Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Fantastiskt hur du dansar omkring nu när dina påståenden och barnliga argument faller samman. De dog av shelling. Och de var ett tag sen.
?
Att bilden du fixerar vid är spriden som rysspropaganda utan kontext är jag medveten om. Jag läser ju rysk media. (Den är ju från rysk media). Det är för att rystroll ska kunna avfärda vittnesuppgifter och bilder på mördade och våldtagna civila.
Citat:
Ni påstod att jag stöttade folkmord och nazism och övergrepp på barn. Ni påstod en jävla massa barnsligheter.
Gör du inte det, något fördömande har jag inte läst från dig gällande ryska övergrepp, däremot mycket ”rationaliserande” och ”concerntrolling”, vilket är samma sak som att stötta Rysslands olagliga invasionkrig och det fasanfulla konsekvenserna de har för barn, civila och Ukraina i stort.
Citat:
Du är motbevisad. De dog av shelling. De gör inte saken mindre tragisk men det bekräftat att ni är lögnare, psykiskt instabila och inte kan hålla er till ämnet så fort skiten ni sysslar med avslöjas.
Bra försök. Men nej , och du gör fortfarande motsatsen till att fördöma ryssars mord, tortyr och våldtäkter av civila i Ukraina.
Citat:
Civila dör i krig, det är det mest tragiska i krig.
Mer concerntrolling. Är du säker på att du inte har en sexualnevrous som gör att du tänder på övergreppen som vi beskådar från ryssar i Ukraina ?
Citat:
Nja jag behöver nog se långt utöver Ukraina om vi ska se vart de begåtts folkmord. Det ena utesluter inte det andra. Men de 6 miljoner dödade i USAs konflikter de senaste 30 åren håller nog inte med dig
.
Igen?
Citat:
Du kan dessutom sluta röra till dina citeringar. Det är något du sysslar med när du har fel eller skäms eller inte vill att folk strukturerat ska kunna ta del av det vi diskuterar
.
Inte min avsikt, jag delar upp det för att ge dig en chans att föra en konsekvent diskussion, för du tycks ha oerhört svårt med att formulera dina tankar.
Ja, att argumentera som du gör är patetiskt.
Dina oförmåga och manifestationen av dina känslor är måhända en tragedi för dig och din personliga sfär, på FB bryr sig ingen om det.