Citat:
Ursprungligen postat av
slö
reglerna gäller alla, admin dömmer. inte mer med det.
Överbefälhavaren (dvs presidenten) har även offentligt gått ut och sagt det i en intervju med rysk press den 27mars.
Har Macron sagt det? det har jag missat. kan du länka ?
annars låter det mest som en rysk fejk för att inte lägga så mycket tid på dessa nedskjutna helikptrar som redan skjutits ner i 100 tal, trotts att de inte finns, eller syns på video när de spränger mål i ryssland...
Uppenbarligen så vet jag mycket mer än dig, det är ju tillochmed enkla uppgifter att både hitta och verifiera. så sparade du en massa tid på att jaga lögnen, som skulle förklara lögnen, som skulle förklara lögnen som uppenbarligen var objektiv och enkelt veriferbar som sann.....
Jag vet inte vad som händer i Azovstal utan var nyfiken om andra här vet mer.
Det gällde den amerikanske generalen Roger Cloutier och den franske Eric Vidaud, båda har tidigare tränat trupper i Ukraina. Sen verkar du ha åsikten att det inte var någon evakueringssituation med Ukrainska helikoptrar och det var väl inte det då för jag tänker inte diskutera i evigheter om just det för jag vet lika lite som dig i just den frågan.
Länkar, nej, det är ingenting du vågar läsa för dom uppfyller inte aftonbladets höga standard och allt annat hånas så ni får vara utan och kalla det för vad ni vill. Vi får avakta och se vad som händer.
Nej, du vet verkligen inte mer än men mig i den här Ukrainafrågan men det gör inte så mycket utan sitt där på din höga häst.