idag.

Personen som kommer gående kanske är en joker till. Men troligtvis Mattias. Nu är det dag 13 i avsnittet, borde nästan komma fler? Angela kommer väl till veteranerna stackarn.
Senast redigerad av appar 2022-04-07 kl. 13:03.
2022-04-07, 16:14
Medlem
Hur ska Angela komma in i tävlingen nu? Tror vi får svaret på söndag.
2022-04-07, 17:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hur ska Angela komma in i tävlingen nu? Tror vi får svaret på söndag.
Troligen ersätta Mattias eller ev. sammanslagning är mitt tips.
2022-04-07, 17:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Undrar varför han vill slita av armen av Mattias i örådet.

Inte första gången Hayes hotar om våld, börjar nästan bli lite obehagligt nu.
2022-04-07, 18:01
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hur kan de vara så kassa på 4-i-rad? Gorm såg inte att Angela kunde avgöra i den tredje matchen efter att han lade sin bricka på fel ställe. Jag såg det.

Faktiskt helt jävla otroligt hur usla de är, visst hunger och trötthet yada yada. Men BÅDE i heat 1 och heat 2 fanns det vinnande drag som BÅDA missade... Det är som att de stirrar helt tomt in i planket i flera minuter och sedan lägger på måfå. Det värsta är att de förmodligen har myyyycket längre betänketid än vad som framgår i avsnittet.
2022-04-07, 20:30
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Inte första gången Hayes hotar om våld, börjar nästan bli lite obehagligt nu.

Alla deltagare skriver på ett avtal innan inspelningarna, att de inte ska hota någon annan deltagare. Konstigt att inte Hayes blir tagen ut ur produktionen. Eller, inte så konstigt kanske; är ju värdegrunds-tv4 vi pratar om här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in