Citat:
Vi diskuterar en hel del olika saker i den här tråden eller hur? Och att du konstant ägnar dig åt att vinkla och förfalska olika skeenden och hoppa mellan olika ämnen i tråden då du bli motbevisad är ett faktum. Hur du än försöker vrida på det. Och för hundrade gången, det är ingen som går på ditt kvasi-psykologi-spår om "känslor" så fort du blir mosad. Vi vet att det är du som sitter och bölar då verkligheten inte rimmar med ditt dravel. Ingen köper ju ditt skit vänj dig och väx upp lillen.
Varför håller du dig inte till ämnet, frågar jag igen, vetandes om att svaret uteblir.
Vi diskuterade en specifik bild på döda barn där en person sa att fotografen var en bekant och att den inte var "mer än några dagar gammal".
En annan anklagar mig för att hylla och älska när civila dödas.
Jag postar då originalartikel från över en månad sen med rättsläkares och pappans utlåtande om deras död.
Ryssen dödade dom, genom att bomba. Det är solklart.
Men folk sitter och sprider att de våldtogs och torterades när de inte stämmer och är ren och skär lögn.
Det är inte acceptabelt. Det är helt otroligt hur någon kan tycka det är det.
Sen kommer det gamla vanliga "du är si, du är så, du tycker si, du tycker så" när man absolut inte vill erkänna att man är en lögnare.
Det är okej. Försvarsmekanism.
Jag ska dock inte ha skit för att andra sitter och ljuger ihop riktigt sjuka saker.
Till sist har väl jag, som ensam härinne, erkänt att jag haft fel både en och två gånger. Det är väl inte särskilt konstigt. Man kan inte ha rätt hela tiden (som ni uppenbarligen tror ni har).
Då har jag iallafall lärt mig något och fått ta del av fakta och tankar som jag själv missat. De är ju så det funkar. Man kan inte göra som du gör och sitta i ett hörn och vara helt övertygad om precis allt som stämmer överens med vad DU tycker.
)